Nemio
Active member
Winner Group B: Belgium
3rd Group A/D/E/F: TurkeySwitzerlandWalesCroatiaScotlandCzech Rep.PolandSlovakiaGermanyPortugal
Hoe wordt juist bepaald tegen de 3de van welke groep er gespeeld moet worden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Winner Group B: Belgium
3rd Group A/D/E/F: TurkeySwitzerlandWalesCroatiaScotlandCzech Rep.PolandSlovakiaGermanyPortugal
Goh, je gaat mij niet horen beweren dat Martinez dé topcoach is. Voor zo'n uitspraken vind ik mezelf iets teveel leek.Ik zeg helemaal ook niet dat Roberto Martinez even slecht is als Wilmots. Ik zeg alleen maar dat ik het ronduit belachelijk vind dat de analisten hem de hemel inprijzen voor zijn "fantastisch team management" tijdens Belgie - Denemarken. Een meester tacticus is hij niet, in de verste verten niet. Maar ze doen al jaren precies alsof hij de beste coach ter wereld is. Wilmots werd ook zelden of nooit in vraag gesteld, voor de match tegen Wales.
Zoals we nu spelen, zie ik ons nooit het EK winnen. Hopelijk ben ik verkeerd, maar als het weer foutloopt, hoop ik dat de bond eens echt voor een topcoach gaat met oog op het WK van volgend jaar. Als we iets willen bereiken met onze gouden generatie, zal het stilaan moeten gebeuren. Een goeie coach is uiteraard geen garantie op winst, maar het zou onze kansen toch serieus doen toenemen.
Hoe wordt juist bepaald tegen de 3de van welke groep er gespeeld moet worden?

Tegenvaller na het uitvallen van Castagne. Hopelijk staat die er terug in de tweede ronde.
Aangezien Eden zal starten, zal Carrasco zijn plaats wel innemen, zeker.
Was Castagne niet sowieso al gedaan voor dit EK?Tegenvaller na het uitvallen van Castagne. Hopelijk staat die er terug in de tweede ronde.
Aangezien Eden zal starten, zal Carrasco zijn plaats wel innemen, zeker.
Uiteraard, hij heeft het wss op hazard t...Was Castagne niet sowieso al gedaan voor dit EK?
Was Castagne niet sowieso al gedaan voor dit EK?
Hmm ja... ik snap de verwarringUiteraard, hij heeft het wss op hazard t...

