utolor.
Well-known member
Klopt.A je bedoelde met dat bijtellen dat dat de kosten van netbeheerder zijn? Was me niet duidelijk
Dat zijn onze enige grote stroomverbruikers, wij verbruiken maar 2250 kWh per jaar (eigen verbruik zonnepanelen erbij geteld)Zoveel verbruikt dat nu ook allemaal niet die 3 zaken, maar bon als jij daarmee 10 euro wilt besparen doe gerust
Ik denk dat we daarmee wel een pak meer gaan besparen dan die 10 euro. Ik vermoed dat de energieprijzen hoog gaan blijven gedurende de hele looptijd van mijn Optifix contract en zo kan ik dus hopelijk een negatieve of zeer lage afrekening krijgen. Ik doe alleszins een betere zaak dan de terugdraaiende teller nu, heb een premie gehad voor de zonnepanelen en mijn afrekening zal waarschijnlijk lager zijn dan bij een terugdraaiende teller (gezien ik geen prosumententarief moet betalen).
Klopt, maar dat zie ik persoonlijk nog niet meteen ingevoerd worden.Vergeet wel niet dat die mogelijkheid enkel geldt zolang het capaciteitstarief niet van toepassing is. Want bij het capaciteitstarief vervalt het prijsverschil bij de netbeheerder.