Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste 10-15 minuten mag je dat wel doen. Gewoon onder die druk uit komen of het is aanvalsgolf na golf tegen.Dit is op z'n Frans winnen
Een beetje tijd rekken ok, maar de bal zelf buiten stampen, dan de bal pakken, wat over het veld gaan dribbelen en dan ook nog eens op de grond gaan liggen...Laatste 10-15 minuten mag je dat wel doen. Gewoon onder die druk uit komen of het is aanvalsgolf na golf tegen.
Die mannen zijn WK geworden hè, gene Fransman ligt er van wakker en ik lig er ook niet van wakker als wij zo winnen.
Ik heb me daar ook aan opgejaagd voor kapot en kwaad gemaakt, maar als we het zelf doen bij 1-0 voor, meh

Courtois zou die bal gepakt hebben, maar was een zwabberbal zouden veel keepers de mist in gaan. Sambi ook zo gescoord tegen brigge dit jaar.Keuze voor Mertens begrijp ik wel, omdat ik dacht dat die op rechts ging spelen en Lukaku diep in de spits, Meunier nietmeer tegen 2 man
Maar hij blijft met hetzelfde systeem spelen dus Mertens diep en Lukaku moet uitzakken naar rechts en mee verdedigen, daar gaat Martinez toch in de fout
Grabbelkeeper bij de Portugezen, Courtois pakt die bal volgens mij wel
Goh ik ga het niet aanmoedigen, maar als je echt stikdood zit. Kans na kans tegen, continu druk.Een beetje tijd rekken ok, maar de bal zelf buiten stampen, dan de bal pakken, wat over het veld gaan dribbelen en dan ook nog eens op de grond gaan liggen...![]()
Klopt, courtois krijgt daar nog ne stamp opt einde 90% van de keepers zouden daar liggen rollen voor gek.Goh ik ga het niet aanmoedigen, maar als je echt stikdood zit. Kans na kans tegen, continu druk.
Ja dan moet je dat maar doen, zeker als de tegenstander dan nog reageert hierop.
Wij zijn zo braaf dat we zelfs vandaag geen tijd "stelen"
Zou dan ofwel voor Benteke voor de balvastheid of voor Doku voor de snelheid kiezen. Batshuayi zonder matchritme zou volgens mij 0 duels winnen, 0 x de bal vijhou en wellicht 0 x z'n man voorbij dribbelen.Batsman moet ook afgedaan hebben, konden hem mss nog gebruiken op de counter vandaag lukaku was stikkapot.
Ja dat is juist mijn punt was eerder dat lukaku kapot zat.Zou dan ofwel voor Benteke voor de balvastheid of voor Doku voor de snelheid kiezen. Batshuayi zonder matchritme zou volgens mij 0 duels winnen, 0 x de bal vijhou en wellicht 0 x z'n man voorbij dribbelen.
Zeker mee eens. Late wissels van Martinez. Ook het middenveld mocht van mij sneller gestoffeerd worden.Ja dat is juist mijn punt was eerder dat lukaku kapot zat.
idd dendoncker ook veel te laat gebracht die kan ook wat lopen alst moet.Zeker mee eens. Late wissels van Martinez. Ook het middenveld mocht van mij sneller gestoffeerd worden.