Elden Ring

Elden Ring

Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
hqdefault.jpg

Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
Het is een genre op zich hé, de ene vind het geweldig, de andere zegt het absoluut niks. Aan mij krijg je ook geen voetbalspellen of MOBA's verkocht, maar daar bestaat ook een publiek voor.

Het is een genre op zich hé, de ene vind het geweldig, de andere zegt het absoluut niks. Aan mij krijg je ook geen voetbalspellen of MOBA's verkocht, maar daar bestaat ook een publiek voor.
En ik maar denken dat iedereen het spel goed moet vinden, voor het echt goed is :thinking:

Ik mag me niet laten meeslepen met de hype zoals bij Dark Souls en Bloodborne :p
Dan laat ik me overtuigen om het te kopen en denk ik na een uur van... wtf am I playing?
Ik vind het eigenlijk gek dat die rol, sla, rol, block, sla, rol, rol gameplay zo populair is.

Ik ben vooral blij dat het een open world game is zonder level scaling, randomized loot of quest markers. Toch vrij uniek in AAA games vandaag de dag en doet me terugdenken aan games zoals Morrowind of Gothic.

Denk dat DE vraag is die iedereen stelt; is het gemakkelijker dan de andere uit de serie?

Terug
Bovenaan