Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
Nee jong, Shuhei Yoshida!HIDETAKA MIYAZAKI
de beste in de wereld !
Dat cijfer doet het er niet echt toe die game kan vb 94 halen maar bepaalde users vinden er niks aan en geven het een 60.Mijn pre-order van bol is nog niet verstuurd.
Dan kan ik nog annuleren als @FreakyJP het minder dan een 9 geeft.
Het is een genre op zich hé, de ene vind het geweldig, de andere zegt het absoluut niks. Aan mij krijg je ook geen voetbalspellen of MOBA's verkocht, maar daar bestaat ook een publiek voor.Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
En ik maar denken dat iedereen het spel goed moet vinden, voor het echt goed isHet is een genre op zich hé, de ene vind het geweldig, de andere zegt het absoluut niks. Aan mij krijg je ook geen voetbalspellen of MOBA's verkocht, maar daar bestaat ook een publiek voor.

Degelijk is echt wel een understatement. Het gaat moeilijk zijn voor andere games om dit nog te evenaren als GOTY voor mij

elke souls game is makkelijk met co op en over levelingDenk dat DE vraag is die iedereen stelt; is het gemakkelijker dan de andere uit de serie?
Denk dat DE vraag is die iedereen stelt; is het gemakkelijker dan de andere uit de serie?
Gaat ge het spelen, @Jonas89 ?