EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom "hopen" dat de Fransen eruit liggen in een vroeg stadium? Je kan ook gewoon "hopen" dat we opnieuw tegen de Fransen uitkomen in de xx-finale en hen dan op hun kloten geven. Dat zou veel zoeter smaken :p
Uiteraard, maar dat wil ik het liefst op voorhand weten dan, dat we ze gaan verslaan :unsure:
 
Blijft toch heel jammer dat zo een ploeg, geen leuke romantische coach aan het roer heeft.

Toch wel heerlijke kern.
 
Als Frankrijk zich weer eens verslikt in zijn ego's en een dramatische groepsfase afwerkt waardoor Hongarije derde wordt kan het weer interesanter zijn voor de duivels :)
 
Stiekem hoop ik wel op een verrassing zoals Hongarije die 1 van die 3 grote ploegen eruit knikkert :)
Tis niet omdat wij nu al een dikke 5 jaar bij de (schijn)favorieten worden gerekend dat ik plots gestopt ben met te rooten voor de underdog.

Als het kan wel een beetje een ander scenario dan het laatste toernooi waarin we tegen de Hongaren uitkwamen... 2 keer op rij eruit tegen fucking Wales kan ik echt wel niet af :D
 
Stiekem hoop ik wel op een verrassing zoals Hongarije die 1 van die 3 grote ploegen eruit knikkert :)
Tis niet omdat wij nu al een dikke 5 jaar bij de (schijn)favorieten worden gerekend dat ik plots gestopt ben met te rooten voor de underdog.

Als het kan wel een beetje een ander scenario dan het laatste toernooi waarin we tegen de Hongaren uitkwamen... 2 keer op rij eruit tegen fucking Wales kan ik echt wel niet af :D
Zou leuk zijn, maar enkel als ze leuk ballen.

Als het op zijn Ijslands is, hoeft het voor mij ook niet.

Ploegen die de bus parkeren mogen er zo snel mogelijk uit van mij.
 
GhCncuN.png


We're fucked...
 
Blijkbaar zit het stadion in Hongarije straks volledig vol :unsure:


Maar bon, uitkijken naar de eerste echte topper op dit EK: Frankrijk - Duitsland.
 
Laat ze maar komen, toch?

Ik vind dat je daar geen schrik voor moet hebben. Vroeg of laat kom je toch de grote ploegen tegen. En die ploeg in kwestie heeft er dan toch 2 anderen moeten laten voorgaan in zijn groep...

Een beetje zoals op het WK, dat mensen zaten te ijveren om de groepswinst aan Engeland te laten, om zo een 'makkelijker' parcours te hebben. Nu hebben we o.a. wel Brazilië uitgeschakeld (iets wat iedereen zich nog lang zal herinneren en niet snel meer zal meemaken). Als je de ambitie hebt om kampioen te worden, moet je geen enkele ploeg uit te weg proberen gaan.

In de kwartfinale kom je toch ook al Italië tegen (ik ga er vanuit dat Belgïe en Italië allebei groepswinnaar worden)

En het ander parcours had ons wel degelijk de finale kunnen opleveren, aangezien we dan Frankrijk niet in de halve finale waren tegengekomen.
Net zoals we dit jaar een ENORM moeilijk parcours hebben: Achtereenvolgens Duitsland, Italië & Frankrijk is geen uit de lucht gegrepen optie.

Pas op: Hiermee zeg ik zeker niet dat we dingen moeten laten schieten. Ik ben daar ook geen fan van. Maar wou dit toch even zeggen ;)

Waarom "hopen" dat de Fransen eruit liggen in een vroeg stadium? Je kan ook gewoon "hopen" dat we opnieuw tegen de Fransen uitkomen in de xx-finale en hen dan op hun kloten geven. Dat zou veel zoeter smaken :p

Frankrijk zelf is hun potentieel grootste vijand. Als die niet tegen zichzelf keren, is de kans groot dat die los europees kampioen worden.
 
Frankrijk zelf is hun potentieel grootste vijand. Als die niet tegen zichzelf keren, is de kans groot dat die los europees kampioen worden.

ja en ik hoop stiekem dat ze straks tegen Duitsland verliezen (dat is niet onmogelijk, de Duitsers hebben een degelijke ploeg) en dat dan de onzekerheid en ruzie al toeslaat :devilish:
 
En het ander parcours had ons wel degelijk de finale kunnen opleveren, aangezien we dan Frankrijk niet in de halve finale waren tegengekomen.
Net zoals we dit jaar een ENORM moeilijk parcours hebben: Achtereenvolgens Duitsland, Italië & Frankrijk is geen uit de lucht gegrepen optie.

Pas op: Hiermee zeg ik zeker niet dat we dingen moeten laten schieten. Ik ben daar ook geen fan van. Maar wou dit toch even zeggen ;)
Ja, dat is zeker waar. Maar ik kijk er eigenlijk wel naar uit, naar dat moeilijke parcours. Het is dé moment om ooit Duitsland eens te kloppen en we moeten nog revanche nemen op Frankrijk. Daar alleen doe ik het al voor :p

Voor hetzelfde geld stopt het dan in de tweede ronde of in de kwartfinales of... dat is wel waar. Maar ja, dan was er gewoon iemand beter hé.
 
Ik zou nu toch véél, maar dan echt véél liever een makkelijk parcours hebben en heel het spel gewoon winnen dan in een moeilijk parcours er voor de finale uit te liggen hoor. Dat er dan achteraf iemand, zoals ik over Kroatië, kan komen lullen dat het geen wereldploeg was waarmee we het EK hebben gewonnen kan me dan toch echt geen zak schelen.

Soit, heel benieuwd naar de match deze avond!
 
Voila, klaar voor een heerlijke voetbalavond .
De Groep des Doods , met Por/Fra/Ger mss de enige 3 ploegen die het België moeilijk kunnen maken , en een verrassend Hongarije ,weliswaar het kneusje , die mss met steun van het publiek kan stunten .

Die groepen zijn toch echt niet eerlijk verdeeld :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan