EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Italië speelt wel geweldig goed moet ik zeggen.
Eerste halfuur gelijkopgaand.
Laatste kwartier van de eerste helft waren ze gewoon beter.

Serieus opgelucht dat we die penalty hadden, anders werd het quasi onmogelijk.

Op zich denk ik dat we spelen hoe we moeten spelen tegen dit sterke Italië. Enkele zeer goede reddingen van Donnarumma.

Dat Italiaans middenveld is gewoon een maatje te groot voor ons. Doku zijn snelheid rendeert enkel door een domme penalty fout.

Tielemans eraf voor Praet. Die gele kaart zou ik niet riskeren.

Straks Carrasco erop als Doku moe is

Ongelofelijk eigenlijk. Hun keeper haalt er twee quasi gemaakte goals uit, bij ons vliegen ze wel binnen.

Geen idee wel hoe we en nog 2 keer kunnen scoren en er zelf geen meer binnen krijgen. Tielemans zichzelf in de zak gezet met een oerdomme gele kaart en Doku die buiten zijn actie hiernet niets bijdraagt.

Op zich denk ik dat we spelen hoe we moeten spelen tegen dit sterke Italië. Enkele zeer goede reddingen van Donnarumma.

Dat Italiaans middenveld is gewoon een maatje te groot voor ons. Doku zijn snelheid rendeert enkel door een domme penalty fout.
Bwa Doku was nog wel 1 keer zijn mannetje voorbij. Die rechtse verdediger van Italië wordt er toch al duidelijk nerveus van wanneer Doku op hem afkomt...

Italië speelt wel geweldig goed moet ik zeggen.
Eerste halfuur gelijkopgaand.
Laatste kwartier van de eerste helft waren ze gewoon beter.

Serieus opgelucht dat we die penalty hadden, anders werd het quasi onmogelijk.
Ja ik vind dat de Belgen hun beste match tot op heden spelen, maar de Italianen doen dat goed.
Dit was toch een goeie eerste helft van beide landen.

Al ons geluk is al opgebruikt tegen Portugal. Voorlopig wet van de sterkste maar de match is nog niet gespeeld, we hebben ook al wat kansen gehad.

Bwa Doku was nog wel 1 keer zijn mannetje voorbij. Die rechtse verdediger van Italië wordt er toch al duidelijk nerveus van wanneer Doku op hem afkomt...
Klopt, dat is die snelheid waar ik het over heb. Pakt nu goed uit voor ons door die domme penaltyfout, maar anders renderen die acties toch te weinig in termen van gevaar.

Moet veel en veel beter. Counters allemaal slecht uitgespeeld. Dan de verdediging wijken tot en met en tegenstander staat vooral op onze rechterkant precies vaak met een man meer of krijgen daar toch veel ruimte. En dan ons balbezit ... zo snel die bal kwijt altijd, zeer snel keuze voor lange bal en weg is weg, buiten als het moet natuurlijk (eerste goal).

Benieuwd welk wit konijn den Bobby uit zijn mouwen gaat schudden.

Wie gaat eraf, dat is de vraag. Doku leek me kandidaat nummer 1, maar met zijn uitgelokte penalty heeft die wat krediet opgebouwd wrs. Een verdediger eraf voor een extra aanvallende speler en De Bruyne wat lager om wat meer volk op het middenveld te hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan