EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja ik denk dat dit de manier zal zijn waarop ze gaan spelen dit ek.. Lukaku heeft gezegd dat het gedaan is met mooi voetbal willen spelen, enkel winnen telt. De manier waarop doet er niet toe.

Dat gaat vroeg scoren zijn en de boel op slot doen en mss nog een countertje scoren.
Dan gaan ze wel de counters mogen afmaken. Hadden hier toch een paar keer de kans om de match dood te doen.

Nagelbijten in elk geval, maar dit overleven ze niet nog 3 keer, dus ze moeten echt beter met die weinige kansen die ze krijgen omspringen.

Zonder KDB en Hazard zie ik het wel niet echt goedkomen, hoewel KDB de eerste helft mij tegenviel.

De verdediging wel sterk, zeker Vermaelen.

Ook niet vergeten… met een goeie scheidsrechter staan de Portugezen met 9 in het laatste kwart… dan krijg je toch een ander einde… dus toch dik verdiend dat wij door zijn en niet PT!

Vanwaar bij velen de angst dat KDB er vrijdag niet bij zou zijn? Moest het een zware blessure geweest zijn had die daar niet nog 40 minuten in de tribune blijven zitten.

Je vergeet Witsel volgens mij
Klopt.
Ik heb absoluut niet het gevoel dat we het hier gestolen hebben hoor. Heel volwassen match, met weliswaar het nodige geluk. Maar vooral ook een match die compleet kapotgefloten is door de ref.
Inderdaad. Lang het gevoel gehad dat het onder controle was. Op dat punt ben ik het eens met de analisten op Sporza: echt heel veel open kansen heeft Portugal ook niet gehad.

Lukaku vond ik wel ok. Die speelde een verdienstelijke wedstrijd waarin de veel loopt en werk verzet. Als Carrasco twee keer juist speelt bij de counters scoort Lukaku ook gewoon twee keer.

Lukaku vond ik wel ok. Die speelde een verdienstelijke wedstrijd waarin de veel loopt en werk verzet. Als Carrasco twee keer juist speelt bij de counters scoort Lukaku ook gewoon twee keer.
Carasco had bij die laatste actie die bal idd veel beter moeten geven. Maar de actie daarvoor had Lukaku die bal ook al veel eerder naar Carasco moeten spelen.

idd Lukaku echt wel een solide match. Hoe hij bij de goal die verdediger afhoud was wel geschift goed xD Die verdediger veerde 10meter achteruit als hij zijn lichaam zette :laugh:

Hopelijk vallen blessures mee. Hazard leek me er toch wat door te komen, nog niet zijn topniveau, maar tgaat de goeie kant uit.

Enkele bevindingen:
- Courtois: top
- Vermaelen: top
- Mertens: mag met Kat Kerkhofs nr huis
- Tielemans: verre van het niveau dat hij dit seizoen gehaald heeft
- Portugal: achterlijke schijtploeg, Pepe heeft precies veel invloed
- Martinez: zwaar gebuisd. Why the fuck wisselt diene wortel niet sneller? Blessure van Hazard is toch perfect te vermijden? Lukaku opt einde stikkapot. Wissel toch gwn?

Weeral een barslechte match van Tielemans en Mertens zeg. Lukaku ook vrij ongelukkig vandaag.
Dikke match van Thorgan, Meunier en Courtois :love:

Nu bidden dat Kev zijn kwetsuur niet te erg is.

Vanwaar bij velen de angst dat KDB er vrijdag niet bij zou zijn? Moest het een zware blessure geweest zijn had die daar niet nog 40 minuten in de tribune blijven zitten.
Idd, die blessures gaan meevallen. De Bruyne zal 2 dagen rust zijn en voor vrijdag enkel intapen en dat lukt wel. Hazard gaat 9/10 een kramp geweest zijn, dus die speelt vrijdag ook.

- Martinez: zwaar gebuisd. Why the fuck wisselt diene wortel niet sneller? Blessure van Hazard is toch perfect te vermijden? Lukaku opt einde stikkapot. Wissel toch gwn?

idd man, ge weet dat de laatste 10min pompen of verzuipen is met lange ballen. Breng die'n den doncker met zijn lengte is wat rapper. Khad Mertens nog van dat veld gehaald man man -.-

Ik heb absoluut niet het gevoel dat we het hier gestolen hebben hoor. Heel volwassen match, met weliswaar het nodige geluk. Maar vooral ook een match die compleet kapotgefloten is door de ref.
Sommige verwachten dat elke overwinning gestaafd moet worden met tikki takka en flitsende goals.

Dit was inderdaad een zeer volwassen match, die zoals voorspeld, ontaarde door het niet ingrijpen van de ref.

Soms moet het niet meer dan één goaltje en een tikkeltje geluk zijn.

Laatst bewerkt:
Carasco had bij die laatste actie die bal idd veel beter moeten geven. Maar de actie daarvoor had Lukaku die bal ook al veel eerder naar Carasco moeten spelen.
Die eerste counter was toch 100% Lukaku idd. Die slechte counters alletwee in Carasco zijne nek draaien is ook maar flauw.

Ik zou ook Dendoncker gezet hebben ipv Mertens, (toch niet Vanaken lol, zeker met Tielemans er nog bij?)

Mertens speelt echt een zwak toernooi, sneller wisselen, achterlijke arbitrage, bidden voor kevin en een Portugal dat veel beter was dan ons en domineerde maar dat wel met 2 spelers minder had mogen doen.

EDIT: Had zelfs een enorm Nederland vs Portugal deja vu, een van de eerste WK matchen dat ik ooit gezien heb in mijn kindertijd, en de match die ik nooit zal vergeten, en het was niet voor de doelpunten, want die waren er niet... :laugh: De man v/d match was toen ook die scheids Ivanov.

EDIT2: Blijkbaar toch wel eentje nu ik het even opzoek, dacht dat het met penalty's was toen. Achteraf gezien, nog onvoorstelbaarder dat dit in 90 minuten plaatsvond en niet in 120 maar bon.

Mertens speelt echt een zwak toernooi, sneller wisselen, achterlijke arbitrage, bidden voor kevin en een Portugal dat veel beter was dan ons en domineerde maar dat wel met 2 spelers minder had mogen doen.

EDIT: Had zelfs een enorm Nederland vs Portugal deja vu, een van de eerste WK matchen dat ik ooit gezien heb in mijn kindertijd, en de match die ik nooit zal vergeten, en het was niet voor de doelpunten, want die waren er niet... :laugh:
Portugal veel beter? Wat hebben die dan effectief gecreëerd? Laatste kwartier ballen gooien en voor de rest schoppen uitdelen… geen uitgespeelde aanvallen gezien van die alibibrazilianen

Sommige verwachten dat elke overwinning gestaafd moet worden met tikki takka en flitsende goals.

Dit was inderdaad een zeer volwassen match die zoals voorspeld werd ontaarde door het niet ingrijpen van de ref.

Soms moet het niet meer dan één goaltje en een tikkeltje geluk zijn.
't is dat, ik denk dat de Portugezen een iets slechter gevoel hebben deze avond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan