EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms word ik rillend wakker met een vreemde echo in mijn oren van Filip Joos die vol ongeloof en ontzetting "Bailly, nee!" roept bij de 4-4 van Oostenrijk.
Haha :D

En dan die gemiste penalty van Witsel thuis tegen Turkije, waardoor we op 1-1 bleven steken...

Tja, Bailly was de laatste in een lange rij van blunders. Ik heb het (nu niet specifiek op iemand hier) altijd jammer gevonden dat er vooral op hem gefocussed werd. Maar dat zal ook wel liggen aan mijn Genk supporter zijn :D

Mja, Wales gaat niemand snel vergeten, vrees ik...

Met Argentinië heb ik niet zoveel problemen. Eerste eindronde voor deze groep op dat niveau. Het blijft wel Argentinië (dat later ook vice-kampioen werd). We hebben die wedstrijd wel niet goed gespeeld nee, dat wel. Blijft toch wel wat zonde dat we dat EK 2012 niet gehaald hebben, want dat had gewoon perfect gekund.

Njah op zich is dat ook begrijpbaar. Maar niet voor niets vwordt er nu nog altijd "gespot" met het feit dat Messi die ploeg echt wel op zijn eentje gedragen heeft. Die ploeg draaide echt niet tot de halve finale. We hadden die echt wel kunnen pakken als het tactisch beter was aangepakt.

Tja, Bailly was de laatste in een lange rij van blunders. Ik heb het (nu niet specifiek op iemand hier) altijd jammer gevonden dat er vooral op hem gefocussed werd. Maar dat zal ook wel liggen aan mijn Genk supporter zijn :D

Njah op zich is dat ook begrijpbaar. Maar niet voor niets vwordt er nu nog altijd "gespot" met het feit dat Messi die ploeg echt wel op zijn eentje gedragen heeft. Die ploeg draaide echt niet tot de halve finale. We hadden die echt wel kunnen pakken als het tactisch beter was aangepakt.
Indrukwekkend was dat Argentinië zeker niet inderdaad. Alhoewel, ook wel een stug blok, want ze kregen amper doelpunten binnen als ik me goed herinner. Al bij al ook gewoon niet zo'n fantastisch WK :p Enkel de 1-7 zal nog lang herinnerd worden.

Mja, bij die 4-4 van Oostenrijk gingen daar toch vooral Boyata (liet zijn man lopen) en Hazard (dom balverlies door onnodige dribbel) in de fout, in mijn herinnering.

Hoe zouden wij tegen Italie spelen zonder De bruyne en Hazard?
Carrasco en mertens waarschijnlijk? Of zou Martinez Trossard/Doku i.p.v. Mertens proberen na zijn wanprestatie gisteren?

Ik denk Dendoncker en Carrasco, Tielemans iets hoger.

Hazard en De Bruyne allebei 50/50 voor Italië. Goeie gelegenheid om een rookgordijn op te trekken voor de Italianen, dus zullen het pas een uur voor de aftrap weten. Hopelijk kan minstens De Bruyne spelen, anders wordt het een loodzware opdracht.

Hazard en De Bruyne allebei 50/50 voor Italië. Goeie gelegenheid om een rookgordijn op te trekken voor de Italianen, dus zullen het pas een uur voor de aftrap weten. Hopelijk kan minstens De Bruyne spelen, anders wordt het een loodzware opdracht.
Daar wilt hij subtiel mee zeggen dat de helft fit geraakt 😝 de Bruyne zal er dus bijzijn 😝

België mag echt niet verliezen... echt niet. Heb een aantal Italiaanse expatvrienden hier en ik ga het echt maanden aan een stuk mogen aanhoren hoe superieur hun onnozel land is moesten de Belgen het onderspit delven.

Ik denk Dendoncker en Carrasco, Tielemans iets hoger.

50/50 is gewoon zever, dat is inderdaad tegen de Italianen zeggen: We laten niet in ons kaarten kijken.

Ik denk dat we wél een redelijke kans maken tegen Italië - 50/50 (?). De gevaarlijkste tegenstanders die nog overblijven, voor de Belgen zijn -naar mijn mening- (alweer) Frankrijk en Spanje. Maar goed, eerst Italië!

Laatst bewerkt:
belgië maakt geen schijn van kans imo.

zo'n match als die tegen portugal... spelen ze die 10 keer opnieuw verliezen ze 8 keer.

en Italië is toch wel wat volwassener als portugal als het in uitspelen aan komt.

belgië maakt geen schijn van kans imo.

zo'n match als die tegen portugal... spelen ze die 10 keer opnieuw verliezen ze 8 keer.

en Italië is toch wel wat volwassener als portugal als het in uitspelen aan komt.
Afgaand op uw postgeschiedenis ben ik er nu van overtuigd dat de Belgen zullen winnen!

Geen schijn van kans dan nog, jawadde :rofl:
Net gewonnen tegen de vorige EK winnaar, terwijl Italië met verlengingen door moet tegen Oostenrijk, na een groepsfase tegen janneke en mieke.

Waarom geen Mertens tegen Italië? Hij past perfect in dat frivole spel. En nee, hij is niet in form, maar ik zie KDB (die niks goed deed tegen Portugal) geen rentree maken. Hazard, die was op zijn niveau (dat we al een jaar niet hadden gezien).

Waarom geen Mertens tegen Italië? Hij past perfect in dat frivole spel. En nee, hij is niet in form, maar ik zie KDB (die niks goed deed tegen Portugal) geen rentree maken. Hazard, die was op zijn niveau (dat we al een jaar niet hadden gezien).

Omdat wij wel willen winnen.

KDB die niets goed doet in een wedstrijd, doet het nog steeds beter dan 95% van de mensen hier.

Vraag me eigenlijk af, of er na het WK niet is gesproken over die onnodige goal van Januzaj....

Met alle respect, als je denk dat KDB niks goed deed tegen Portugal, dan ken je gewoon niets van voetbal.

Het feit dat we u in geen enkel ander voetbaltopic zien, bevestigt dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan