Elden Ring

Elden Ring

Ik vind het eigenlijk gek dat die rol, sla, rol, block, sla, rol, rol gameplay zo populair is.
Niets zo verfijnd op de markt. En het world en leveldesign schijt best wel op alle concurrentie. Om van de bossfights nog maar te zwijgen. En dan krijg je telkens nog eens een hele wereld om in online te roleplayen naar believe. Bang 4 buck wise krijg je echt wel enorm veel uit deze games.

Mag een God of War, Uncharted en Horizon met nog zoveel productiewaarden komen, eens die rit voorbij is heb je het telkens wel gezien. Hoe mooi die ook mag zijn geweest.
Verder heb je echt wel heel veel "bonfires"
Boe. Nog steeds vaste bonfires? Dacht dat ze met deze game hun idee van eigen bonfires aanmaken uit DS3 gingen doorduwen.

Maak jezelf niks wijs!!
Ik lig hier nog met uren aan
- The Witcher 3
- Octopath Traveler (@Coolguy, ben er helemaal mee weg 😍)
- Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
- Xenoblade Chronicles 2 (eerste playthrough was 85u)

En dan wel ik HZD ook nog eens spelen voor Forbidden West (die ik gelukkig niet op launch gekocht heb) en ik heb gewoon zo weinig tijd op dit moment 🙈. I’ve got to be strong 😂

Volgens mij kunt ge perfect alles co oppen maar neemt wel wa weg van de ervaring imo, vooral het desolate gevoel. En ge kunt uw paard nie summonen dan, in zo e open wereld wel nie ideaal

Ik lig hier nog met uren aan
- The Witcher 3
- Octopath Traveler (@Coolguy, ben er helemaal mee weg 😍)
- Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
- Xenoblade Chronicles 2 (eerste playthrough was 85u)

En dan wel ik HZD ook nog eens spelen voor Forbidden West (die ik gelukkig niet op launch gekocht heb) en ik heb gewoon zo weinig tijd op dit moment 🙈. I’ve got to be strong 😂
Tis een drukke periode in gaming land, hier ist:

- Witcher 3 ook... ben gestopt nu ik net naar Novigrad ging.
- Horizon Forbidden West, nu ook gestopt nadat de wereld "eeecht" open gaat.
- Octopath moet ik ook nog af werken, maar dat ligt al 6 maand stil xD

Elden Ring ga ik nu prio nemen en nadien doe ik nog een deeltje Witcher 3 en dan Horizon afwerken en dan wrs weer Witcher 3

Bedenk me nu ook dat ik mijn Returnal platinum ook nog moet af werken, maar dat is gewoon grinden...
Gelukkig spreken we dan nog niet over de games die we nog niet gestart zijn xD

De onstabiele framerate en pop-in komt precies toch veel voor in reviews
Onstabiele framerate zou opgelost moeten zijn met de day one patch. Ik had er ook last van, maar er werd mij gezegd dat dit dus gefixt is.
De patch is intussen gedownload hier, maar gisteren niet echt meer kunnen verderspelen.

Pop-in heb ik niet echt last van gehad.

Voor coöp, ik zou alleen hulp inroepen voor de bazen/dungeons. In de "overworld" is het echt niet nodig om hulp in te roepen.
Vooruitgang is inderdaad alleen voor de host. Het is dus echt hulp inroepen en niet samen volledig het spel uitspelen.

Terug
Bovenaan