Elektrische wagens

Ja, natuurlijk heb ik die al in het echt gezien.

Als er één ding is wat de EV6 en de Polestar 2 NIET zijn, dan is het wel een break.
Noem die dingen voor mijn part een 5 deurs berline als je het geen SUV wilt noemen, maar zeker geen break.

(Die V60 Cross Country is idd een break op hoge poten)
En wat noem je een Taycan cross Turismo? Want die is qua lijn heel gelijkaardig aan de ev6.

De Taycan is een shooting break, geen break.

De Polestar lijkt toch totaal niet op een break 🤣 Hij heeft een kont. Die lijkt op een Vento van 25j geleden, een liftback sedan. En waarom lijkt hij op een Vento van 25j geleden?

Omdat het ook een liftback sedan is!

Een break, sjeeez. Het is nog meer een cabrio dan dat het een break is.

De Polestar lijkt toch totaal niet op een break 🤣 Hij heeft een kont. Die lijkt op een Vento van 25j geleden, een liftback sedan. En waarom lijkt hij op een Vento van 25j geleden?

Shooting brake is het eigenlijk ook niet hé. Een echte shooting brake is een break met maar 2 deuren.

En Polestar is idd geen break, eerder een liftback sedan. Maar wel een cross county achtig ding. Wat uiteindelijk geen SUV is maar gewoon een ietwat verhoogde versie van de normale versie.
De EV6 is ook zo'n verhoogde versie van een gewone stadswagen. En door zijn lijnen zou ik zeggen dat het een break is, zeker geen sedan.

@Li1quid lengte doet er toch niet toe? Een Skoda Fabia Combi is ook een break en die is korter dan al die auto's.

En wat noem je een Taycan cross Turismo? Want die is qua lijn heel gelijkaardig aan de ev6.
De Cross Turismo? Een SUV
De Sport Turismo, een 5 deurs berline
De gewone Taycan, een sedan

Sinds wanneer is de Vento een liftback? Een liftback is toch een 5-deurs en een Vento was bij mijn weten een gewone 4-deurs sedan.
Wat betreft de Polestar2 heb je wel gelijk, dat is wel een liftback.

Sinds wanneer is de Vento een liftback? Een liftback is toch een 5-deurs en een Vento was bij mijn weten een gewone 4-deurs sedan.
Een cross Turismo een SUV? :D
Een cross Turismo is even hoog als een BMW M2 he...

zelfs poeperman maakt soms fouten

En hoe noemen we deze Kia EV6?

"For normal driving, it is plenty fast...." Ik denk zelf dat zo'n wagen gewoon te snel is voor normaal rijden...
Een bom(meke)? Hij noemt het toch een "family car
Gigantisch gevaar voor mijn rijbewijs denk ik :D 585pk
Voordien kon je GT ook configureren op de website, ik dacht onlangs gezien te hebben dat de GT-line de hoogste uitvoering was

Dat is wat ze bij Porsche zelf erop plakken en wat ook door testrijders op youtube en in de pers gebruikt word.
Ik zou het eerder een lelijk en totaal overbodig scharminkel noemen.
Kan je tonen waar Porsche dat zelf zegt? De Cayenne en Macan zijn SUV's, de Taycan Cross Turismo totaal niet.

Dat is wat ze bij Porsche zelf erop plakken en wat ook door testrijders op youtube en in de pers gebruikt word.
Ik zou het eerder een lelijk en totaal overbodig scharminkel noemen.
Cross turismo is toch geen SUV? Zelfde vorm als de sport turismo. Ik denk dat alleen de ophanging standaard iets hoger is maar dat gaat het verschil niet maken.

Kan je tonen waar Porsche dat zelf zegt? De Cayenne en Macan zijn SUV's, de Taycan Cross Turismo totaal niet.
Het zou me nu ook wat verbazen als Porsche daar een SUV van zou maken. Want daar ligt het nu toch wel echt nog ver af...

Ohja, een shooting brake (die schrijfwijze!) Hoort maar 2 deuren te hebben trouwens.

De cross turismo is toch gewoon wat de A6 allroad doet?
Een slee met wat meer bodemvrijheid. Toegevoegde waarde in feite nihil.
Ik snap zo een cross turismo niet goed. Als je mijn mening vraagt een wagen die weinig nut heeft, en daarbij nog niet eens mooi is.

Terug
Bovenaan