Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Limgrave is het eerste gebied.Wat noem jij het eerste gebied?
Dien eerste boss aan dat kasteel ?ik ga gaan slapen na 3 uur afgemaakt te worden door dezelfde boss zonder ook maar een klein beetje vebetering te zien
puur op deze boss raad ik de mensen die nog nooit een from software gespeeld hebben het niet meer aan eigelijk![]()
Euh, say what ?kzit aan het einde van de map dus ik denk het wel
. Als gij nu al heel de map gedaan hebt zou heel sterk zijn. Zeker dat het niet Limgrave is dat je gedaan hebt. Pas op… ik trek uw kunnen niet in twijfel zenne
. Ben zelf een noob in From Software games dus bij mij zal het wat langer duren waarschijnlijk 

Kiiilerke is de master gamer hierVerhalen doen de ronde dat Killerke donderdag is beginnen spelen, maar nooit is opgestaan om te gaan plassen, eten, drinken of slapen. Sommigen beweren zelfs dat hij sindsdien geen één keer met zijn ogen geknipperd heeft.

Zo te zien is hij ondertussen in coma gevallen wegens geen reacties hier meerVerhalen doen de ronde dat Killerke donderdag is beginnen spelen, maar nooit is opgestaan om te gaan plassen, eten, drinken of slapen. Sommigen beweren zelfs dat hij sindsdien geen één keer met zijn ogen geknipperd heeft.

.Ik had hem gewoon op level 10 gedaanHeb hem net verslaan ook! 3de poging wel, maar mss had ik al wat hoger level.. al moet ik zeggen ik ben nog maar 3 uur bezig.
Eerste attempt was wel epic fail, 2de bijna down en bij de 3de wist ik goed welke aanval ik kon punishen.

Pik er eentje uit en begin eraan zou ik zeggen. Demon's Souls is het eenvoudigste spel en vrij straightforward. Dark Souls 1, 2 en 3 zijn meer complex en alle drie gelijkaardig met enkele kleine verschillen. Bloodborne is een spel dat een meer agressieve speelstijl beloont. En Sekiro is meer een gestroomlijnde actiegame met minder vrijheid dan de andere Souls games.Wat ik mij afvraag, als ik Elden Ring zou spelen, zou ik dan de ervaring van andere Soulsborne games ruineren (misschien niet direct qua verhaal, want daar ben ik wel gerust in) maar gewoon qua experience enzovoort? Enig spel dat ik heb is Bloodborne maar probleem is een beetje de lengte van al die andere games voor ik hier aan kom, en wat als ik dan bijvoorbeeld geen fan blijk te zijn van Dark Souls bijvoorbeeld. Ik weet gewoon niet goed wat het best is om te doen. Elden Ring is in feite al de 7e game na DS 1 t/e/m 3, Bloodborne, Sekiro en Demon's Souls. Ik heb wat kort gameplay gezien en denk wel dat dit wel iets voor mij zou zijn maar ik weet het omwille van die reden niet goed.
nee hoorDenk dat hij Limgrave bedoeld.
Spel is pas een 2-3 dagen uit, lijkt me onmogelijk om het nu bijna uit te hebben.

Je hebt nog 36 uurnee hoor
ik zat aan het einde maar moest nog veel meer dingen doen ( kheb het nog altijd niet uitgespeeld) dinsdag is mijn verlof gedaan dus hopelijk tegen dan voor de eerste keer uitgespeeld
Speelt vlot, nog nergens last van gehad. Hier wat meer info:Hoe speelt deze op basic PS4, ik twijfel om de nieuwste games nog te kopen voor mijn gewone PS4 want over de performance op last gen consoles hoor je weinig