Da's in mijn geval geen probleem, maar zal idd huishoudelijk niet gangbaar zijn.Goh, dan ga je enkel nog sneller kunnen opladen he...
Let wel dat je een 22kw aansluiting nodig hebt om 11kw te laden he, anders gaat uw zekering springen...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's in mijn geval geen probleem, maar zal idd huishoudelijk niet gangbaar zijn.Goh, dan ga je enkel nog sneller kunnen opladen he...
Let wel dat je een 22kw aansluiting nodig hebt om 11kw te laden he, anders gaat uw zekering springen...

Hangt ervan af hoe jou werkgever de doorfacturatie van stroom doet... Dus best daar eerst eens polsen.Id3 heeft geen snellaad functie dus das op zich al geen issue. Of het 22kw aansluiting is geen idee, ga dat pas bij de oplevering zien![]()
Wel laadstation heb je dan bv nodig, gewoon om een idee te hebben van de prijs daarvan.
Uiteindelijk is het voor een firmawagen dus desnoods enkel laden op het werk en via palen en thuis met de gewone prize snachts een beetje extra jus geven![]()
Op die info wachten we nog, maar het zal wel een pak rapper gaan met een laadstation denk ikHangt ervan af hoe jou werkgever de doorfacturatie van stroom doet... Dus best daar eerst eens polsen.
ID3 kan wel snelladen hoor aan 125kw DC.Id3 heeft geen snellaad functie dus das op zich al geen issue. Of het 22kw aansluiting is geen idee, ga dat pas bij de oplevering zien
Wel laadstation heb je dan bv nodig, gewoon om een idee te hebben van de prijs daarvan.
Uiteindelijk is het voor een firmawagen dus desnoods enkel laden op het werk en via palen en thuis met de gewone prize snachts een beetje extra jus geven![]()
Geen idee hoe VW het doet, maar BMW levert een kabel mee die in een 3-fase stopcontact past en ook gewoon 11kw kan laden. Maar een laadpaal is wel "properder"Op die info wachten we nog, maar het zal wel een pak rapper gaan met een laadstation denk ik
Nee ik had ergens gelezen dat hij geen snelladen ondersteunde vandaarID3 kan wel snelladen hoor aan 125kw DC.
Ik merk dat ik twee keer per week 4 uur laad voor woon werk verkeer op te vangen aan 11kw lader. Das voldoende om wekelijks 250km op te vangen en niet steeds hongerig naar elektriciteit te zijn. 80->40 a 45% en dan laad ik.
ah edit met snelladen bedoel je 22kW?
Die kan zonder probleem 125 DC aan. Maar 22kW AC kan hij idd niet aan dus je bent gelimiteerd aan 11kw bij ACNee ik had ergens gelezen dat hij geen snelladen ondersteunde vandaar
Indien je kijkt naar het lijstje met wagens die kunnen laden aan 22kW zie je direct dat het niet zoveel zin heeft om zo'n paal thuis te plaatsenDie kan zonder probleem 125 DC aan. Maar 22kW AC kan hij idd niet aan dus je bent gelimiteerd aan 11kw bij AC
Tesla model S en X, oude 17kw en nieuwe 16,5kw.Indien je kijkt naar het lijstje met wagens die kunnen laden aan 22kW zie je direct dat het niet zoveel zin heeft om zo'n paal thuis te plaatsen
Alle rest is max 11 kW.
- Taycan (optie van 2 kEUR)
- audi e-tron (ik dacht ook daar optioneel)
- renault zoë (een troostprijs voor de trage DC laadsnelheid).
- oude model S / X (nieuwe is ook max 11kW)
Ik laad thuis meestal aan 4-5 kW.
Maar we weten ook niet wat de toekomst gaan brengen.
.Een capaciteitstarief waardoor je liever aan 7-11kWh laadt dan aan 22kWh.
Voor de overgrote meerderheid van de mensen is dat snel genoeg, degene die hun auto elke dag voor 4-500km rijden zijn echt zeer zeer miniem. Die kunnen gebaad zijn met 22kWh als de batterijen fors groter worden, maar al de rest, daar maakt het helemaal niets voor uit.
Dat is toch wel een erg hoog minimum? Dus je kan met de iX3 nooit aan een gewoon stopcontact hangen? Want die gaat maar tot 2,3kW.FF verduidelijken. Laden doe je in kW, niet in kWh. En bvb de iX3 moet minimum laden aan zo'n 4.2 kW (6A) he.
FF verduidelijken. Laden doe je in kW, niet in kWh. En bvb de iX3 moet minimum laden aan zo'n 4.2 kW (6A) he.
.Dat is toch wel een erg hoog minimum? Dus je kan met de iX3 nooit aan een gewoon stopcontact hangen? Want die gaat maar tot 2,3kW.
Jawel, want de limiet is 6A. En 6A op 240V is 1.4 kW.Dat is toch wel een erg hoog minimum? Dus je kan met de iX3 nooit aan een gewoon stopcontact hangen? Want die gaat maar tot 2,3kW.
Maar je zegt minimum 4,2kW?Jawel, want de limiet is 6A. En 6A op 240V is 1.4 kW.
Op 3 fase (een laadpaal dus). Je kan dus enkel minder laden als je in een gewoon stopcontact steekt.Maar je zegt minimum 4,2kW?
Op 3 fase (een laadpaal dus). Je kan dus enkel minder laden als je in een gewoon stopcontact steekt.
Op 3 fase (een laadpaal dus). Je kan dus enkel minder laden als je in een gewoon stopcontact steekt.
FF verduidelijken. Laden doe je in kW, niet in kWh. En bvb de iX3 moet minimum laden aan zo'n 4.2 kW (6A) he.