Je zal er geen spijt van hebben.Toch geplooid en maar gekocht![]()
Misschien enkel spijt dat je niet eerder geplooid was.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal er geen spijt van hebben.Toch geplooid en maar gekocht![]()

Top game mijn GOTY.Toch geplooid en maar gekocht![]()

Twee maand geleden Elden Ring in de vuilbak gegooid zonder veel wroeging. Eerst was er Malenia met haar Waterfowl onzin maar de druppel was de draak in Farum Azula die ik altijd maar tot op een mm na dood kreeg. Ja, optionele bazen, ik weet het.
Nu toch aan het kijken natuurlijk om terug een exemplaar op de kop te tikken om dan eens een strength build te proberen, mijn vorige main was een mage. En dan ook wat pvp misschien,... ik zie het het terug zitten, tijd heelt de wonden zeker.

Wat bedoel je met in de vuilbak gegooid ? Echt fysiek uw kopie weggesmeten ???Twee maand geleden Elden Ring in de vuilbak gegooid zonder veel wroeging. Eerst was er Malenia met haar Waterfowl onzin maar de druppel was de draak in Farum Azula die ik altijd maar tot op een mm na dood kreeg. Ja, optionele bazen, ik weet het.
Nu toch aan het kijken natuurlijk om terug een exemplaar op de kop te tikken om dan eens een strength build te proberen, mijn vorige main was een mage. En dan ook wat pvp misschien,... ik zie het het terug zitten, tijd heelt de wonden zeker.

Ragequitter detected!Twee maand geleden Elden Ring in de vuilbak gegooid zonder veel wroeging. Eerst was er Malenia met haar Waterfowl onzin maar de druppel was de draak in Farum Azula die ik altijd maar tot op een mm na dood kreeg. Ja, optionele bazen, ik weet het.

Wat bedoel je met in de vuilbak gegooid ? Echt fysiek uw kopie weggesmeten ???![]()
Ragequitter detected!
Heb vorige maand Elden Ring geopend na sinds juli niet meer gespeeld te hebben, besloten van met een magebuild te beginnen... hoe belachelijk gemakkelijk was dat niet zeg. Bleek dat de meest recente patch flink wat buffs gegeven heeft aan magebuilds, en hier dacht ik dat ik gewoon ne pak beter geworden was.
Toen ik eenmaal 60 punten in Int had, Comet Azur build eens geprobeerd... wat een dubbel gevoel dat ik me daarbij had. Enerzijds zalig om de boss health te zien smelten gelijk sneeuw voor de zon, anderzijds dat er dan geen uitdaging meer was.
Ik ga binnenkort mss nog een derde char beginnen, ne samuraimage met mix van frostbite en bleed effecten, medium range combat. Ne keer zien wat dat zal geven.
Paar keer toch ook serieus mee afgezien met mijn mage bijvoorbeeld als je in een kleine arena moet vechten tegen een snelle vijand. De Mimic Tear heeft mij veel gered.
Ben ook geen hardcore gamer meer, eerder een toerist die een paar uur gamet per week, dan is Elden Ring toch wel een uitdaging.
Vond wel dat er weinig balans was tussen de spells. Na een tijd heb je een heel arsenaal maar circa 50% zijn gewoon niet nuttig, andere zoals comat azur zijn dan weer krachtig. Uiteindelijk blijf je toch grotendeels hangen bij de basic rocksling and glintstone shards.
Night Comet heeft Glintstone Shard zowat vervangen. De huidige patch heeft mages gebuffed, al uitgeprobeerd? Als het al enkele patches geleden is dat je die mage speelde, ga je nu een schoon verschil zien.
Normaal gezien heb je jou saves nog op je Playstation staan, tenzij het nu een andere console is of je ze manueel gewist hebt. En ik denk ook als de versie anders is (PS4 vs PS5) dat je saves niet compatible zijn, maar dat ben ik niet zeker.Ja, nee, heb geen Elden Ring meer dus. Ik vraag mij af als ik het nu terug koop/download, heb ik dan mijn vroegere characters nog?
Top game mijn GOTY.
Platinum gehaald na 99u op het gemakje dus je geld zeker en vast goed besteed, zelf ook een digitale only PS5![]()
Tot nu toe een 7 tal uurtjes rondgedarteld in Limgrave! Zalige atmosfeer. Wel heel verschillend van Demon Souls remake. speelt wel vlotjes moet ik zeggen. Voorlopig een vagebond Knight.Je zal er geen spijt van hebben.
Misschien enkel spijt dat je niet eerder geplooid was.![]()
Aha ja Stormveil Castle is eigenlijk de tutorial. Daarna begint het spel eigenlijkNa een paar 15u eindelijk het stormveil castle binnenzo kom je wel aan 100u playtime
![]()

heb net wel de baas verslaanAha ja Stormveil Castle is eigenlijk de tutorial. Daarna begint het spel eigenlijk![]()
![]()
![]()

De baas voor Stormveil of op het einde van Stormveil ?heb net wel de baas verslaan![]()
Heb ook zo snel mogelijk achter de rock sling spel geweest en denk ik tot ergens halverwege het spel gebruikt. Was toen zwaar OP en daar veel (mini)bosses mee verslaan, incluus .Rock Sling is idd 1 van de beste spells omdat het physical damage doet (zeer nuttig tegen high magic resist bosses zoals Renala) en gemakkelijk te verkrijgen.
Night Comet heeft Glintstone Shard zowat vervangen. De huidige patch heeft mages gebuffed, al uitgeprobeerd? Als het al enkele patches geleden is dat je die mage speelde, ga je nu een schoon verschil zien.