Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En helm. Maar nog niet te pre-orderen omdat Bandai bezig is met onderhoud aan hun Store...gvd, CE xD
Die helmen heb ik nooit gekocht wel, ik heb al geen plaats meer voor gewone CE... laat staan nog zo wat grote helmen overal xDEn helm. Maar nog niet te pre-orderen omdat Bandai bezig is met onderhoud aan hun Store...
Aan de haak en elke dag afwisselen als ik naar het werk vertrekDie helmen heb ik nooit gekocht wel, ik heb al geen plaats meer voor gewone CE... laat staan nog zo wat grote helmen overal xD

Mijn werk zijnde mijne living? xDAan de haak en elke dag afwisselen als ik naar het werk vertrek![]()

Meeh, kans is groot dat ik hier ook minder in ben hoor. Ik speel zo games normaal zeer slow en chill.Ik ook, maar te beschaamd over mijn slechte skills.Deze misschien maar skippen.
.
Ziet er wel plezant uit maar uiteindelijk niet echt games waar ik lang mee bezig zal blijven. Misschien wel eens promotie... of als de elden ring hype toch te groot blijkt.