Exact dit dus, als je gewoon mooi alles cleared en doet ben je snel een heel hoog level. Daarom dat ik steeds na een tijdje bewust stop.Margrit pas gekilled toen ik al bijna 40 was, maar ook niet per se ervoor doelgericht zitten grinden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact dit dus, als je gewoon mooi alles cleared en doet ben je snel een heel hoog level. Daarom dat ik steeds na een tijdje bewust stop.Margrit pas gekilled toen ik al bijna 40 was, maar ook niet per se ervoor doelgericht zitten grinden.

In mijn mening is er geen duidelijke scheiding tussen klassen. ik ben als hero gestart, maar geen idee of ik dat nu nog ben.Uiteindelijk ook nog gezwicht en hem binnengehaald. PS5 laten opzetten voor vriendin en is aan het downloaden. Is er ergens een goede startersguide die de verschillende classes uitlegt? Ondanks dat het niet men genre is kan ik toch niet wachten om te starten![]()
. 127 uur op de teller. En level 162. 

Zelfde level dat ik hem gedaan heb. Je weapon lvl is op dat moment veel belangrijker dan je char lvl.Ne keer die golden runes en consoorten gebruiken, kan ook al iets doen om te levelen.
Ondertussen Margrit neer. Wel dikwijls gestorven en op level 23 misschien iets underleveled, maar was die zo beu dat het gedaan moest zijn!!
Ik ben lvl 70 nu in Caeliv na 91 uur spelen en moet denk ik nog 2/3 van de game doen. Ik heb me van het begin voor genomen dat ik hier makkelijk 200 uur ging in pompen in die eerste playtough en het ziet er naar uit dat dit ook het geval gaat worden. Still hyped!127 uur op de teller. En level 162.
lvl 70 na 91 uur ?Ik ben lvl 70 nu in Caeliv na 91 uur spelen en moet denk ik nog 2/3 van de game doen. Ik heb me van het begin voor genomen dat ik hier makkelijk 200 uur ging in pompen in die eerste playtough en het ziet er naar uit dat dit ook het geval gaat worden. Still hyped!
Nee echt lvl70 na 91 uur. Ik heb dat op meerdere plaatsen ( ook hier ) als eens gezegd dat ik echt speel gelijk een slak. Iedereen zegt dan altijd "ja, maar das goed, neem je tijd ik doe dat ook.". Maar denk dat velen van die mensen niet beseffen wat ik bedoel met spelen als een slak hahah. Ik speel echt heeeeel traag. Ik geef heel veel runes uit aan alle merchants hun goederen en stop vaak met levelen na een bepaald punt, anders was ik op mijn tempo al veel te hoog geweest. Waarom gaat het zo traag... ik loop basicly heel de wereld te voet af. Ik explore gewoon alles, kill elke mob dak tegen kom als ik klaar ben met een regio, neem ik er eerst nog eens die interactive map bij om te zien of ik toch niks gemist heb en dan pas als een regio echt klaar is ga ik er wat sneller door met Torrent. Kga niet liegen, soms wou ik dat ik sneller ging en die FOMO (iets van items/bosses/gear missen) wat van me kon af zetten. Maar kijk tis een pracht spel kheb er veel geld aan gegeven ( CE en LP collectie ) dus ik zit er niet mee in hier 2 maand van mijn leven in te steken om waar voor men geld te krijgen. TLDR; Jup ik speel echt pokke traag xDlvl 70 na 91 uur ?
Bedoel je lvl 91 na 70 uur ?
Zelf ben ik level 104 na 62 uur.
dat ge traag speelt is uw keuze, deze game is op zich al traag zonder dat je daar moeite voor moet doen.Nee echt lvl70 na 91 uur. Ik heb dat op meerdere plaatsen ( ook hier ) als eens gezegd dat ik echt speel gelijk een slak. Iedereen zegt dan altijd "ja, maar das goed, neem je tijd ik doe dat ook.". Maar denk dat velen van die mensen niet beseffen wat ik bedoel met spelen als een slak hahah. Ik speel echt heeeeel traag. Ik geef heel veel runes uit aan alle merchants hun goederen en stop vaak met levelen na een bepaald punt, anders was ik op mijn tempo al veel te hoog geweest. Waarom gaat het zo traag... ik loop basicly heel de wereld te voet af. Ik explore gewoon alles, kill elke mob dak tegen kom als ik klaar ben met een regio, neem ik er eerst nog eens die interactive map bij om te zien of ik toch niks gemist heb en dan pas als een regio echt klaar is ga ik er wat sneller door met Torrent. Kga niet liegen, soms wou ik dat ik sneller ging en die FOMO (iets van items/bosses/gear missen) wat van me kon af zetten. Maar kijk tis een pracht spel kheb er veel geld aan gegeven ( CE en LP collectie ) dus ik zit er niet mee in hier 2 maand van mijn leven in te steken om waar voor men geld te krijgen. TLDR; Jup ik speel echt pokke traag xD
20 minuten verloren door met mijn vingers te knipperen in Mistwood Ruins na een tip van de kerstman merchant, zonder resultaat dan nog. Goddamn ik moet niet zo koppig zijn en soms toch dingen opzoeken.
Voor de rest zit ik nog altijd in Liurnia eigenlijk, moet die quest van Rani beginnen.
maar hij staat achter een muurtje, als je eens rond de ruins loopt zou je hem moeten zien staan na je vingerknipJup sowieso, geef je 100% gelijk. Ik vind het niet erg dat het zo lang duurt, heb er genot van en hoop gewoon dat ik niet een burn out ga krijgen ooit. Maar atm geen last van en ik blijf gewoon door gaan, whatever it takes, ik speel em uit, complete alles en ga voor de plat! Is pure ontspanning zoals je zelf ook zegt, gewoon savonds neker 21:00 gepasseerd chill was exploren bosses killen en klaar.dat ge traag speelt is uw keuze, deze game is op zich al traag zonder dat je daar moeite voor moet doen.
Ik wordt er een beetje zot van.
Dit staat in schril contrast met games als Horizon bijvoorbeeld waar alles super snel vooruit gaat.
Elden Ring werkt voor mij als kalmerend omdat je inderdaad kan blijven exploren op uw gemak.
Na een tijd heb ik wel iets van, nu moet ik even iets gedaan krijgen en mijzelf een taak opleggen die ik wil afronden na mijn 6u durende sessies.
Zo heb ik gisteren na 4u exploren, 2u de dungeons van kasteel op Atlus plateau uitgedaan en bij die Omen geraakt. Die slaat mij wel meteen kapot, maar goed nu heb ik iets om naartoe te werken.
De ban is dan nog effectief 12uur INGAME tijd. Welke dwaas heeft dat weer bedacht.Er was volgens mij ook een kerel die zo iets bewust deed als hack bij andere spelers om Fromsoft er op te wijzen dat hun online systeem shit is en ze het moetn verbeteren. Bron: https://www.cbr.com/hacker-dark-souls-elden-ring-soft-ban-fromsoftware/12 uur multiplayer ban omdat dit spel soms crashed wanneer je je laat summonen.(connection error of soms ook volledige crash dat ik naar dashboard moet gaan omdat het vast hangt.)Ik quit echt nooit zelf. Blijkbaar ben ik niet de enige want er zijn er op reddit nog veel. Echt wel triestig dat er een auto ban in zit die kan triggeren door hun eigen crashes.De ban is dan nog effectief 12uur INGAME tijd. Welke dwaas heeft dat weer bedacht.