EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joos vind ik als commentator best wel goed. Zolang hij niet te veel laat merken dat hij wat van voetbal kent (of meent te kennen), zit dat wel goed. Niet dat ik zo'n kenner ben maar soms zegt die dingen waar ik zelfs van door heb dat ze niet helemaal kloppen.

Qua analyse en interviews is wel huilen met de pet op. Tenzij ik het gemist heb: nog nergens een reactie dat Mertens ongelooflijk zwak was en dat voorgelegd aan Martinez. Wat hij er van denkt en of Mertens moet vrezen voor zijn plek.
Het enige positieve aan Ruben Van Gucht is de geniale afscheidsbrief van Otto-Jan Ham toen die met de Ideale Wereld stopte.

Joos wil, net zoals de irri radiodame die zijn familienaam deelt, teveel de slimme gast uithangen.
Het aantal spreekwoorden dat hij in uw strot ramt op 90 minuten, ongezien.

Mijn handen jeuken om mijn haren uit mijn hoofd te trekken, maar dat loopt ongetwijfeld in de papieren. En een bodemloze put kan ik missen als kiespijn.

'Ze zitten in een egelstelling', a penny voor elke keer hij dat zegt en ik ben miljonair...

Bovendien vind ik hem ook een jinxer, hoeveel keer heeft hij matchen wel ni gejinxed met zijne commentaar, bij andere commentators heb ik dat nooit niet, maar bij deze, IDK :unsure:

(ik spreek dan van de jupkes lg)

Joos wil, net zoals de irri radiodame die zijn familienaam deelt, teveel de slimme gast uithangen.
Het aantal spreekwoorden dat hij in uw strot ramt op 90 minuten, ongezien.

Mijn handen jeuken om mijn haren uit mijn hoofd te trekken, maar dat loopt ongetwijfeld in de papieren. En een bodemloze put kan ik missen als kiespijn.

Allez gij, het is toch interessant om te weten hoe de kat van Ronaldo heeft gejongd met de kat van de schoonmoeder van Messi ? al die weetjes die je te weten komt :p

Schril contrast met een Ruben Van Gucht die daar telkens een van onze spelers zwoel zit te eyefucken achter een lap plexiglas. Die heeft nog nooit iets interessants in de media gebracht behalve zijn ruzie met de Jacques. Echt een rukker pur sang.
Zwijg erover, zelfs die zijn naam lezen doet mij al cringen, ik begrijp echt, echt, echt niet wat die in de journalistiek, laat staan sportjournalistiek zit te doen.

Zwijg erover, zelfs die zijn naam lezen doet mij al cringen, ik begrijp echt, echt, echt niet wat die in de journalistiek, laat staan sportjournalistiek zit te doen.
Dat begint vaak met: 'ben je al bekomen van...'

Let erop,!!! You can't unsee, warning !!

Ik denk dat ge daar wel de nagel op de kop slaat. Ik kan er weinig in België smaken. We hebben Peter, die enthousiast is en niet al te diep in gaat op het voetbalaspect, want het inhoudelijke is zijn sterke kant niet. Die kent zijn beperkingen en dat is fijn.

Vind ik nu toch ook niet. Als commentator kan ik Vandenbempt zeker smaken. Maar in podcasts, of extra time, komt hij ook altijd af alsof hij de waarheid in pacht heeft, omdat hij hem weer vanalles heeft laten vertellen.

Veel armoede in België idd. Zo een Joos kan ik nog smaken, vooral in podcasts, omdat het wel een authentieke sportromanticus is.

Vind ik nu toch ook niet. Als commentator kan ik Vandenbempt zeker smaken. Maar in podcasts, of extra time, komt hij ook altijd af alsof hij de waarheid in pacht heeft, omdat hij hem weer vanalles heeft laten vertellen.

Veel armoede in België idd. Zo een Joos kan ik nog smaken, vooral in podcasts, omdat het wel een authentieke sportromanticus is.
Ok maar in extra time geen probleem mee, maar tijdens een match?

Ge kunt da ne keer vermelden bij het begin van een match bijvoorbeeld : welkom op de mythische grond van Wembley... 1 keer, ok, maar telkens van die weetjes erbij, IDK

Bij wereldgoals kunt ge vergelijkingen trekken, maar of een bepaalde pass net hetzelfde was als wedstrijd X van 3 weken geleden :unsure:

Ge kunt da ne keer vermelden bij het begin van een match bijvoorbeeld : welkom op de mythische grond van Wembley... 1 keer, ok, maar telkens van die weetjes erbij, IDK

Zoals je al weet is Sterling niet ver van Wembley opgegroeid en heeft hij de towers gezien tijdens het opgroeien

Zoals ik al melde is Sterling niet ver van Wembley opgegroeid.

Net zoals Sterling is ook ...... niet ver van Wembley opgegroeid.

Zelfde Wembley waar legendarische matchen zoals .......................................................

Sterling is niet ver van Wembley opgegroeid.

Mss weet je het niet maar Sterling is .........

STERLING STERLING STERLING STERLING oh Sterling

hij is niet ver van Wembley opgegroeid.

Dat was basicly gisteren commentaar tijdens de match :p

Vind hem wel ok. Hoorde hem wel graag in combinatie met Verheyen, op Eleven in het begin van het seizoen.

Hoor hem alvast liever dan Demarez, Frank Raes, Wijnants of Heremans.

Zoals je al weet is Sterling niet ver van Wembley opgegroeid en heeft hij de towers gezien tijdens het opgroeien

Zoals ik al melde is Sterling niet ver van Wembley opgegroeid.

Net zoals Sterling is ook ...... niet ver van Wembley opgegroeid.

Zelfde Wembley waar legendarische matchen zoals .......................................................

Sterling is niet ver van Wembley opgegroeid.

Mss weet je het niet maar Sterling is .........

STERLING STERLING STERLING STERLING oh Sterling

hij is niet ver van Wembley opgegroeid.

Dat was basicly gisteren commentaar tijdens de match :p
Het is vooral waanzinnig irritant als het een match is die iet of wat connectie heeft met Italië. Wat voor absolute onzin die er soms uit sleurt...

Maar goed, het dieptepunt werd bereikt toen Frank Raes begon te zeggen welke kleuren de drinkbussen van de spelers hadden. Terwijl we die konden zien. Ik vroeg me af of ik de audiocaptions voor slechtzienden had opstaan ofzo.

Da's door die zijn ongelooflijke fetish met Manchester City. Als die toevallig een match tussen Liverpool en City becommentarieert wordt ik daar knettergek van.

Zoals @Marsu zegt is dat dus net hetzelfde wanneer er ook maar iets Italiaans is aan een match. De ploeg, een speler, een vrouw van een speler, de kat van de broer van een speler, ... :wallbash:.

Qua beleving mag je van onze huidige commentators mij dan liefst Vandenbempt geven op de radio. Die kan zowat van elk moment iets maken waardoor ik mijn stuur net iets steviger vastpak.

Nuja, ik bash hier wel op Joos, maar die is toch nog echt wel 100x beter dan Demarez en Wijnants, die mannen kunnen van een geweldige match gewoon door hun manier van praten/commentaar geven echt een droevig iets maken.

Het is vooral waanzinnig irritant als het een match is die iet of wat connectie heeft met Italië. Wat voor absolute onzin die er soms uit sleurt...

Maar goed, het dieptepunt werd bereikt toen Frank Raes begon te zeggen welke kleuren de drinkbussen van de spelers hadden. Terwijl we die konden zien. Ik vroeg me af of ik de audiocaptions voor slechtzienden had opstaan ofzo.

Ik herinner mij een match van Frankrijk waar Ribery zijn truitje echt heel duidelijk compleet aan flarden was getrokken, en naar de kant ging om een nieuw truitje te halen, waarbij Raes totaal niet begreep wat er aan de hand was. Kan me niet meer herinneren wat hij precies zei, maar ik herinner mijn ongeloof nog heel duidelijk.

Ik denk dat de hoofdzonde van vele tv-journalisten en presentators het stellen van domme vragen is. Vaak kinderlijke vragen. Karl is daar tegenwoordig kampioen in. Dan fonkelen zijn oogjes en trekken zijn mondhoekjes naar boven en vraagt hij aan Wesley Sonck "Heb jij vaak een omhaal gescoord Wesley?" of iets dergelijks nadat een mirakelgoal wordt gescoord. Hij giechelt net nog niet gelijk een klein meisje.
Dit is echt te accuraat.

Ik bedoel: hij kreeg zijn gouden handdruk voor bewezen diensten tegen Finland. Ik kan moeilijk zeggen dat hij in één van die wedstrijden op zijn fout na slechter of beter speelde dan eender welke andere verdediger. Heeft zich ook gewoon herpakt na die fout. Maar ge kon zeker zijn dat eerder Boyata nog ging spelen ipv hem in de eerstvolgende belangrijke match.

En ja Vermaelen heeft het uitzonderlijk goed gedaan. Ik klaag ook niet over die beslissing achteraf, ik zeg enkel dat Martinez bepaalde spelers heel weinig krediet geeft en het is moeilijk om jezelf in de picture te krijgen. Het is geen exhaustieve lijst, het was gewoon een recente gebeurtenis. Ik heb zelfs gezegd dat het al bij al telkens goed meeviel op defensief vlak.

Is dat voldoende om uit te leggen wat ik bedoel?

Verder over Nainggolan : Die was toen toch echt nog wel nuttig. Had toch gerust ipv bijvoorbeeld Dendoncker mogen meegaan? Heeft ook zelden teleurgesteld voor de Rode Duivels imo.
Ik ben te lui om tekst te verwijderen, maar die speelde buiten die fout toch even goed een kakwedstrijd die heeft zijn man zovaak laten lopen dat de mens naast mij gestopt is met tellen want de vingers waren op, ok die zat in een rolstoel en ik weet niet zeker of die al zijn vingers nog had maar toch. Die hoeft er van mij dit EK echt niet meer op en heus niet omwille van die ene flater alleen.

Edit: Denayer dus

Ik denk dat ge daar wel de nagel op de kop slaat. Ik kan er weinig in België smaken. We hebben Peter, die enthousiast is en niet al te diep in gaat op het voetbalaspect, want het inhoudelijke is zijn sterke kant niet. Die kent zijn beperkingen en dat is fijn.

Schril contrast met een Ruben Van Gucht die daar telkens een van onze spelers zwoel zit te eyefucken achter een lap plexiglas. Die heeft nog nooit iets interessants in de media gebracht behalve zijn ruzie met de Jacques. Echt een rukker pur sang. Filip Joos die daar telkens ineengezakt zit als een soort van Larry King-Megan Rapinoe hybride, met zijn fake act. Ik vraag mij tevens al letterlijk 10 jaar af wanneer die eindelijk een tv-compatibel kapsel laat knippen, die ziet er gewoon nog steeds uit alsof die opdaagt voor zijn eerste dagje middelbaar nadat hij de pot gel van zijn grote broer heeft gestolen. Er komt toch ook zoveel gezever uit. Zowel als studiogast als commentator. Dat lult maar een end weg en nooit brengen ze u iets bij. Dan kijk ik nog liever Veronica Inside waar ze er vaak genoeg zelf voor uitkomen dat ze onzin verkopen.

Weinig journalisten brengen simpelweg vlot en duidelijk informatie, er is telkens wel een play om een soort van 'persoonlijkheid' proberen te scheppen, meestal gekoppeld aan een of ander kutboek over de geschiedenis van de beste Oost-Vlaamse petanquer van de 18de eeuw ofzo.

Ik denk dat de hoofdzonde van vele tv-journalisten en presentators het stellen van domme vragen is. Vaak kinderlijke vragen. Karl is daar tegenwoordig kampioen in. Dan fonkelen zijn oogjes en trekken zijn mondhoekjes naar boven en vraagt hij aan Wesley Sonck "Heb jij vaak een omhaal gescoord Wesley?" of iets dergelijks nadat een mirakelgoal wordt gescoord. Hij giechelt net nog niet gelijk een klein meisje. Soms kan ge daar een lollige reactie mee uitlokken, maar als dat uw enige manier van modereren is.... Oef.

Gisteren het verhaal over Verheyen z'n kat gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan