Elden Ring

Elden Ring

Amai, ik heb 30x geprobeerd ofzo met mijn fireknight, onmogelijk, alé voor mij toch. die golden braid gebruik ik niet denk ik, ff opzoeken. Het wapen gebruik ik dat van die commander Gaius, met bleed op. Was zoooo close gisteren, maar pakte mij 2de keer vast en game over
Maar buiten deze baas, werkt die build wel heel goed? Ik vond dat heel plezant spelen

So close, pijnlijk om zo te sterven. Nog zoveel flasks and health over.

Messmer dood. Boss met de minste pogingen nodig tot hiertoe geloof ik.

Moet wel zeggen dat ik bijna dood was. Geen flasks meer en 10% hp over. Messmer had nog 15% a 20% over en dan ben ik gewoon all out beginnen attacken :laugh:

Tot hier toe wel de 'simpelste' geloof ik. Alle andere main bosses moest ik toch eerst alle attacks tegoei leren vooraleer ik ze neer kreeg. Hier zaten in phase 2 enkele tussen die ik nog op goed geluk dodgete.

Mocht ge diene boss nog niet gevochten hebben, tis ne plezante! En Fireknight build is daar zéér goed tegen.

Oei :laugh: Ik heb die boss net gedaan en ik volg hierin niet helaas. Ik vond het juist een vree irritante boss. :unsure: Voor een puur melee build is dit toch geen pretje lijkt me. Spammy AOE attacks met weinig deftige opeingen om z'n kop goed te raken. Enkel na zijn double swing kon ik zijn kop steeds deftig raken. Bij de rest niet echt tenzij ik voor damage trade ging.

Ik had hier meer moeite mee dan met Messmer.

Oei :laugh: Ik heb die boss net gedaan en ik volg hierin niet helaas. Ik vond het juist een vree irritante boss. :unsure: Voor een puur melee build is dit toch geen pretje lijkt me. Spammy AOE attacks met weinig deftige opeingen om z'n kop goed te raken. Enkel na zijn double swing kon ik zijn kop steeds deftig raken. Bij de rest niet echt tenzij ik voor damage trade ging.

Ik had hier meer moeite mee dan met Messmer.
Skill issue 😎

Gaius ook neer.

Die charge van z'n boar was in 't begin wel ff zoeken, maar eenmaal je weet hoe je dat consistent kan dodgen is het gewoon een redelijk leuke fight eigenlijk. In 't begin ook soms te snel willen healen bij momenten, wat averechts werkte, je moet hier echt wachten op een opening daarvoor.

Het soms is apart om te zien hoe het verschilt van persoon tot persoon. Mijn twee maten die wouden mij niet geloven toen ik zei dat ik minder problemen had met Messmer dan met die Avatar :unsure: Zij vonden Avatar easy, ik kan ergens snappen waar want je doet op zich wel veel damage, maar ik kon mezelf maar niet deftig consistent positioneren voor z'n head.

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke DLC! Deze keer doe ik m'n best om niks op te zoeken. Gewoon elke vierkante cm uitkammen. Heb al vanalles gevonden en de questlines schieten goed op.

Ik had al vrij vroeg die geheime grot van St. Trina ontdekt, maar was sealed. Dan maar verder gebiedjes uitkammen en plots kwam er op mijn scherm dat de powerful spell has broken. Weet niet wat het getriggerd heeft. Terug naar die grot en jawel, verder op ontdekking! Echt heerlijk om zulke dingen te vinden zonder iets op te zoeken. Zou bij mijn eerste playthrough van ER nooit gelukt zijn.

Ben bij Midra terecht gekomen. Op het eerste zicht een geweldige bossfight, maar toch echt wel zeer moeilijk om hier deftig te healen. Ik ga vooralsnog steeds dood in phase 2 met nog ~10 flasks over :laugh::unsure: Ik heb een gratis heal na de stagger, maar verder nergens. Morgen verder doen, misschien wat te moe nu.

Wat een heerlijke DLC! Deze keer doe ik m'n best om niks op te zoeken. Gewoon elke vierkante cm uitkammen. Heb al vanalles gevonden en de questlines schieten goed op.

