EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich kunnen wij die verdediging ook langs alle kanten pijn doen
Snelheid: Lukaku - Doku
Kracht: Lukaku - Benteke
Kleine ruimte: Batsman

Als we natuurlijk wat op zen Hazards gaan pingelen tegen de zijlijn maken we er in geen 50jaar één tegen hun
 
Op zich kunnen wij die verdediging ook langs alle kanten pijn doen
Snelheid: Lukaku - Doku
Kracht: Lukaku - Benteke
Kleine ruimte: Batsman

Als we natuurlijk wat op zen Hazards gaan pingelen tegen de zijlijn maken we er in geen 50jaar één tegen hun

En ook veel betere aanvoer naar de aanvallers met De Bruyne, die hopelijk snel zijn topvorm van een maand geleden terug vindt.
 
Ideale scenario is natuurlijk scoren tegen hen en dan op zijn Frans met een dubbele afweer gaan spelen (Dendonker - Witsel en druk zetten op de man in balbezit) en KDB dan de ene steekbal na de andere en laat ze dan Lukaku en/of Doku maar afstoppen... dan ist goe mogelijk dat ze met een hele kruiwagen in hun doos afdruipen richting Parijs.

Maar bon, eerst daar geraken en dan nog voorkomen natuurlijk :)
 
Onze verdediging is toch een pak minder dan die van de Fransen. De nul houden is voor de belgen toch heel moeilijk of Courtouis moet weer zijn dagje hebben.

En de fransen kunnen ook wel aanvallen hé dus als ze achter komen dan krijg je wat. Die balletjes die Pogba kan droppen pffffff en dat met de snelheid van Mbappe.
 
Op zich kunnen wij die verdediging ook langs alle kanten pijn doen
Snelheid: Lukaku - Doku
Kracht: Lukaku - Benteke
Kleine ruimte: Batsman

Als we natuurlijk wat op zen Hazards gaan pingelen tegen de zijlijn maken we er in geen 50jaar één tegen hun
Batsman is toch enkel goed tegen Janneke en Mieke de laatste jaren?
Onze verdediging is toch een pak minder dan die van de Fransen. De nul houden is voor de belgen toch heel moeilijk of Courtouis moet weer zijn dagje hebben.

En de fransen kunnen ook wel aanvallen hé dus als ze achter komen dan krijg je wat. Die balletjes die Pogba kan droppen pffffff en dat met de snelheid van Mbappe.
Snelheid heb je niet veel aan als ons blok heel laag staat
 
mbappe is toch nog stapje(s) hoger dan lukaku.
Ik herinner een artikel waarin Lukaku zei toch onder de 11 sec te lopen op de 100 meter. Dus echt traag is ie zeker niet hoor! Onderschat hem niet ;)

Maar volgens mij als Mbappé hierop zou trainen dan loopt hij onder de 10 sec, das echt een snelheidsbeest, hij is inderdaad nog sneller ..
Je moet weten hij loopt op een grasveld tot 39km/u (!). Op een atletiekpiste met de juiste loopschoenen gaat dat dus nog een héél stuk hoger liggen ..

Politie overwoog activist neer te schieten :unsure: -Was eigenlijk ook wel een niet al te slimme stunt van Greenpeace
 
Laatst bewerkt:
Batsman is toch enkel goed tegen Janneke en Mieke de laatste jaren?

Snelheid heb je niet veel aan als ons blok heel laag staat
Klopt, maar als je dan ziet hoe Mbappe gisteren uit stilstand die bal in goal krult...Dan blijf ik schrik hebben dat er zo'n goal valt, ook al houdt je zelf alles potdicht.
Dat was eigenlijk maar een halve kans, en die legt dat toch relatief simpel binnen.
 
Wie van de Belgen zou gisteren mogen spelen hebben bij de Fransen? Ik kom enkel uit bij Courtois die schat ik hoger in dan Lloris maar bv een De Bruyne wie laat je daarvoor uit de ploeg? Kante, Pogba, Mbappe of Griezman? Lukaku misschien maar Benzema is ook gene gewone natuurlijk die speelt niet voor niks al 11 of zo seizoenen bij Real.
 
