Elden Ring Nightreign

Ik ook, maar te beschaamd over mijn slechte skills. :unsure: Deze misschien maar skippen. :unsure:.

Ziet er wel plezant uit maar uiteindelijk niet echt games waar ik lang mee bezig zal blijven. Misschien wel eens promotie... of als de elden ring hype toch te groot blijkt.

Ik ook, maar te beschaamd over mijn slechte skills. :unsure: Deze misschien maar skippen. :unsure:.

Ziet er wel plezant uit maar uiteindelijk niet echt games waar ik lang mee bezig zal blijven. Misschien wel eens promotie... of als de elden ring hype toch te groot blijkt.
Meeh, kans is groot dat ik hier ook minder in ben hoor. Ik speel zo games normaal zeer slow en chill.
In deze game zit je heel de tijd in een rush en moet je tempo maken, snel keuzes maken en afhankelijk zijn van elkaar.

Grote kans dat ik binnen dat concept echt een dutske ben xD

Dat tempo en rushen is inderdaad het grootste minpunt voor mij.
Ik wil alles ontdekken en op mijn gemak spelen na een werkdag. :D

Echt spijtig dat de focus ligt op co-op. Der zullen vast wel ferme spelers zijn die het kunnen soloen maar zo skilled ga ik nooit zijn.

Peins dat ik dit spel zal moeten laten passeren want afhankelijk zijn van co-op plaats ik juist onder microtransacties als ergste keuzes in een videospel.

Misschien dat de difficulty gemod kan worden zodat singleplayer toch mogelijk blijft maar tis af te wachten.

Volgens mij is het bezig... xD
Also ik zie een trend in de streamers die ik volg xD

476085403_1283315596517190_1209284173715312099_n.png

Ik zag hier naar uit om deze met een maat coop te spelen, maar nu lees ik dat je enkel solo kunt spelen, of met een groep van 3... :\
2 spelers is niet ondersteund.
Erg jammer :(

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan