EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet te vergeten, dit was ook heel waarschijnlijk de allerlaatste wedstrijd van Cristiano Ronaldo op een Europees Kampioenschap
Op zich jammer ik ben wel fan van zijn winnaarsmentaliteit en hoe hij dat op de groep overbrengt. Zou een voorbeeld moeten zijn voor veel spelers

Niet te vergeten, dit was ook heel waarschijnlijk de allerlaatste wedstrijd van Cristiano Ronaldo op een Europees Kampioenschap
Volgend EK is al binnen 3 jaar he, niet 4. Ik zie hem op zijn 39ste wel nog een EK spelen. Is op en top prof en zelfs nu totaal nog niet versleten.

Die wil gewoon ook alle record breken op alle vlakken en gaat zo lang mogelijk doorgaan zolang ie kan. Zelfs nu op zijn 36ste speelt ie nog steeds op het allerhoogste niveau en heb je nog steeds niet het gevoel dat ie aan het uitbollen is.

In 2024 zal het misschien niet meer als basisspeler zijn maar ik geef toch nog een redelijke kans dat hij op het volgende EK er nog bij zal zijn.

Laatst bewerkt:
Volgend EK is al binnen 3 jaar he, niet 4. Ik zie hem op zijn 39ste wel nog een EK spelen. Is op en top prof en zelfs nu totaal nog niet versleten. Zal misschien niet meer als basisspeler zijn maar ik geef toch nog een redelijke kans dat hij op het volgende EK er nog bij zal zijn.

idd, CR7 drinkt ook geen cola dus die kan binnen 3 jaar nog vlotjes mee.

Volgend EK is al binnen 3 jaar he, niet 4. Ik zie hem op zijn 39ste wel nog een EK spelen. Is op en top prof en zelfs nu totaal nog niet versleten.

Die wil gewoon ook alle record breken op alle vlakken en gaat zo lang mogelijk doorgaan zolang ie kan. Zelfs nu op zijn 36ste speelt ie nog steeds op het allerhoogste niveau en heb je nog steeds niet het gevoel dat ie aan het uitbollen is.

In 2024 zal het misschien niet meer als basisspeler zijn maar ik geef toch nog een redelijke kans dat hij op het volgende EK er nog bij zal zijn.

Geen enkel probleem, dan mag hij nog eens proberen tegenover Vermaelen, die we daarvoor wel terughalen uit zijn pensioen.

Tornooi van Hazard zou er mogelijks op zitten.

Heel jammer, want speelde zijn beste match in heel lange tijd.

Zonde dat de ref niet in staat was de spelers op het veld te beschermen.

Toch wel een van de slechtste wedstrijden ooit vond ik .
De 2 de bal hadden we nooit , slechte inspeelpasses, duelkracht,ect
Buiten de achterlinie was iedereen zwak tot slecht
Vermaelen topmatch
btw wat een beenhouwers die Portugezen .....

Toch wel een van de slechtste wedstrijden ooit vond ik .
De 2 de bal hadden we nooit , slechte inspeelpasses, duelkracht,ect
Buiten de achterlinie was iedereen zwak tot slecht
Vermaelen topmatch
btw wat een beenhouwers die Portugezen .....
De eerste helft was echt niet slecht. Mooi was het niet, maar dat hoeft ook niet tegen zo'n ploeg.

Bwa 29 doelpogingen die er niet ingingen tegenover 6 waar er wel 1 inging das het verschil kan je ook zeggen 😀
Dit dus. Ja, bij ons was het niet top qua kansen, maar van die 29 schoten op doel waren er hoeveel, 25 van ver die los over of naast gingen?

En ook nog van die bondscoach:
'België is niet gevaarlijk geweest, daar hebben wij voor gezorgd.'

Op een trieste manier ja!

Dit dus. Ja, bij ons was het niet top qua kansen, maar van die 29 schoten op doel waren er hoeveel, 25 van ver die los over of naast gingen?
Code:
                Belgium Portugal
Ball Possession    44%     56%
Goal Attempts       6      24
Shots on Goal       1       5
Shots off Goal      4      14
Blocked Shots       1       5
Free Kicks         16      23
Corner Kicks        0       3
Offsides            1       3
Throw-in           10      17
Goalkeeper Saves    5       0
Fouls              14       9
Yellow Cards        2       3
Total Passes      482     637
Completed Passes  406     559
Attacks            94     137
Dangerous Attacks  28      79
(bron: Flashscore.com)
Toch wel opvallend, idd. Slechts 5 shots on goal, maar ook België: slechts ééntje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan