Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet ook de vreselijke wissel niet. Bracht Mertens is die slecht speelt en totaal niks zou bijbrengen in dat middenveld waardoor ze verzopen. Denk als ze een praet (en zelfs houten hans) hadden ingebracht, dat dat beter zou zijn geweest.Als De Bruyne speelt hoop ik dat hij niet uitvalt. Dan heb ik liever dat hij gewoon niet aan de match begint.
Het is voor alle spelers een mentaal verschil om aan de match te beginnen zonder hem dan hem tijdens de match te verliezen. Dat was tegen Portugal heel duidelijk een mentale dreun voor veel spelers.

Dat kan nu toch echt niet dat enkel Youri fucking Mulder heeft gezien dat Mertens niks waard was tegen Portugal?Slaagt op niks. Dat argument dat omdat hij speelt in het land hij de beste keus zou zijn.
FTFYHij had Mertens er gewoon terug moetenn afpakken![]()
Speelt onder niveau, maar abominabel ook wel sterk overdreven. Deed ook echt goeie en belangrijke zaken tegen Portugal.met kdb win, zonder kdb verlies, zeker als Tielemans zijn abominabel niveau blijft aanhouden en hij Mertens opstelt omdat het tegen 'zijn' italie is.

Spijtig dat Raes op pensioen is. Anders zagen we misschien nog eens een vintage KDB vanavond![]()

De 11 van Joos:
![]()
De 11 van Joos zonder De Bruyne? "Als ruimte er ligt, zet je Doku of Mertens" | Sporza
Wat als? Wat als De Bruyne en Hazard niet fit zijn voor de wedstrijd tegen Italië? Kiest Roberto Martinez dan voor een aanvallende vervanger of kiest hij voor zekerheid op het middenveld? De analisten in Villa Sporza doen hun voorspelling: "Voorin heb je iemand nodig die de Italianen kan kwetsen."sporza.be
Slaagt op niks. Dat argument dat omdat hij speelt in het land hij de beste keus zou zijn.

sjans dat er een mooie etappe in de tour isIk kan mij niet meer concentreren e seg nondedju! Stress!
Afhankelijk van de schade.. Bij België is de bank niet evenwaardig aan de startende 11 en het is toch een slijtageslag.Chiellini heeft gezegd: 'Met alle respect voor de andere ploegen, maar dit is een beetje een vervroegde finale.'
Groot gelijk, de winnaar van dit duel is voor mij titelfavoriet eigenlijk...
Dat zou het ideale scenario zijn idd, dat je kan starten zonder hen, en hen alleen moet inbrengen wanneer het écht nodig is. Als we ze (zoveel mogelijk) kunnen sparen tot de halve finale, des te beter.Ik voorspel aanvang match zonder Hazard & KDB. Met als mogelijkheid dat KDB nog half uur invalt indien we zouden op achterstand komen.