EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de beide zo bezig zie, zou ik liever tegen Duitsland spelen, volgens mij loopt Lukaka met z'n ogen dicht door hun verdediging

Zet Lukaku bij Duitsland in de spits en het staat al lang 4-1. Duitsland is niet slecht, maar heeft gewoon geen goeie spits om door die 5 verdedigers te geraken. Wij gaan niet zo verdedigend spelen, dus wij zouden het best lastig krijgen met momenten.
 
Stel u voor dat Duitsland er zou uitliggen in de groepsfase, da is geleden van ‘45
 
Zet Lukaku bij Duitsland in de spits en het staat al lang 4-1. Duitsland is niet slecht, maar heeft gewoon geen goeie spits om door die 5 verdedigers te geraken. Wij gaan niet zo verdedigend spelen, dus wij zouden het best lastig krijgen met momenten.
6 verdedigers + keeper
Wij hebben niet eens 6 verdedigers mee

Zou er nu wel nie zo zeker van want veel ballen kom niet vooraan bij de Duitsers, Lukaku ging daar niet veel ballen krijgen
 
Man man... laat Portugal maar gelijk spelen tegen Frankrijk.
Of Duitsland of Hongarije nu 3de wordt maakt dan just geen lap uit. Als de Duiters zo spelen tegen de Belgen dan is er een nieuwe 7-1 in de maak... voor ons :unsure:

Ze zijn op TV wel héél streng voor Sané, maar die speelt wel een draak van een match.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan