Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basicfix hier een tijdje terug gelaten voor wat het is en overgeschakeld naar hun dynamisch tarief. De winter is bijna voorbij en het prijsverschil is veel te groot om een vast tarief nog te verantwoorden. Ik zie deze zomer wel of ik mijn tarief weer vastzet.Benieuwd of we morgen weer moeten wisselen van Basicfix tarief![]()
Basicfix hier een tijdje terug gelaten voor wat het is en overgeschakeld naar hun dynamisch tarief. De winter is bijna voorbij en het prijsverschil is veel te groot om een vast tarief nog te verantwoorden. Ik zie deze zomer wel of ik mijn tarief weer vastzet.
Weliswaar enkel gas hier, elektriciteit zit al sinds jaar en dag bij Ecopower.
Ik ben voor zowel gas als elektriciteit eind december overgeschakeld naar BasicFlex. Het prijsverschil is groot en zoals gezegd zie ik niet hoe dat plots zou stijgen.Wel, ik ben er over aan het denken om ook effe naar variabel over te schakelen.
Ik ben voor zowel gas als elektriciteit eind december overgeschakeld naar BasicFlex. Het prijsverschil is groot en zoals gezegd zie ik niet hoe dat plots zou stijgen.

Bij mij is de prijs voor gas begroot op €1100 per jaar variabel en €1252 via basicfix. Ik wil voor dat kleine bedrag ook niet van mijn verzekering afBasicfix kost me met mijn verbruik € 3.279,40 volgens de vreg v test
Bij Basicflex heb ik 3.002,00 aan mijn been.
Weet niet of ik voor 275 euro mijn verzekering wil opzeggen![]()
. Er zal altijd discussie blijven, maar de wereld is heel volatiel momenteel, er moet maar ergens een nieuwe wending in de oorlog uitbreken en de prijzen kunnen zomaar ferm stijgen. En ik ben zeker dat bij zulke gevallen de maatschappijen hun vaste tarief per direct onbeschikbaar kunnen maken wegens overmacht. Als je dan variabel zit…Bij mij is de prijs voor gas begroot op €1100 per jaar variabel en €1252 via basicfix. Ik wil voor dat kleine bedrag ook niet van mijn verzekering af. Er zal altijd discussie blijven, maar de wereld is heel volatiel momenteel, er moet maar ergens een nieuwe wending in de oorlog uitbreken en de prijzen kunnen zomaar ferm stijgen. En ik ben zeker dat bij zulke gevallen de maatschappijen hun vaste tarief per direct onbeschikbaar kunnen maken wegens overmacht. Als je dan variabel zit…
Zijn er hier mensen die al energiedelen doen peer to peer?
Ik zou het eventueel willen doen met mijn schoonfamilie hun tweede verblijf.
Is het interessant of sop de kolen niet waard.
Beide digitale teller en ik heb wel overschot die ik iets duurder zou verkopen dan het injectie tarief en goedkoper dan het afname tarief.
Win voor de schoonfamilie en win voor mij.
Heb gezien dat de grote energie leveranciers serieuse kosten aanrekenen waardoor het al niet interessant is.
Maar zijn er ook leveranciers die geen kost aanrekenen hiervoor.
Alsook lees ik dat je zelf de betaling moet regelen met de afnemer, dus mag ik nog excellekes opmaken.
En hoe krijg je die data?
Bekijk het goed en hou rekening met de administratieve kosten die uw leverancier er bij rekent.Zijn er hier mensen die al energiedelen doen peer to peer?
Ik zou het eventueel willen doen met mijn schoonfamilie hun tweede verblijf.
Is het interessant of sop de kolen niet waard.
Beide digitale teller en ik heb wel overschot die ik iets duurder zou verkopen dan het injectie tarief en goedkoper dan het afname tarief.
Win voor de schoonfamilie en win voor mij.
Heb gezien dat de grote energie leveranciers serieuse kosten aanrekenen waardoor het al niet interessant is.
Alsook lees ik dat je zelf de betaling moet regelen met de afnemer, dus mag ik nog excellekes opmaken.
Ik zou hopen dat de extra kosten die de leveranciers aanrekenen zijn voor het opmaken van de gedetailleerde data die je daar effectief voor nodig hebt?Heb gezien dat de grote energie leveranciers serieuse kosten aanrekenen waardoor het al niet interessant is.
Ja klopt dat dit samen moet vallen. Maar in de lente & zomer & herfst zijn ze daar vaak in de week en weekend.Volgens mij moet de overschot en het verbruik ook gelijktijdig vallen, je kan het net dus niet als 'batterij' gebruiken, enkel als transmissie. Dus of dat voor een tweedebedrijf allemaal zinvol is...
Tgoh zie bij energie.be de leverancier waar ik nu ben dat die geen extra kosten aanrekenen. (snelle check).Bekijk het goed en hou rekening met de administratieve kosten die uw leverancier er bij rekent.
In de meeste gevallen zijn de administratieve kosten evenveel of meer dan wat het gaan opbrengen... Heb het ook al bekeken voor mijn ouders hun 2de verblijf en het was nadelig.
Nee u leverancier doet niets extra.Ik zou hopen dat de extra kosten die de leveranciers aanrekenen zijn voor het opmaken van de gedetailleerde data die je daar effectief voor nodig hebt?
Ik geloof dat het in ons geval 150euro was mijn ouders, maar ook 150euro voor mij.Tgoh zie bij energie.be de leverancier waar ik nu ben dat die geen extra kosten aanrekenen. (snelle check).
Maar bij Luminus waar schoonfamilie is wel 150euro wat heel het kosten baten om zeep helpt.
BasicFix voor elektriciteit was voor tweevoudige meter dag 22.1949 en nacht 14.1243.Luminus Basicfix is weer gezakt voor gas.
Van 6,93 cent/kWh naar 6,42 cent/kWh.
Elektriciteit is 15,53 cent/kWh (enkelvoudig) of 19,71 cent/kWh (dag) en 12,16 cent/kWh (nacht). Of dat lager is dan vorige maand weet ik niet.
Ja & ja.Zijn er die elke keer wanneer het zakt een nieuw contract afsluiten? Is het überhaupt mogelijk om maandelijks nieuwe vaste contracten af te sluiten?
2 jaar vast ook?5.68 voor gas (vast) bij Eneco.