Doe ik niet per sé, maar elke post die je zet zegt hetzelfde, ik ga em nog niet spelen want schijnt is de performance slecht. Zullen het dan wel snel merken zeker. Feit dat iedereen er zo positief over is denk ik dat wel neig zal meevallen want anders stond wrs heel het internet op zijn kop.
Ik ga ook niet ontkennen dat er issue zouden kunnen zijn, dat kan zeker, FromSoft heeft er zelf een reputatie mee, met hun FPS in games. Maar om dat zo om de haverklap te blijven herhalen en opnieuw posten is een beetje Zzz IMO. Bloodborne is het perfecte voorbeeld van hoe zwaar de perfomance kan sucken met momenten in hun games, toch staat het bij ver iedereen op NR1 als beste Fromsoft game.
Jij zegt dan dat dit voor jou een zeer slechte ervaring was, dat kan... maar aan je vorige post merk ik dan vooral dat 60 FPS belangrijker is dan een steengoeie game die soms eens dipt. Als een game staat of valt met 60 FPS, dan koop je hem inderdaad mss beter niet, maar als de game stabiele tussen de 45-60 runt ga ik mij er al weinig van aan trekken persoonlijk.