poeperman
Well-known member
Ik weet dat ik het liefst van al een 330i touring zou hebbenIets minder goed lijkt mij een understatement
Het is een SUV, dat is nooit een super strakke rijervaring. En het is daarbij ook geen sportieve SUV, dat ambieert hij ook niet te zijn. De vraag is of dat een probleem is? Ik denk dat niemand een X3 gaat kopen met de intentie om eens lekker te gaan boenderen. Je weet toch wat je koopt veronderstel ik.

Maar dat het absurd is om een kale 320e voor te nemen op een iX3 (zeker in mijn gezinssituatie) van +70K die mij ook nog eens maandelijks minder kost.
Als die iX3 echter rampzalig slecht zou rijden zou ik toch kijken of dat te annuleren valt hoor. Op de limiet rijden hoeft voor mij niet aan absurde snelheden te zijn, integendeel. Er zijn hier gewoon quasi verkeersvrije baantjes parallel aan de E40 waar ook geen fietsers komen die ik elke woon-werk dag neem op een leutige manier.
Elke dag 2 x 5 minuten genieten. Met een 316d. Mocht dat wegvallen ga ik met meer stress werken en thuiskomen

ik kak in mijn broek als ik dat met de Tiguan aan 70% van de snelheid wil doen van de bimmer. Niet geestig!