EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier al gezegd: volwassen, eerste helft, doen perfect wat er verwacht wordt. Geven 2 kansen weg en scoren zelf hun enige.

Tweede helft: wat was dat? Mertens, really? Wat heeft die bijgebracht buiten het feit dat Ronaldo er per ongeluk zijn vrije trap tegen trapte.
Het stuikte gewoon in elkaar vanaf dat moment.

Carasco die dan nog eens twee counters de nek om wringt.

Courtois, Vermaelen, beide Hazards bij de besten vandaag imo.

Ja manneke... Doet u ogen maar toe.
Ik zal nog is in herhaling vallen zonder taktiek winnen we geen EK.
Onbegrijpelijk dat Martinez niet sneller ingrijpt voor mij.
En ik zeg u dat Italië gisteren niét beter was, integendeel. Tegen een tegenstander die een stuk zwakker is dan Portugal verlengingen nodig hebben, en dan nog geluk hebben dat de treffer van Arnautovic werd afgekeurd.

Er staan volgende week twee ploegen op het veld. Als Italië hetzelfde niveau als gisteren haalt, gaat ge absoluut niet rechtstreeks de gehaktmolen in als ge speelt zoals vandaag.

Lukaku niet goed vandaag, wou te veel zelf de boel forceren. Paar keer de boel niet uitgespeeld. Mertens onbegrijpelijke wissel en zwakke invalbeurt. Defensie was wel oersterk vandaag. Meunier wat moeite de 1e helft maar zijn motor in de 2e helft was broodnodig.
Lukaku blijft gewoon een beperkte spits, als die niet perfect de bal in de loop krijgt aangespeeld is hij quasi waardeloos. Tzal nooit een spits gelijk Lewandowski worden die het zelf kan forceren.

We moeten echt slimmer en leper zijn.
Gewoon eens laten vallen, een blijven liggen, fair play prijs boeit niet hè..

Als Lukaku zich laat vallen is het erna tegen 10 man
Als Hazard zich neerzet met krampen is het tijd winnen, idem carasco, Courtois.
Gewoon totaal tempo uit de match halen dan kom je zo niet onder druk

Pas op, het siert hun hè, absoluut, maar als de refs niet op niveau zijn of bekwaam zijn dan moeten alle trucken van de foor.
Nog 3 van die matchen is nie goed voor mijne tikker hoor

Nog altijd stik kapot amai. Mijn vrouw bijna een blessure aan haar ogen van al het rollen.

Eerste helft sterk. Rampscenario met de blessure van De Bruyne, zo hard hopen dat hij er vrijdag terug kan staan. Hazard goeie match, we gaan hem toch ook nodig hebben tegen Italië. Hopelijk gewoon een kramp.

Mertens was echt niet goed, en eigenlijk een onbegrijpelijke wissel van Martinez. Quasi elke andere optie buiten Chadli op die positie had slimmer geweest. Al blijf ik toch ook geen fan van Carrasco. Met meer geluk dan kunde die tweede helft overleefd.

En verder: hala Courtois, Thorgan en Vermaelen!

Italië gaat een heel andere match worden. Vandaag twee ploegen die vanuit een laag tempo, risicoschuw en heel afwachtend speelden. Italië speelt toch meer open dit toernooi.

Het is hier al gezegd: volwassen, eerste helft, doen perfect wat er verwacht wordt. Geven 2 kansen weg en scoren zelf hun enige.

Tweede helft: wat was dat? Mertens, really? Wat heeft die bijgebracht buiten het feit dat Ronaldo er per ongeluk zijn vrije trap tegen trapte.
Het stuikte gewoon in elkaar vanaf dat moment.

Carasco die dan nog eens twee counters de nek om wringt.

Courtois, Vermaelen, beide Hazards bij de besten vandaag imo.
Je vergeet Witsel volgens mij

Tja ik denk dat dit de manier zal zijn waarop ze gaan spelen dit ek.. Lukaku heeft gezegd dat het gedaan is met mooi voetbal willen spelen, enkel winnen telt. De manier waarop doet er niet toe.

Dat gaat vroeg scoren zijn en de boel op slot doen en mss nog een countertje scoren.

Mertens was toch een totale miscast. Je haalt een speler eruit di eventjes de bal kan bijhouden en dan een perfecte pass versturen door iemand die eigenlijk die pass moet ontvangen. Vanaken was 100x een betere keuze geweest.
T is niet alsof hij minder kon doen

Die pepe mochten ze toch ook eens onder de mat stampen tbh.

Ik had meer schrik van Portugal dan van Italië. Die pakken we wel mits een fitte KDB.

Voor Lukaku was dit een moeilijke match (en ik verwacht eigenlijk dat dit voor de rest van het toernooi zo zal zijn), werd ook goed gedekt.
Maar zo slecht vond ik hem eigenlijk niet. Was sterk en kon zijn bal redelijk bijhouden zodat de rest kon doorschuiven.
De kans dat hij in deze match kon scoren was klein, maar had wel zijn nut, vond ik.
At the very least, ne bliksemafleider, want een spits in vorm mag je geen ruimte geven.

Toch een groot Brazilië gevoel bij toen verdienden we ook niet om door te gaan.

Ik heb absoluut niet het gevoel dat we het hier gestolen hebben hoor. Heel volwassen match, met weliswaar het nodige geluk. Maar vooral ook een match die compleet kapotgefloten is door de ref.

Thielemans toch ook niet goed. Balleke simpel bijhouden is precies te moeilijk. Hoeveel keer heeft die'n de bal niet verspeeld.

Die 1ste kans voor portugal in de 1ste helft kwam al door hem doordat em te simpel zijn man liet wegdraaie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan