Volgens SkillUp wel.Denk dat DE vraag is die iedereen stelt; is het gemakkelijker dan de andere uit de serie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens SkillUp wel.Denk dat DE vraag is die iedereen stelt; is het gemakkelijker dan de andere uit de serie?
de setting zelf spreekt me enorm aan ja, maar twijfel nogGaat ge het spelen, @Jonas89 ?

Zelfde hier. Had overlaatst bloodborne nog maar eens geïnstalleerd, vol goeie moed. Na 2 uur terug uninstalledde setting zelf spreekt me enorm aan ja, maar twijfel nog![]()
.Kom jong, wij 2 samende setting zelf spreekt me enorm aan ja, maar twijfel nog![]()

Zelfde hier. Had overplaatst bloodborne nog maar eens geïnstalleerd, vol goeie moed. Na 2 uur terug uninstalled.
Prachtige setting, goeie combat, uitdagend maar het feit dat als je dood gaat je een uur opnieuw mag doen is voor mij een dealbreaker. Dan zullen er zijn die zeggen dat dat het juist goed maakt maar het is jammer dat ze toch niet de optie laten om te saven wanneer je wil.
De reviews die ik heb gezien zeggen dat het de moeilijkste van allemaal is, zal dus weer niets voor mij zijn.
We hebben nog altijd een hulplijn @KiiilerkeKom jong, wij 2 samen![]()
Ik hoor en lees overal de makkelijkste. Gewoon veel exploren in de wereld en goed levelen.De reviews die ik heb gezien zeggen dat het de moeilijkste van allemaal is, zal dus weer niets voor mij zijn.
Das wel neig overdreven tbhmaar het feit dat als je dood gaat je een uur opnieuw mag doen
Verwachtingen zijn hoog, ik probeer ze laag te houden maar dat lukt niet haha.Beter dan the last of us ervaring?er is geen enkel spel of game dev dat mij hetzelfde gevoel kan geven zoals fromsoftware /hidetaka miyazaki
echt mijn beste game ervaringen ooit![]()
Beter dan the last of us ervaring?
Ze gaan het bij Naughty Dog graag horen.er is geen enkel spel of game dev dat mij hetzelfde gevoel kan geven zoals fromsoftware /hidetaka miyazaki
echt mijn beste game ervaringen ooit
kojima is een god voor veel mensen maar hidetaka miyazaki steekt er wel ferm bovenuit hoordont shoot me
Ik hoor en lees overal de makkelijkste. Gewoon veel exploren in de wereld en goed levelen.
![]()
Goty is al binnen precies...