Elektrische wagens

Ik heb een 320e Touring besteld, en dan lees je in reviews dat je toch serieus wat moet inboeten aan vermogen tov een 330e, en dat de wagen niet presteert zoals verwacht kan worden van een BMW enz enz ...

Een auto die het sprintje naar 100 doet in 7.5 seconden, en met een topsnelheid van 225 km/u.
Ok, als je het vergelijkt met de huidige EV cars is dat 'wat minnetjes', maar om dat nu beroerde prestaties te vinden?
Tja wat wordt verwacht van een BMW? Presteert een 316i zoals verwacht kan worden van een BMW?
Is een 340i de maatstaf? Of een 316i? Want wellicht is dat laatste de meest verkochte motorisatie.

IX3 is idrive 7.
Google maps is enkel op android zeker? Heb momenteel een iphone.
Op Android krijg je zowel bij Waze als Maps gewoon instructies op de HUD. Maar dus ook geen kaartje (bij de BMW-navigatie krijg je een soort kaartje te zien als je in de buurt van een afslag komt).
Over Apple kan ik mij niet uitspreken.

Op Android krijg je zowel bij Waze als Maps gewoon instructies op de HUD. Maar dus ook geen kaartje (bij de BMW-navigatie krijg je een soort kaartje te zien als je in de buurt van een afslag komt).
Over Apple kan ik mij niet uitspreken.

Om daar nu een android voor te kiezen boven iOS is mss wat vergaand. Zal het maar bij Apple houden...
Kan eventueel een testtoestel gebruiken voor android navigatie, heb er wel wat rondslingeren...

Ik zie dat onze order sheet geupdate is met als levertermijnen:
iX3 --> 11 maanden
i4 edrive40 --> Ten vroegste mid 2023
EQC --> onbekend

Ik vind de android auto integratie echt wel top bij BMW. Google maps op dat groot scherm is echt ideaal.
Ik vind het 90% top. Hij switcht soms raar tussen de ingebouwde Spotify en de Android Auto Spotify. Ook zou het tof zijn om de radio-zender binnen Android Auto te zien. En dat kaartje tussen tellers en op HUD.

Maar het is wel de beste integratie die ik tot nu toe gezien heb.

Om daar nu een android voor te kiezen boven iOS is mss wat vergaand. Zal het maar bij Apple houden...
Kan eventueel een testtoestel gebruiken voor android navigatie, heb er wel wat rondslingeren...

Ik zie dat onze order sheet geupdate is met als levertermijnen:
iX3 --> 11 maanden
i4 edrive40 --> Ten vroegste mid 2023
EQC --> onbekend
Het is overal van die armoede, maar toen ik mijne bestelde had jorssen wel een 6-tal iX3s in stock. Ik heb toch even getwijfeld…

In 2023 zou Model 2 van Tesla uitkomen voor de mooie prijs van 25k :eek:
Ja, en in 2020, neen sorry, 2021, neen toch niet 2022, neen nogmaals sorry 2023 zou de cybertruck uitkomen
De Tesla roadster is er ondertussen ook nog niet.
Misschien wordt die model 2 wel voorgesteld in 2022, voor introductie 2023. Maar dan moet je die toch niet op de baan verwachten voor 2024-2025.

Ja, en in 2020, neen sorry, 2021, neen toch niet 2022, neen nogmaals sorry 2023 zou de cybertruck uitkomen
De Tesla roadster is er ondertussen ook nog niet.
Misschien wordt die model 2 wel voorgesteld in 2022, voor introductie 2023. Maar dan moet je die toch niet op de baan verwachten voor 2024-2025.
Het zou mij wel niet verbazen moest Model 2 voorrang krijgen.
Al hangt het denk ik af van de chiptekorten, zolang die tekorten er zijn gaan ze eerder voorrang geven aan de grote winsten dan aan massaproductie. En dan lijkt de Cybertruck misschien een betere keuze dan Model 2.

Terug
Bovenaan