Avondland
Well-known member
Ik hoop niet dat ze na 5 minuten zeggen dat het niet meer gaat, dan.Mijn gevoel zegt bewust zand in de ogen strooien.
Ik denk dat ze morgen alletwee aan de aftrap staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop niet dat ze na 5 minuten zeggen dat het niet meer gaat, dan.Mijn gevoel zegt bewust zand in de ogen strooien.
Ik denk dat ze morgen alletwee aan de aftrap staan.
Het kan zijn dat ze niet zullen spelen, maar Martinez is op vlak van mist spuiten wel een goeie trainer.KDB en E Hazard niet op veld tijdens open gedeelte van de training.
Voorbode of strategie om geheim te houden?
)Als Kevin speelt dan zal dit met een ingepakte enkel zijn. Die gaat echt niet spelen als hij weet dat het maar 5 minuten zal gaan.Ik hoop niet dat ze na 5 minuten zeggen dat het niet meer gaat, dan.
Ik denk inderdaad dat dit een meesterlijke tactische zet is. Anders hadden we al lang een medische update gehad. KDB speelt met tape/inspuiting en bij mijn weten heb ik nog nergens gelezen dat Eden 6 double cheeseburgers is gaan halen bij den drive-in, dus die neemt het ook nog serieus voorlopig.
Bij Real Madrid zullen ze ook hopen dat Hazard zo lang mogelijk in het tornooi blijft. Elke week activiteit is toch weer ne kilo minder dat hij meepakt naar de eerste training daar.

Mee eens, als we Italië kloppen is het EK voor mij ook al geslaagd.Her is van moeten. Als we voorbij Italië geraken, nadat we ook al Portugal klopten, is het EK zonder meer geslaagd. Dan kan je al niet meer van een mislukking spreken. Martinez zal absoluut met zijn sterkste ploeg starten. En dat is met Hazard en De Bruyne, desnoods met inspuiting.
Geen droge 2-0 op ons doos ofzo.Ik denk inderdaad dat dit een meesterlijke tactische zet is. Anders hadden we al lang een medische update gehad. KDB speelt met tape/inspuiting en bij mijn weten heb ik nog nergens gelezen dat Eden 6 double cheeseburgers is gaan halen bij den drive-in, dus die neemt het ook nog serieus voorlopig.
Bij Real Madrid zullen ze ook hopen dat Hazard zo lang mogelijk in het tornooi blijft. Elke week activiteit is toch weer ne kilo minder dat hij meepakt naar de eerste training daar.
Er was het nodige sarcasme mee gemoeid.Nu ook niet overdrijven he
Gewoon een truukje van de foor... maar met al die gesloten trainingen ben ik wel benieuwd wat Martinez van plan is.
Zijn er dan veel coaches op dit EK waar je jaloers op bent en liever zou zien dan Martinez?T'is alweer officieel. De doelstellingen van de Bobo's was minstens de kwartfinales halen. Martinez heeft dat doel bereikt, dus hij blijft gewoon de bondscoach tot na het WK ongeacht winst of verlies vrijdag.
Nu ja, ik zie zowiezo géén vrije coaches die het beter zouden doen. (Lees: die ze kunnen betalen, en als ze Martinez ontslaan moeten ze een ontslagvergoeding betalen)
Laat Preud'homme aub nooit dichtbij de Duivels komen: compleet voorbijgestreefd qua coach en ook zijn agressieve stijl langs de lijn past totaal niet meer bij deze (en volgende) generatieMartinez heeft geen slecht werk geleverd. Heeft volgens mij zeker bijgedragen tot het 'coole' product dat de Rode Duivels zijn geworden. Preud'homme zou het ook niet slecht doen vermoedelijk mar de opties zijn inderdaad beperkt momenteel. Het is een groep waar een paar Nederlandse/Italiaanse coaches leuke dingen mee zouden doen. Maar op dit moment zou ik totaal niet weten wie een ideale en beschikbare kandidaat zou zijn.
Neen. T'is géén topcoach maar zeker de beste van België, van de laatste jaren.Zijn er dan veel coaches op dit EK waar je jaloers op bent en liever zou zien dan Martinez?

Daar hebt ge zeker een punt. Maar ik weet niet of ik durf zeggen dat die als coach voorbijgestreefd is, uiteindelijk heeft die nog steeds veel reach bij de spelers én hij kan er een tactisch plannetje inrammen.Laat Preud'
Laat Preud'homme aub nooit dichtbij de Duivels komen: compleet voorbijgestreefd qua coach en ook zijn agressieve stijl langs de lijn past totaal niet meer bij deze (en volgende) generatie