D
Deleted member 984
Guest
Ik vind hem verbazend mooi voor een Audi, maar de prijs is wel even slikken. Ik zou veel moeite hebben om geen Taycan te nemen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vind ik ook wel mooi ja. Al ben ik iets minder fan van het interieur. Mooi dat ze ook zo'n bereik halen met slechts een 72kWh batterij. En de Koreanen kennende zal het praktische bereik wat minder ver van het theoretische liggen dan bij sommige andere merken. Met wat meeval haalt ie gewoon de 400 km.
De hyundai ioniq 5 is voorgesteld. Vind het nog wel een mooie auto. Er is ook een optie om een dak met ingebouwde zonnepanelen te nemen.
Ik dacht dat het idee was om de "randapparatuur" op de zonnepanelen te laten werken. Dus verwarming/radio/...Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van de PV-dak op de IONIQ? Pakt dat zoiets in optimale configuratie misschien 300WP kan leveren, das nu toch niks waar ge uw accu mee gaat bijladen.
Ik vind hem wel zeer mooi. Het design van de wagen, de velgen, de lijnen, tis echt een moderne Delta Integrale.
Het interieur daarentegen, vot ze fuck. Hebben ze nu echt hun best gedaan om een nog lelijker interieur dan Tesla te maken?
Zijn al die V2x termen eigenlijk niet gewoon hetzelfde maar dan afhankelijk van het doel dat je een specifieke benaming geeft?Wel maar V2L en geen V2H technologie
Maar voor die prijs koop ik wss wel een Model 3. Hopelijk is het een NL-prijs met veel BPM maar ik vrees ervoor (zijn EV's niet vrijgesteld van BPM in NL?)
Denk dat de output verschilt.Zijn al die V2x termen eigenlijk niet gewoon hetzelfde maar dan afhankelijk van het doel dat je een specifieke benaming geeft?
Het is tenslotte allemaal bi-directioneel laden, dus ik zou niet weten waarom V2L zou kunnen als V2H niet kan?
Of zie ik het verkeerd?
Ik heb niet het hele filmpje gezien omdat het leek op een beschrijving van de auto terwijl ze aan het rijden is. En ik de indruk heb dat er niets gedemonstreerd wordt. Maar het gaat over dit: https://www.bmwblog.com/2020/09/24/new-bmw-urban-cruise-control/Ivm discussie rond autopilot paar pagina's terug:
De iX3 remt dus ook voor een rood stoplicht.
Dat is het inderdaad, wist niet dat het er al op zat, maar zou (volgens de artikels) wel zo moeten zijn.Ik heb niet het hele filmpje gezien omdat het leek op een beschrijving van de auto terwijl ze aan het rijden is. En ik de indruk heb dat er niets gedemonstreerd wordt. Maar het gaat over dit: https://www.bmwblog.com/2020/09/24/new-bmw-urban-cruise-control/
Allemaal leuk zo'n functies maar zolang auto's niet zelf rijden heeft het voor mij weinig toegevoegde waarde.
Een rijbaan volgen en afremmen is toch helemaal niet zelf rijden zeker? En theorie en praktijk is dan ook nog iets anders. Zolang dat ik nog zelf het stuur moet vasthouden en moet opletten en ingrijpen kan ik evengoed zelf afremmen voor een rood licht (vertrekken bij groen doet de auto zelfs niet). Ik heb bij mijn Tesla ook geen FSD genomen omdat ik het dus weg gegooid geld vind. Dat van rijvak veranderen is trouwens een beperking door de Europese regels. In Europa zijn ze trouwens vele strenger dan in de VS bijvoorbeeld.Dat is het inderdaad, wist niet dat het er al op zat, maar zou (volgens de artikels) wel zo moeten zijn.
Nu, uiteindelijk rijdt hij dan wel zelfstandig he. Hij is heel goed in het volgen van de rijbaan, switcht zelf van rijvak (wel met indicatie door persoon), volgt snelheidslimieten en remt zelf af bij kruispunten met voorrang. Veel meer schiet er dan niet over?
Uitwijken voor een fietser (nu zal de auto er wel voor remmen, maar dat is meestal niet de bedoeling), effectief afslaan aan een kruispunt, voorrang geven aan een zebrapad. Dat zijn er al een paar die ik kan opnoemen die nog moeten gebeuren. Maar dat zijn de gemakkelijke. De moeilijke zijn de 0,1% van de verkeerssituaties die onverwacht zijn: iemand die geen voorrang verleent, een tegenligger die een fietser inhaalt waardoor je zonder veel moeite gewoon iets naar rechts moet gaan rijden (in plaats van alles dicht te smijten), een kraanwagen waarvan een poot iets op de weg staat, ...Dat is het inderdaad, wist niet dat het er al op zat, maar zou (volgens de artikels) wel zo moeten zijn.
Nu, uiteindelijk rijdt hij dan wel zelfstandig he. Hij is heel goed in het volgen van de rijbaan, switcht zelf van rijvak (wel met indicatie door persoon), volgt snelheidslimieten en remt zelf af bij kruispunten met voorrang. Veel meer schiet er dan niet over?
Mah lol. Kan het met een aanhanger naar het containerpark rijden en correct achteruit rijden zodat je kan uitladen? Kan het navigeren als de baan gewoon wit is wegens sneeuw? Kan het traag door een massa mensen rijden?Dat is het inderdaad, wist niet dat het er al op zat, maar zou (volgens de artikels) wel zo moeten zijn.
Hangt van jou vennootschap en voorwaarden af he. Maar hier was het catalogusprijs 77k en effectieve prijs net geen 70k.asking for a friend: hoeveel discount mag je zoal verwachten op een ix3?
Ik had al een vermoeden, maar het feit dat je een iX3 gekocht hebt bevestigt het nog eens. Is je naam recent veranderd? Ik heb precies iets gemistHangt van jou vennootschap en voorwaarden af he. Maar hier was het catalogusprijs 77k en effectieve prijs net geen 70k.