Ik had al vrij vroeg die geheime grot van St. Trina ontdekt, maar was sealed. Dan maar verder gebiedjes uitkammen en plots kwam er op mijn scherm dat de powerful spell has broken. Weet niet wat het getriggerd heeft. Terug naar die grot en jawel, verder op ontdekking! Echt heerlijk om zulke dingen te vinden zonder iets op te zoeken. Zou bij mijn eerste playthrough van ER nooit gelukt zijn.
Ik blijf het questsysteem van FS een beetje dubbel vinden, langs de ene kant leuk dat je zelf je plan moet trekken, maar er zijn toch echt wel dingen die je opfuckt als je het blind doet. Mss unpopular opinion, maar daar zouden ze toch iets op mogen bedenken.

Voorbeeldje:

Er is een quest waar je een boodschap moet doorgeven tussen twee NPC's in een bepaalde dungeon, maar daarvoor moet je blijkbaar eerst met de NPC op plaats 2 praten vooraleer je met de NPC op plaats 1 praat. Nou ja, nogal moeilijk om dat te weten als je die op de plaats 1 eerst tegenkomt. :unsure:

Heb het proberen formuleren zodat je niet weet waarover het gaat en je het ook niet gaat herkennen als je in die dungeon bent. Degene die er al geweest zijn zullen het vast wel herkennen.

Diene plek vond ik nog een van de beste in de DLC. Je speurt de kust al ferm af, dan kom je daar terecht. En eenmaal voorbij die seal, opent een enorme grot voor u. Met op het einde:
Ne zalige bossfight.

Ben bij Midra terecht gekomen. Op het eerste zicht een geweldige bossfight, maar toch echt wel zeer moeilijk om hier deftig te healen. Ik ga vooralsnog steeds dood in phase 2 met nog ~10 flasks over :laugh::unsure: Ik heb een gratis heal na de stagger, maar verder nergens. Morgen verder doen, misschien wat te moe nu.

Ik blijf het questsysteem van FS een beetje dubbel vinden, langs de ene kant leuk dat je zelf je plan moet trekken, maar er zijn toch echt wel dingen die je opfuckt als je het blind doet. Mss unpopular opinion, maar daar zouden ze toch iets op mogen bedenken.

Voorbeeldje:

Er is een quest waar je een boodschap moet doorgeven tussen twee NPC's in een bepaalde dungeon, maar daarvoor moet je blijkbaar eerst met de NPC op plaats 2 praten vooraleer je met de NPC op plaats 1 praat. Nou ja, nogal moeilijk om dat te weten als je die op de plaats 1 eerst tegenkomt. :unsure:

Heb het proberen formuleren zodat je niet weet waarover het gaat en je het ook niet gaat herkennen als je in die dungeon bent. Degene die er al geweest zijn zullen het vast wel herkennen.
Helemaal mee eens, ik vond het quest systeem van Lies Of P heel goed. Gewoon een marker bij je location op het travel screen als die quest gebonden was. Eenvoudig maar zo behulpzaam.

Helemaal mee eens, ik vond het quest systeem van Lies Of P heel goed. Gewoon een marker bij je location op het travel screen als die quest gebonden was. Eenvoudig maar zo behulpzaam.
Wel moeilijker implementeerbaar in ER, in een Souls of BB game daarentegen kan dat zeker helpen.

Alé 't is uit.
Beste dlc ooit van eender wel spel, met ook de grootste kuteindbaas ooit van eender wel spel. (just my two cents)

Gaat iemand hier nen arm kopen? xD

448887167_409026531506869_837772962256298643_n.png

Amai nog even op hetzelfde elan doorgegaan hier. Lag dus niet bepaald aan het late uur gisteren. Echt niet normaal hoe vaak ik gestorven ben in phase 2 met nog meer dan 10/12 flasks over. :laugh:

Uiteindelijk heb ik hem verslagen zonder dus ook een flask te gebruiken, leek mij echt de enige manier :unsure: Ik zal wel iets gemist hebben of niet door hebben gehad of zo, want dit vond ik toch apart.

Los daarvan is het wel een hele leuke bossfight eenmaal je het ritme wat onder de knie hebt.

Terug
Bovenaan