Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja da zijn zo de voor de hand liggende, tzijn die keys da mijn interesse trekkenGolden seed, geeft je direct een extra healing flask, of de medaillon die je extra HP geeft.

die starting gift keys? daarmee kan je bepaalde deuren openen. bijvoorbeeld helemaal in het begin voor je naar boven gaat heb je zo een klein beeldje waar je iets kan insteken.Ja da zijn zo de voor de hand liggende, tzijn die keys da mijn interesse trekken
Wel Golden Seed gepakt uiteindelijk, zal wel zien waarvoor die keys dienen later
En morgen zegt ge, ja twas eigenlijk best easy. xDik ga gaan slapen na 3 uur afgemaakt te worden door dezelfde boss zonder ook maar een klein beetje vebetering te zien
puur op deze boss raad ik de mensen die nog nooit een from software gespeeld hebben het niet meer aan eigelijk![]()
kzit opt einde denk ik,zou echt uren duren voor maar een paar lvls omhoog te gaan...het gaat zoiezo ooit lukken zoals altijd maar de moeilijkheidsgraad is ferm omhoog gegaan nadat ik had gezegd dat het makkelijker wasEn morgen zegt ge, ja twas eigenlijk best easy. xD
Waarom ga je gewoon niet ergens anders heen en kom terug als je wat hoger lvl bent?

Whut opt einde? Dacht dat het makkelijk 60+ uur was om alles te doen. You sure?kzit opt einde denk ik,zou echt uren duren voor maar een paar lvls omhoog te gaan...het gaat zoiezo ooit lukken zoals altijd maar de moeilijkheidsgraad is ferm omhoog gegaan nadat ik had gezegd dat het makkelijker was![]()
kzit aan het einde van de map dus ik denk het welWhut opt einde? Dacht dat het makkelijk 60+ uur was om alles te doen. You sure?
Ma eje dan ook alles gedaan? Kvind da toch wat zot precies op 2 dagen zelf gene volle dagen. Tkan eh, maar dan zou ik toch eens gaan slapen nu xDkzit aan het einde van de map dus ik denk het wel
Ik ken u ni (misschien zijt ge wel extreem goed in From games), maar als zelfs de meeste ervaren reviewers het ni kunnen uitspelen op een week, lijkt het mij verdomd onrealistisch dat ge al aan het einde van het spel zit .kzit aan het einde van de map dus ik denk het wel

Heb hem net verslaan ook! 3de poging wel, maar mss had ik al wat hoger level.. al moet ik zeggen ik ben nog maar 3 uur bezigIk ben in't begin in een instance misschien wel 30x gekilled koort die kat-achtige boss, maar de voldoening is dan wel eens zo groot als het lukt.
Erger ik mij soms? ja! Vervloek ik het spel soms? Wees maar zeker.
Maar ik blijf het wel een fantastisch spel vinden!
.Je krijgt die code per mailIk heb net mijn preorder van GM afgehaald. Nu las ik dat je bij een pre order ook de digital adventure guide krijgt, maar dat vind ik toch nergens. Iemand die meer weet?
je kent kiiilerke inderdaad nietIk ken u ni (misschien zijt ge wel extreem goed in From games), maar als zelfs de meeste ervaren reviewers het ni kunnen uitspelen op een week, lijkt het mij verdomd onrealistisch dat ge al aan het einde van het spel zit .![]()

kzit aan het einde van de map dus ik denk het wel
Die keys dienen voor bepaalde objecten te openen in de wereld, maar je vindt er daarvan meer dan genoeg en je zal die later ook zelfs kunnen kopen.Ja da zijn zo de voor de hand liggende, tzijn die keys da mijn interesse trekken
Wel Golden Seed gepakt uiteindelijk, zal wel zien waarvoor die keys dienen later
Aan welke Boss zit je nu?kzit opt einde denk ik,zou echt uren duren voor maar een paar lvls omhoog te gaan...het gaat zoiezo ooit lukken zoals altijd maar de moeilijkheidsgraad is ferm omhoog gegaan nadat ik had gezegd dat het makkelijker was![]()