Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope zeker niet, jammer want volgens mij zijn ze echt wel te klopen!Jammer maar geen schande om van Italië te verliezen.

Denk ik ook.Nope zeker niet, jammer want volgens mij zijn ze echt wel te klopen!
Ach kom, 't is niet omdat België eens gouden generatie heeft dat je sowieso een prijs moet winnen. De grote landen hebben altijd een sterke generatie. Het had gekund, maar onze gouden generatie is niet de sterkste ploeg ter wereld he en ook niet op dit tornooi.Fantastisch. Wilmots en Martinez die een gouden generatie naar de kloten hebben gedaan met pure incompetentie.
Doku man van de match jong, toch wat de Belgen betreftWe hebben een sterke match gespeeld, tegen een bijzonder sterk Italië en met nul geluk in de afwerking. De keuze voor Doku en de wissels waren gewoon niet goed.
Zet hier Eden Hazard op het veld en we winnen. Echt wel een fout geweest van Martinez om hem zo lang te laten spelen tegen Portugal.
Alweer een kans door de neus geboord. Het zal nu toch echt de laatste geweest zijn. Balen balen balen. Kloterij.
Hebben we het gezien? Benteke stond in de 96e minuut klaar om in te vallen. Geen woorden voor, Martinez.in 2018 wisselde hij telkens drie keer maar in de KO slechts telkens twee keer als we Batshuayi in de extratijdpaniek tegen Frankrijk niet mee rekenen.