Wie van de Belgen zou gisteren mogen spelen hebben bij de Fransen? Ik kom enkel uit bij Courtois die schat ik hoger in dan Lloris maar bv een De Bruyne wie laat je daarvoor uit de ploeg? Kante, Pogba, Mbappe of Griezman? Lukaku misschien maar Benzema is ook gene gewone natuurlijk die speelt niet voor niks al 11 of zo seizoenen bij Real.
Rabiot?
 
2 minuten nadat ik het gepost had bedacht ik plots dat ik maar aan 10 spelers kwam. De Bruyne kan daar inderdaad speler. Of eerder Kante wat lager dan en de Bruyne naast Pogba. Alhoewel misschien teveel maestros dan naast elkaar wie gaat dan de diepte balletjes droppen.
 
Grasmat is ook geen atletiek piste. Het gaan hele straffe vrouwen moeten zijn om sneller dan Mbappe te sprinten.
 
Ieder EK/WK is er een vergelijking bolt vs een voetballer , die niet echt ophoudt :p

Hij zal momenteel mss meekunnen met de snelste vrouwen , maar hij zal ze er zeker niet aflopen.
Zelf al spelen ze ook eerst een voetbalmatch (atletiektrainingen zijn een stuk lastiger dan de wedstrijden ;) ).
een goede grasmat (effen en hard) vs atletiekpiste zal een beetje schelen maar hij zal er geen 1km/ uur sneller door lopen).

Laat het er ons op neerhouden dat het een hele snelle voetballer is en dat hij misschien potentieel heeft om een topspurter te worden.
 
Wie van de Belgen zou gisteren mogen spelen hebben bij de Fransen? Ik kom enkel uit bij Courtois die schat ik hoger in dan Lloris maar bv een De Bruyne wie laat je daarvoor uit de ploeg? Kante, Pogba, Mbappe of Griezman? Lukaku misschien maar Benzema is ook gene gewone natuurlijk die speelt niet voor niks al 11 of zo seizoenen bij Real.
De Pogba van dinsdag zal hij er misschien niet uit spelen, de Pogba die meer dan de helft vd tijd precies in zijn hof staat te wandelen van United zou ik zelfs vervangen door de Kevin van vandaag, met gebroken oogkas en zonder matchritme.
 
De Pogba van dinsdag zal hij er misschien niet uit spelen, de Pogba die meer dan de helft vd tijd precies in zijn hof staat te wandelen van United zou ik zelfs vervangen door de Kevin van vandaag, met gebroken oogkas en zonder matchritme.
Pogba is een speler die in een sterkere en voetballende ploeg geniaal is. Als het moeilijker wordt dan vergeet hij defensieve positie te kiezen en het spel simpel te houden. Op dit tornooi en op het WK 2018 komt hij dus geweldig tot zijn recht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Toch zwaar onder de indruk van Frankrijk. Een ploeg die zo compact kan spelen en zo snel kan uitbreken... Ik houd van enkele verschillende soorten voetbal, maar dat is er wel één van. Kandidaat nummer 1 imo.

Wie van de Belgen zou gisteren mogen spelen hebben bij de Fransen? Ik kom enkel uit bij Courtois die schat ik hoger in dan Lloris maar bv een De Bruyne wie laat je daarvoor uit de ploeg? Kante, Pogba, Mbappe of Griezman? Lukaku misschien maar Benzema is ook gene gewone natuurlijk die speelt niet voor niks al 11 of zo seizoenen bij Real.

De Bruyne speelt bij ELKE ploeg. Voor zo iemand maak je plaats.
 
Pogba is een speler die in een sterkere en voetballende ploeg geniaal is. Als het moeilijker wordt dan vergeet hij defensieve positie te kiezen en het spel simpel te houden. Op dit tornooi en op het WK 2018 komt hij dus geweldig tot zijn recht.
Pogba komt imo vooral tot zijn recht omdat Frankrijk altijd wat achteruit leunt, en hij dan bij recuperatie zeer goed lange ballen kan trappen voor hun snelle aanvallers.

In de kleine ruimte of bij een ploeg die hoger staat het spel te maken is Pogba vaak een bron van frustratie.

De Bruyne is nog een klasse beter, maar Pogba is door zijn fysieke kracht en gestalte wel meer geschikt in het Franse systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan