EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha hoeveel haat dat er hier is jegens Frankrijk, ongelofelijk. Zit het verlies tegen Frankrijk nog diep misschien tijdens het WK? Het zal wel geen buitenspel zijn zeker als de VAR het zegt, die lijn zal nog wel komen..

Dat zen die ref zen bankrekeningen maar controleren... hoe je de match toch kan verpesten als scheidsrechter

Haha hoeveel haat dat er hier is jegens Frankrijk, ongelofelijk. Zit het verlies tegen Frankrijk nog diep misschien tijdens het WK? Het zal wel geen buitenspel zijn zeker als de VAR het zegt, die lijn zal nog wel komen..
Omdat het gewoon een gedrocht van een ploeg is en dan bedoel ik niet hun voetbalkwaliteiten.

Zit nog diep ja :laugh: Verder ook gewoon een zeer onsympathieke ploeg met een Mbappé die continu zit te duiken en een spits die in de gevangenis zou moeten zitten voor mensen met sextapes te chanteren en minderjarige meisjes te poepen.

Ik hoop dat alle teams euros 2020 verlaten. Dat frankrijk maar ek wordt omdat iedereen boycot. Alsook alle Europese teams die 2022 al afzeggen. Enkel Frankrijk dan van Europa.

Als dit "voetbal" zou moeten voorstellen. Dan zonder ons.

Zit nog diep ja :laugh: Verder ook gewoon een zeer onsympathieke ploeg met een Mbappé die continu zit te duiken en een spits die in de gevangenis zou moeten zitten voor mensen met sextapes te chanteren en minderjarige meisjes te poepen.
Bwa duiken? Benzema die hem pootje lapt :lol:

Ik hoop dat alle teams euros 2020 verlaten. Dat frankrijk maar ek wordt omdat iedereen boycot. Alsook alle Europese teams die 2022 al afzeggen. Enkel Frankrijk dan van Europa.

Als dit "voetbal" zou moeten voorstellen. Dan zonder ons.
:rofl:

Ik kan nog begrijpen als het IJsland of zoiets is... Maar toch niet een team van een kaliber van Frankrijk.

En waar is de lijn dan... als het geen buitenspel is, dat ze het dan tonen op tv. Ze doen dat elke keer, en nu niet. Suspect?
Zijn de beelden nog aan het manipuleren. Fotoshop hè :biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan