EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom krijgt Pogba geen geel voor zijn face2face met de lijnrechter? Dat was in de vorige wedstrijd toch anders?
 
Duitsland heeft het moeilijk.
Frankrijk niet veel aan de bal, maar als ze balbezit hebben dan is het altijd dreigend.
 
Dikke match ze, Al die crosses en van richting veranderen, die tikskes. Niveau :thumb:
 
Wat een vinnige wedstrijd is dit zeg. Mooie duels, lekker veel actie. Zo hoort voetbal te zijn natuurlijk. Die owngoal overigens :rofl:
 
Ik vind dat de scheidsrechter toch licht partijdig aan het fluiten is (in het voordeel van Frankrijk).
Dat duel waarbij Kimmich al vallend tegen die Hernandez zijn hoofd trapt, dat was toch gewoon eerst een fout van Hernandez?

Dit Frankrijk zou ons ongelofelijk veel pijn doen. Voor mij de topfavoriet van de ploegen die ik al gezien heb.

Sowieso topfavoriet. Al komen de Duitsers er toch af en toe door ook (maar het tempo ligt bij hen wel vrij hoog... ons middenveld is vaak toch trager).

We zouden niet kansloos zijn, maar het zou toch moeten meezitten om dit Frankrijk te kloppen.
 
Frankrijk sowieso zwaar favoriet, maar ze hebben, op een kopbal naw nauwelijks een kans gehad he.
 
Boskamp krijgt bijna een orgasme omdat profvoetballers pasjes van 3 meter naar elkaar kunnen geven :unsure:
 
Ik vind dat de scheidsrechter toch licht partijdig aan het fluiten is (in het voordeel van Frankrijk).
Dat duel waarbij Kimmich al vallend tegen die Hernandez zijn hoofd trapt, dat was toch gewoon eerst een fout van Hernandez?
Vind dat toch ook..

Het tijdwinnen van Lloris is ook extreem irritant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan