Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit ben ik ook aan het denken. Maar zou eens moeten beslissenEngie = 45% op een variabel contract voor gas. Dus ook al verdubbeld morgen de variabele prijs, dan betaal je nog altijd evenveel als een vast contract dat je vandaag aangaat ..
Dus ik overweeg gewoon nog snel naar een nieuw variabel contract voor gas te gaan.

Dat is niet gelimiteerd denk ik.Als ik nu engie Indexed zou aangaan, betaal ik 2.79 cent/kwh.
Dat is variabel 1 jaar. Hoeveel procent mogen ze stijgen na 1 jaar?
Mogen ze gewoon verdubbelen of is dat gelimiteerd?
Als ik nu engie Indexed zou aangaan, betaal ik 2.79 cent/kwh.
Dat is variabel 1 jaar. Hoeveel procent mogen ze stijgen na 1 jaar?
Mogen ze gewoon verdubbelen of is dat gelimiteerd?
ZTPs41 + 0,32 c€/kWh) * 21% Btw
StelWaarom zou je dat willen berekenen? Evalueren welk variabel tarief het beste uitkomt? Dat ga je op voorhand niet kunnen bepalen.
Dit specifiek tarief (maar eigenlijk quasi alle variabele tarieven) zal je als leek niet makkelijk kunnen narekenen.
Stel
Klant 1 betaalt 2 eurocent / Kwh in januari 2021.
Elk kwartaal word je tarief herberekend (dus in april)
Klant 2 gaat in april een contract aan en betaalt volgens de nieuwe tariefkaart 5 eurocent / Kwh.
Wil dat dan zeggen dat klant 1 dan ook 5 eurocent / Kwh betaald vanaf april? Gaat dat via dezelfde ingewikkelde formule?
Of is die ingewikkelde formule zoals hierboven neergepend niet identiek aan het nieuwe tarief van april?
.
Ik schrijf me gewoon elke 3 maanden in voor een groepsaankoop. Is het beter, switch ik. Al de rest laat ik achterwegen.
Heb je een vast tarief?
Waarom word ook jij getroffen door deze maatregel?
Wanneer een contract vernieuwd wordt, worden de tarieven bijgewerkt. Je voorschotbedrag bleef bij de hernieuwing van je contract echter onveranderd. Daardoor is er nu een kloof tussen je voorschotbedrag en je nieuwe tarief. Intussen blijven de marktprijzen stijgen, is je verbruik gestegen en zal je ook in de winter meer moeten verbruiken. Daarom raden we je aan om je voorschotbedrag(en) aan te passen om zo de kost van je verbruik te kunnen dekken.
Is dit voor een variabel contract gas? Met welke index berekenen ze hun tarief?Men tariefkaart van Eneco van 2,97 gisteren naar 3,04 gegaan. Dacht dat het zo een giga sprong ging maken?
Aardgas flex ja.Is dit voor een variabel contract gas? Met welke index berekenen ze hun tarief?
Mega stuurde me zonet een mail dat ze het voorschotbedrag verhogen van 80 naar 112€/pm. Begin september ook al zo'n mail gehad, toen steeg het van 70 naar 80€.
Mijn contract ,100% Groene Elektriciteit GROUP (Vaste Prijs) begon op 01/01 van dit jaar, en is 1 jaar geldig. Hun uitleg voor de stijging van een vast contract:
Iemand een idee wat ik nu best doe, kijk ik nu al beter uit voor een alternatief contract?

.