utolor.
Well-known member
Dacht ik eerst ook, maar iemand hier wees me erop dat dat niet het geval is. Staat ergens vermeld in de prijslijst.Die injectievergoeding is toch ook vast in een vast contract?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik eerst ook, maar iemand hier wees me erop dat dat niet het geval is. Staat ergens vermeld in de prijslijst.Die injectievergoeding is toch ook vast in een vast contract?
De enige manier om te weten dat ze tijd hebben tot 31/07 is op te zoeken. Heb ik zelf gedaan na contact met beide klantendiensten. Die nota bene naar elkaar wijzen om te betalen. Zo slim zijn ze dus bij een klanten dienst. Verder maak ik mijzelf geen illusies dat ik er zelf mag achter kijken.Je had het niet over haasten. Je had het over wie het ging storten. Je hebt naar Luminus gebeld terwijl dat niet nodig was.
Tja realiteitszin.. Als ze tijd hebben tot 31/07 heeft het geen zin om daar nu al achter te zitten. Dat is ook de realiteit..
Ah idd. 8,8ct staat er hier ook.Ja dat staat daar, maar die 30 cent is electriciteit zeker? Hier gaat het over gas.
De pdf krijg ik momenteel niet open. Daar staat - "Je prijslijst in PDF formaat is momenteel niet beschikbaar."
Ik, maar pas vorige week ergens.Zijn er hier mensen die een schuldvordering aangevraagd hebben via Regsol voor de Vlaamse Energieleverancier?

Als je zoals de meeste beyondgamers (denk ik?) elke week online uw facturen / contracten controleert dan merk je dit tijdig op.echt smerig toch, dat zoiets kan.
en begin achteraf maar es alles te bewijzen en rechtzetten dat het gij niet waart....
online bekijken?Als je zoals de meeste beyondgamers (denk ik?) elke week online uw facturen / contracten controleert dan merk je dit tijdig op.
Als het binnen de 2 weken is kan je uw oude contract nog opnieuw herstellen aan het tarief van dat contract en het nieuwe contract annuleren.
Maar na 2 weken zit je met de shit .. dus iemand die het niet zo dikwijls controleert die hangt ..
Ik check toch regelmatig mijn facturen, of deze al klaar staan om te betalen en dan betaal ik die 'online'online bekijken?
sorry maar wie houd zich daarmee bezig?
Dat duurt welgeteld 5 seconden om dat te checken, als je dat in uw bookmarks hebt staan. Zoveel tijd kost dat niet hoorje moet toch al erg veel tijd hebben , om dat te gaan controleren ?!

Ik kan zelfs geen voorschot voor elektriciteit aanvragen.. voorschot gas 100, voor elektriciteit staat er gewoon niks. Triestige bende.Luminus heeft dus opeens zonder mij daarvan op te hoogte te stellen beslist dat mijn voorschot driemaandelijks is, heb vanaf ik dit zag terug aangepast op hun kutapp maar ondertussen is het nu blijkbaar wel al te laat voor mijn voorschot van juni, dat nu dus juni tot augustus is.. Waar halen die dat om dat opeens zelf te veranderen?
Net onze afrekening gekregen van Energie. be voor de periode 7/12/21-16/5/2022, nieuwe leverancier sinds faillissement van de Vlaamse Energieleverancier. Tevens onze eerste afrekening sinds verhuis naar onze nieuwe woning (voorheen appartement).
Elektriciteit: 901 kwh voor de dagmeter en 1047 voor de nachtmeter
Gas: 1320 m3/15050 kwh
Ik wou eens jullie mening of dit een normaal verbruik is , rekening houdend met het feit dat we nog maar met 2 zijn en de volledige maand april niet thuis waren en de verwarming/gas dus af stond.
Kenmerken woning:
- alleenstaand en bewoonbare oppervlakte van +- 220 vierkante meter
- geen kelder, wel een (niet verwarmde) zolder
- bouwjaar 1994 (en geen energetische renovaties gebeurd sindsdien)
- dubbele beglazing
- verwarming op gas
- redelijk wat warmteverlies door spleten in voordeur en garagepoort
- EPC 223 kwh
Greetz
Lijkt mij ook een normaal verbruik.Net onze afrekening gekregen van Energie. be voor de periode 7/12/21-16/5/2022, nieuwe leverancier sinds faillissement van de Vlaamse Energieleverancier. Tevens onze eerste afrekening sinds verhuis naar onze nieuwe woning (voorheen appartement).
Elektriciteit: 901 kwh voor de dagmeter en 1047 voor de nachtmeter
Gas: 1320 m3/15050 kwh
Ik wou eens jullie mening of dit een normaal verbruik is , rekening houdend met het feit dat we nog maar met 2 zijn en de volledige maand april niet thuis waren en de verwarming/gas dus af stond.
Kenmerken woning:
- alleenstaand en bewoonbare oppervlakte van +- 220 vierkante meter
- geen kelder, wel een (niet verwarmde) zolder
- bouwjaar 1994 (en geen energetische renovaties gebeurd sindsdien)
- dubbele beglazing
- verwarming op gas
- redelijk wat warmteverlies door spleten in voordeur en garagepoort
- EPC 223 kwh
Greetz