Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1. Frankrijk 7Hoe komt ge daarbij?
Edit: Nevermind, app was niet geupdatet
Frankrijk 6 (EDIT: 7 dus) punten, Hongarije 4 punten, Portugal en Duitsland 3 punten. Eerst wordt er naar het onderling duel gekeken, dus Duitsland wordt 3e?Hoe komt ge daarbij?
Edit: Nevermind, app was niet geupdatet
Nu moeten we dus terug supporteren voor Duitsland om te scoren
Nja, dat denk ik toch niet als je 6 minuten op veld staat.Hahahaha ze beginnen al, fuck die losers echt waar.![]()
Deel van de Franse tacktiek hé. Gaat niet de laatste "gekwetste" zijn bij de Fransen. (Oké oké, leek hier nu wel écht, maar pakte het toch ook slim aan om extra tijd te rekken).Digne is nog maar 3 minuten bezig en heeft dringend verzorging nodig.
Klopt volledigFrankrijk 6 (EDIT: 7 dus) punten, Hongarije 4 punten, Portugal en Duitsland 3 punten. Eerst wordt er naar het onderling duel gekeken, dus Duitsland wordt 3e?
Ben ik mis?
Goh soms wel lijkt mij. Als je onmogelijk nog bij de bal kan en je dan maar laat vallen in de hoop dat..Maakt niet uit of je aan de bal kan.
Das nie he, Hongarije heeft een slechter doelsaldo dan Duitsland. Bij gelijkspel wordt Hongarije toch 3de?Als gij liever tegen Portugal dan tegen Duitsland speelt, wel ja.

Waarom? Liever tegen Duitsland dan tegen Portugal nee?Nu moeten we dus terug supporteren voor Duitsland om te scoren