Vermaelen is intrinsiek veruit den beste verdediger die we hebben.. Als die fit is, zou die altijd moeten spelen. Mijn opstelling was dan ook wel de ideale opstelling.Min of meer akkoord, alleen de keuze Vermaelen boven Denayer begrijp ik niet. Ok, Denayer heeft 1 echte fout gemaakt tegen Denemarken, maar van Vermaelen weten we na 2 jaar Japan toch echt niet of die uberhaupt nog mee kan op dit niveau...
Gaat ook niet gebeuren, hoor, anders hadden we hem al vaker zien mee spelen. Ge kunt die nu toch niet plots in de ploeg droppen als we subiet tegen Italië ofzo moeten spelen...
Met topcoach bedoel ik een coach die toch al 1 keer aan het hoofd van een topclub gestaan heeft, met de hoge verwachtingen die daarbij horen. Iemand als Antonio Conté is out of our league, maar goed. Dát type coach dus. Iemand die tactisch kan ingrijpen als het nodig is, in plaats van aanvallers op te stapelen en de lange bal te gebruiken in de hoop dat er eentje goed valt. Er zijn zeker voldoende alternatieven, en ik kan hier nog een paar namen geven, inclusief van mensen die een stuk goedkoper zouden zijn.Goh, je gaat mij niet horen beweren dat Martinez dé topcoach is. Voor zo'n uitspraken vind ik mezelf iets teveel leek.
Maar naar mijn gevoel van wat ik hoor en zie haalt die een niveau dat meer dan hoog genoeg is voor onze groep. Je merkt in ieder geval dat die wel voetbal ademt, professioneel is, 24/7 met het spelletje bezig is en wel degelijk weet waar hij mee bezig is. Die verhalen hoor je toch ook langs alle kanten. Ok dat zegt zeker niet alles, maar zulke verhalen heb ik destijds onder Wilmots precies toch niet gehoord... Ik denk niet dat we al een bondscoach gehad hebben die zo professioneel en bekwaam is.
Ik denk dat dit het hoogst haalbare is voor de RD. Je spreekt over het halen van een 'echte topcoach', maar wie heb je dan in godsnaam in gedachten die ook maar zou overwegen om naar de RD te komen?
Uiteindelijk zijn we wel 3e geworden op het WK. Zouden we met een 'echte toptrainer' beter gedaan hebben? Ik betwijfel het. Frankrijk was de terechte winnaar en heeft objectief gezien gewoon nog veel meer individuele kwaliteit.
We zullen zien wanneer dit EK een flop wordt. Er komen dan vast wel verhalen naar boven over Martinez wanneer er echt zaken gebeurd zijn die niet goed aangepakt zijn geweest.
Emilio Ferrera vond ik altijd goed als analist. En Imke, waarom die er bij zit weten we toch.Met topcoach bedoel ik een coach die toch al 1 keer aan het hoofd van een topclub gestaan heeft, met de hoge verwachtingen die daarbij horen. Iemand als Antonio Conté is out of our league, maar goed. Dát type coach dus. Iemand die tactisch kan ingrijpen als het nodig is, in plaats van aanvallers op te stapelen en de lange bal te gebruiken in de hoop dat er eentje goed valt. Er zijn zeker voldoende alternatieven, en ik kan hier nog een paar namen geven, inclusief van mensen die een stuk goedkoper zouden zijn.
Het ontbreekt ons gewoon aan tactische intelligentie, we hebben geen plan B. Om dan nog maar te zwijgen van zijn befaamde "verrassingen". Zijn strategie én wissels tegen Frankrijk waren abominabel drie jaar geleden.
Nuja, ik ben ook maar een willekeurige lastige mens die commentaar geeft vanuit zijn luie zetel, zoals zovelen. Ieder zijn mening, maar ik ben geen grote fan van Martinez. En nog minder van vele van de analisten die op tv komen. Ik zou graag wat kunnen opsteken van de analisten, maar veel verder dan wat populistische uitspraken komen ze niet. En dan heb je personen zoals Imke Courtois die werkelijk niks nuttigs kunnen bijdragen aan een gesprek.
Dat gevoel heb ik eigenlijk niet. Ik denk dat Martinez net iemand is die wél actief coacht en bijstuurt waar nodig. Dat kunnen we toch ook afleiden uit de gesprekken met spelers na de match. Soms gaat dat naturlijk ook maar over kleine bijsturingen, zoals in de oefenwedstrijd tegen Kroatië bijvoorbeeld. Je kan nu toch ook niet zeggen dat het iemand is die 'aanvallers opstapelt en de lange bal gebruikt'?Met topcoach bedoel ik een coach die toch al 1 keer aan het hoofd van een topclub gestaan heeft, met de hoge verwachtingen die daarbij horen. Iemand als Antonio Conté is out of our league, maar goed. Dát type coach dus. Iemand die tactisch kan ingrijpen als het nodig is, in plaats van aanvallers op te stapelen en de lange bal te gebruiken in de hoop dat er eentje goed valt. Er zijn zeker voldoende alternatieven, en ik kan hier nog een paar namen geven, inclusief van mensen die een stuk goedkoper zouden zijn.
Het ontbreekt ons gewoon aan tactische intelligentie, we hebben geen plan B. Om dan nog maar te zwijgen van zijn befaamde "verrassingen". Zijn strategie én wissels tegen Frankrijk waren abominabel drie jaar geleden.
Nuja, ik ben ook maar een willekeurige lastige mens die commentaar geeft vanuit zijn luie zetel, zoals zovelen. Ieder zijn mening, maar ik ben geen grote fan van Martinez. En nog minder van vele van de analisten die op tv komen. Ik zou graag wat kunnen opsteken van de analisten, maar veel verder dan wat populistische uitspraken komen ze niet. En dan heb je personen zoals Imke Courtois die werkelijk niks nuttigs kunnen bijdragen aan een gesprek.

weden-Croatia/England-Germany - Netherlands-Slovakia/Wales-RussiaWa voor men downer zijde gij.. we hebben wel degelijk nu al talent rondlopen die op de deur klopt en we gaan echt niet plots teruggaan naar een land dat zich niet meer kan kwalificeren voor grote tornooien.Ik vrees eigenlijk dat we na Qatar terug vertrokken zijn voor tien magere jaren en er terug een reeks coaches van het type Leekens zullen passeren. Ik zie de bond zelfs in staat om met iemand als Vital Borkelmans af te komen.
Binnen tien jaar zullen er dan terug enkele toptalenten de kop opsteken en zich bij ons nationaal voetbalelftal voegen, en op dat moment kan Vincent Kompany langs de grote poort zijn intrede doen als bondscoach.

Het enige minpunt aan Martinez voor mij is dat hij soms spelers oproept op basis van hun verleden, en niet hun huidige vorm.Een bondscoach wordt in veel gevallen beoordeeld door zijn resultaten op het plein. Wat volkomen logisch is. Als die klote corner tegen Frankrijk er niet ingaat wil ik die match nog is zien verder gaan, laat staan de finale…
Maar Martinez is zoals een aantal andere al aangehaald hebben veel meer dan dat. (Schaduw) Sportief directeur die onder zijn leiding, en met de juiste contacten, een professionalisering op poten heeft gezet. We zijn geëvolueerd van een kleine nationale ploeg tot quasi een merk. Geholpen door sterke namen (Lukaku, De Bruyne, Hazard), akkoord.
Ik denk echt dat er weinige coaches zo professioneel zijn als hij. Zie ook de situatie met Radja waar hij tegen wil en dank gekozen heeft voor de professionaliteit en niet voor individueel talent (waar Radja van overliep trouwens).