Elden Ring

Elden Ring

Als er hier eentje 2dehands komt ga ik me ook eens wagen, weet dat weer op een sisser zal uitdraaien. Ik begin die games met de mind set van God Of war, dmc 😆

Net bericht van zowel Bol als GM. Order ligt klaar voor afhaal en Bol komt deze middag. Let's goo!
Ik hoop dat Bol komt. Mijn vorige ervaring met Dying Light 2 was anders.
Gingen ook vrijdag komen, ff later vertraging. Dan bericht dat het nimmer ging lukken.
De zaterdag hetzelfde.
Maandag daarop hetzelfde.
Later op de dag bericht dat post.nl het retour gestuurd heeft en bol.com gaat terugstorten.
Na dat bericht naar lokale Dreamland gereden en zelfde prijs betaald als bol.com.
Volgende game skip ik het verhaal hierboven en rij ik direct naar Dreamland...

Today we feast!!! Nog mensen hier die hun eerste playthrough altijd Deprived starten? Ik hoorde dat melee in ER over het algemeen een grotere challenge is, wat ook ongelofelijk tempting klinkt. Dex build is ook een optie…

Ben er nog steeds niet uit of ik de PS4 BC ga runnen of native PS5. Graphics maken voor mij niets uit, dus het is een pak snellere load times vs solid 60fps. Wat doen jullie? 🤷🏻‍♂️

Today we feast!!! Nog mensen hier die hun eerste playthrough altijd Deprived starten? Ik hoorde dat melee in ER over het algemeen een grotere challenge is, wat ook ongelofelijk tempting klinkt. Dex build is ook een optie…

Ben er nog steeds niet uit of ik de PS4 BC ga runnen of native PS5. Graphics maken voor mij niets uit, dus het is een pak snellere load times vs solid 60fps. Wat doen jullie? 🤷🏻‍♂️
Ps5 en confessor. De teerling is geworden. Seffes beginnen

Copypasta via Resetera:

Tried both the PS4 via bc and PS5 versions. The PS4 version is just a better experience. Silky smooth and the difference in resolution is totally indiscernible when playing the game. I even took a couple of screenshots from both versions and it was really hard to see the difference except for the lower grass setting. Also, the load times are still surprisingly quick on the PS4 version.

So yeah, the PS4 version looks great and feels incredibly smooth.

BC it is, I guess! 🤷🏻‍♂️

Copypasta via Resetera:

BC it is, I guess! 🤷🏻‍♂️
PS4-versie in BC speelde inderdaad zeer vlot en visueel was er weinig verschil te merken. En de loading times voor de PS-versie waren niet veel sneller hoor. Ik denk dat je in BC ook aan 60fps speelt hoor, maar niet aan 4K, missschien eerder 1440p of 1080p.

Ik weet trouwens niet of er cross-play is tussen beide versies, maar indien niet, zal je met de PS4-versie waarschijnlijk ook een grotere player base hebben, want het aandeel van PS4 is nog steeds veel groter dan PS5.

Ik hoop dat Bol komt. Mijn vorige ervaring met Dying Light 2 was anders.
Gingen ook vrijdag komen, ff later vertraging. Dan bericht dat het nimmer ging lukken.
De zaterdag hetzelfde.
Maandag daarop hetzelfde.
Later op de dag bericht dat post.nl het retour gestuurd heeft en bol.com gaat terugstorten.
Na dat bericht naar lokale Dreamland gereden en zelfde prijs betaald als bol.com.
Volgende game skip ik het verhaal hierboven en rij ik direct naar Dreamland...
Ja PostNL kan ech sucken soms.

Ik weet trouwens niet of er cross-play is tussen beide versies, maar indien niet, zal je met de PS4-versie waarschijnlijk ook een grotere player base hebben, want het aandeel van PS4 is nog steeds veel groter dan PS5.
Der is cross-play tussen PS4 en PS5 als ook Xbox en PC. Niet PS en PC of Xbox bv.

PS4-versie in BC speelde inderdaad zeer vlot en visueel was er weinig verschil te merken. En de loading times voor de PS-versie waren niet veel sneller hoor. Ik denk dat je in BC ook aan 60fps speelt hoor, maar niet aan 4K, missschien eerder 1440p of 1080p.

Thanks for the info! PS4 & PS5 crossplay is mogelijk en loading times via BC zijn blijkbaar 9 à 10 seconden van de main menu tot in-game, wat prima is (Bloodborne pre-patch, iemand?).

Bol heeft geleverd.
Disk in de ps5 en installeren maar.
Welke class zou ik nemen?
Heb alle vorige games gespeeld en uitgespeeld.

Kga niet zeggen dat ik weer €150 euro armer ben, maar kga het ook niet ontkennen. (6999 exemplaren WW)

298a36aae92c3beb6e01e967d11fe06f_1920_KR.png

Terug
Bovenaan