(Elektrisch) gereedschap topic

Iemand die een kabelhaspel (25m of tot 50m) kan aanbevelen?

Bij de Hubo zag ik er liggen, maar kosten €100-€200. Wat mij vrij veel lijkt?

Met een Brennenstuhl zit je meestal wel goed. Als je naar 2,5mm2 kabelsectie gaat zit je wel een pak duurder, maar voor toepassingen rondom het huis is dat niet nodig.

Wat @Valyra zegt. Maar kijk ook naar wat je nodig hebt en kies die ook niet te lang. Want wanneer je echt zware toestellen gaat aansluiten dien je die echt wel helemaal af te rollen (iets wat veel mensen wel vergeten) en dan is 25m op overschot ook niet echt handig.

Met een Brennenstuhl zit je meestal wel goed. Als je naar 2,5mm2 kabelsectie gaat zit je wel een pak duurder, maar voor toepassingen rondom het huis is dat niet nodig.
Wat @Valyra zegt. Maar kijk ook naar wat je nodig hebt en kies die ook niet te lang. Want wanneer je echt zware toestellen gaat aansluiten dien je die echt wel helemaal af te rollen (iets wat veel mensen wel vergeten) en dan is 25m op overschot ook niet echt handig.

Bedankt! Zowel de 25m als 50m zijn een pak duurder bij Hubo dan bij een Bol of Amazon.

50m kan ik momenteel wel gebruiken. Nu in de bouw heb ik laatste tijd steeds 2 van 25 aan elkaar gebruikt om bij boven aan andere kant van het huis te geraken.
Is nu vooral voor werflicht, radio, wat licht gereedschap, opladers…
Wel eens over nadenken want binnen paar maand is de bouw af en is 50m dan allicht wat te veel…

Ik zoek een bouwstofzuiger voor algemene verbouwingen thuis. Budget 250 euro.
Belangrijk: een model dat lang ondersteund wordt en lang reserveonderdelen kent, en ook onderhoudsvrij & robust.
Deze even herhalen, ik zit met dezelfde zoektocht. Budget gelijkaardig, 200-300 EUR.
L-klasse volstaat, stof- en water, semi-automatische filterfunctie lijkt me voldoende, en tevens hoogst haalbare in dat budget.

Sporadisch verbruik, ik zou 'm komende week gewoon al eens goed afbeulen door de werf volledig proper te zetten ter voorbereiding van PUR-isolatie.
Eentje huren kan ook maar dat kost ook al snel 100 EUR/weekend, dan spendeer ik dat liever aan de aankoop ervan gezien ik nog wel veel zelf klus en mijn huidige stilaan de geest geeft.
Ik ben voor de Metabo ASA 30 M PC Bouwstofzuiger gegaan (279 EUR betaald). Héél tevreden van.

Terug
Bovenaan