EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Finnen hadden het niet meer verwacht en beginnen nu te schieten. Een goede test voor de Belgische verdediging want die was niet altijd top. Nog 15 minuten overleven.

Zou Finland toch nog 4e zijn met doelpuntensaldo in voordeel van Denen? 2 tegendoelpunten helpt niet.

4-1 voor de Denen, dat is niet goed voor Finland.

Jammer voor de tabelhelft maar toch ook omdat ik ons toch graag eens tegen NL wou zien spelen eigenlijk.

Zou Finland toch nog 4e zijn met doelpuntensaldo in voordeel van Denen? 2 tegendoelpunten helpt niet.

4-1 voor de Denen, dat is niet goed voor Finland.
Zijn allebei gesjareld nu met hun serieus negatief doelsaldo. Maar ik denk dat het een 3-way H2H (dus exclusief resultaten tegen België) is en dan is het 1. Denemarken 2. Finland 3. Rusland

Als je ziet welke kansen verkwanseld worden door spitsen op het EK en dan Lukaku ziet afwerken. :clap: .

Lap, had er 2 nodig van Lukaku voor men bet. :sop:

Lukaku zijn aanname's zijn toch aanzienlijk gebeterd, hoor.
Zal nooit een technisch wonder zijn, maar speelt toch weer een goed toernooi (Net zoals het WK).

Aangezien het zijn laatste minuten ooit zijn als rode duivel, mag ik nog één keer, als eerbetoon of gewoon voor de Lod, Shitli posten?

Bwa, ik heb hem toch al wat bewegingen zien maken dit EK die je tijdens het WK van 18 niet zou moeten verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan