Snudpuff
Active member
Er is een enorm verschil tussen wat jij hier komt vertellen, namelijk dat het een dubbeltje op zijn kant was (dat gaat niemand ontkennen) en dat die 'als' verhaaltjes praat tegen de vaak zijn (dat weet ook iedereen) en wat andere sujetten komen doen, namelijk reacties uitlokken omdat ze dat leuk vinden en tegendraads doen om tegendraads te doen.
Ik denk dat de meeste mensen hier gerust een deftige discussie willen aangaan over onze kansen tegen Italië. En dat je helemaal niks naar je hoofds geslingerd gaat krijgen als je met deftige argumenten afkomt waarom die kansen niet groot zouden zijn. Maar als je 15 keer opnieuw gaat liggen verkondigen dat we roemloos ten onder gaan gewoon omdat we tegen Portugal eigenlijk al hadden moeten verliezen, je niet kan/wil zien dat we de gehele eerste helft gewoon perfect onder controle hadden en dan ook nog eens gaat zeggen dat buiten Courtois er eigenlijk niemand van de RD goed was dan ken je imo te weinig van voetbal om hier te discussiëren of ben je gewoon een troll. Beiden zijn redenen om hier niet te komen vind ik.
Dat heeft trouwens hoegenaamd niks met chauvinisme te maken. Er worden hier wel meer landen besproken, met hun goede en slechte kanten, en daar is men het ook niet altijd eens. En toch gaat dat, want die flamers weten dat ze geen reactie krijgen als ze een ander land scheef gaan liggen verwijten dus doen ze het niet.
OK, makes sense, kan ik me wel in vinden.
Edit : Ook in Creeping Death zijn post.

(zou me niet eens verbazen)
Is het al vrijdag?