Elgato Stream Deck mk2 Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/01/2024 20:00
Algemene informatie/specificaties
Elgato Stream Deck mk.2 min 80EUR, meeneem 100EUR (beide excl)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Zomergem
Zo goed als nieuwe Elgato Stream Deck mk2 te koop, nauwelijks gebruikt.

Ik wilde hem gebruiken in combinatie met Home Assistant ipv om te gamen, maar voor mijn doel is ie toch niet wat ik ervan verwacht had.

Nieuwprijs is 140 EUR (zie ook pricewatch Tweakers), ik wil er minstens 80 voor (excl verzending) - meeneem zet ik op 100 excl.
image

(library image)
 
Zou dat niet gewoon op te lossen zijn met een klein Raspberry PI kastje erachter 🤷‍♂️
Ook gecheckt, maar Raspberry Pi kan (volgens mij?) geen windows draaien en Stream Deck heeft geen native support voor Linux. Misschien met Linux en dan een VM met windows op ofzo, maar "simpel" oplossen lijkt me niet het geval.
 
Ik heb het zelf bekeken, en het grootste issue is (imo) dat hij wel een pc nodig heeft... Je kan hem dus niet ergens in een kast zetten om heel uw huis te bedienen.
Voor rest wel top-apparaat trouwens. Gebruik hem veel meer dan ik zelf had verwacht.
Ok, bedankt. Dan is het voor mij dus ook nutteloos.
 
Genoteerd!
Ik heb het zelf bekeken, en het grootste issue is (imo) dat hij wel een pc nodig heeft... Je kan hem dus niet ergens in een kast zetten om heel uw huis te bedienen.
Voor rest wel top-apparaat trouwens. Gebruik hem veel meer dan ik zelf had verwacht.
Dit inderdaad. Ik heb wel een zeer licht systeem (nuc) hier dat ik daarvoor zou kunnen inzetten, en dan meteen voor nog wat zaken zou kunnen gebruiken, dus dat is in zekere zin op te lossen.

Daarnaast is SWMBO niet zo onder de indruk van hoe het er uit ziet, ben nu aan't experimenteren met wat toestellen met een touch screen.

In de eerste instantie is het natuurlijk ook bedoeld voor andere doeleinden 😁. (gaming, streaming, content creation / grafisch werk,... )

(excuses voor de late reacties, drukke dagen / buitenland voor werk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan