Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was wel een goeie reactie van Lukaku toen, op dat fantasietje. En terecht ook. Op papier loopt onze ploeg vol met mannen met een geweldige traptechniek, maar goeie corners zijn al jaren een zeldzaamheid bij ons. Ik zou als trainer altijd een strak getrapte corner verkiezen boven zo'n tierlantijntjes in het hoekje.Denayer heeft een fout gemaakt en dit werd direct afgestraft.
Maar ergste is nog altijd dat de rest van de team de eerste helft ook superslecht was.
Bv die hoekshop van carrasco naar Thorgan : wat ben je daar nu mee??? Bal ging nooit richting de 16 dan.
Mij ga je niet zeggen dat ze op trainingen zulke dingen oefenen of afspreken.
Eens, maar dat geldt net zo goed in de omgekeerde richting. Waarom Boyata per se willen zetten tegen de Russen nadat Denayer er ongeveer een jaar lang een aantal goede interlands heeft opzitten? Martinez wringt zich langs alle kanten in bochten met deze keuzes. Nergens voor nodig.Los van de fout van Denayer snap ik niet waarom je Boyata, die goed had gespeeld tegen Rusland, gaat vervangen. Zo creëer je echt geen automatisme op een positie waar we daar toch wel echt nood aan hebben.
Ja ik ben daar ook voorstander van. Altijd met je type-elftal starten wanneer mogelijk en wisselen wanneer nodig. Met die 5 wissels die je nu mag doen is dat toch perfect?Ik geloof er nog altijd in, maar laat nu bij de terugkeer van Hazard/Witsel/De Bruyne uw typeploeg nu eens gewoon starten en laat die ook altijd starten i.p.v. dat continue gewissel.
Je leest overal dat Mertens zo belangrijk was voor die 2 goals tegen Rusland. Maar die eerste goal volgt toch gewoon na een ongelofelijk slechte voorzet? Waar die Rus zich gelukkig op knullige wijze op miskijkt.Hebben jullie eigenlijk wel echt gekeken? Mertens ligt aan de basis van de 2 eerste goals tegen Rusland. Gisteren verzoop hij inderdaad met het collectief in de eerste helft. In de 2de helft was hij er natuurlijk niet meer bij, maar met een KDB op het middenveld zal hij ook wel beter gaan renderen.
Dat zal wel gebeuren tegen Finland. Ik denk dat Witsel, Hazard en De Bruyne alledrie wel wat matchtritme kunnen gebruiken dus zou ze zeker een uur laten staan. Alleen Tielemans zou ik niet opstellen. Die heeft volgens mij rust nodig.Ja ik ben daar ook voorstander van. Altijd met je type-elftal starten wanneer mogelijk en wisselen wanneer nodig. Met die 5 wissels die je nu mag doen is dat toch perfect?
Dat snap ik wel, maar als je dan in het effectieve toernooi zit en je kiest de eerste wedstrijd dan voor Boyata, dan is het gewoon te belachelijk voor nodig om hem er dan de 2de wedstrijd uit te zetten.Eens, maar dat geldt net zo goed in de omgekeerde richting. Waarom Boyata per se willen zetten tegen de Russen nadat Denayer er ongeveer een jaar lang een aantal goede interlands heeft opzitten? Martinez wringt zich langs alle kanten in bochten met deze keuzes. Nergens voor nodig.
Voorzet kon idd beter. Maar ga je dan vanaf nu elke goal die ontstaat uit een unforced error als knullig bestempelen?Maar die eerste goal volgt toch gewoon na een ongelofelijk slechte voorzet? Waar die Rus zich gelukkig op knullige wijze op miskijkt.
Zei ik ook al maar toen was er wat tegenspraakzoals topteams dat kunnen zeg je? Graag eens een voorbeeld, want veel soeps heb ik dit EK nog niet gezien..
Frankrijk heeft er de spelers voor maar parkeren gewoon de bus en spelen op de counter en voor de rest kan ik enkel nog Duitsland voor de geest halen als topteam maar anders.. Nu ik volg het precies ook wel minder dan andere jaren, sinds heel die corona vind ik er niet zoveel meer aan met die half gevulde stadions en geluidsbandjes.

Ik denk wel niet dat het Martinez' bedoeling is om met Boyata/ Denayer aan te treden in de KO-fase. Dan gaat volgens mij Vermaelen spelen - intrinsiek ook gewoon de beste verdediger in onze selectie.Dat snap ik wel, maar als je dan in het effectieve toernooi zit en je kiest de eerste wedstrijd dan voor Boyata, dan is het gewoon te belachelijk voor nodig om hem er dan de 2de wedstrijd uit te zetten.
Zeker bij een positie als CV die zo stabiel mogelijk moet zijn, veel meer dan welke andere positie.
Deze was toch wel extreem knullig.. En nog altijd offside vind ikVoorzet kon idd beter. Maar ga je dan vanaf nu elke goal die ontstaat uit een unforced error als knullig bestempelen?

Dat moet je de regels er nog eens bijpakken. Maar dat is hier al eens gepost denk ikDeze was toch wel extreem knullig.. En nog altijd offside vind ik![]()

Ik snap de regels wss beter als gij. Maar als diene pipo Lukaku niet achter hem heeft staan moet hij die bal niet eens proberen controleren. Dus door zijn offsidepositie zet hij druk op de verdediger. Dat is hetzelfde als in offsidepositie de keeper zijn zicht ontnemen. Daar wordt wel offside voor gegeven.Dat moet je de regels er nog eens bijpakken. Maar dat is hier al eens gepost denk ik![]()
Valt ook te zien tegen welke aanval je speelt. Snelheid is toch ook niet onbelangrijk.Ik denk wel niet dat het Martinez' bedoeling is om met Boyata/ Denayer aan te treden in de KO-fase. Dan gaat volgens mij Vermaelen spelen - intrinsiek ook gewoon de beste verdediger in onze selectie.
Lukaku neemt op dat moment niet deel aan het spel. Mertens past eigenlijk naar de Russische verdediger die hem daarna doorkaatst naar Lukaku. De verdediger heft dus zelf het buitenspel op. Regels van de UEFA zelf, die mannen zullen het wel weten zeker?Ik snap de regels wss beter als gij. Maar als diene pipo Lukaku niet achter hem heeft staan moet hij die bal niet eens proberen controleren. Dus door zijn offsidepositie zet hij druk op de verdediger. Dat is hetzelfde als in offsidepositie de keeper zijn zicht ontnemen. Daar wordt wel offside voor gegeven.
Die hebben we gisteren toch gehad? Qua naam misschien niet de grootmacht maar qua voetbal toch zeker wel hoor.
De Denen van gisteren overrompelen net zo goed dit Duitsland, Spanje of Engeland.
Enkel Frankrijk, Italië en eventueel Nederland (met hun 5 man vanachter) zie ik die stormloop overleven zonder op achterstand te komen, en dan nog eigenlijk. Die 3 hebben ook nog geen referentie gehad tegen een goeie aanval maar we geven ze het voordeel van de twijfel.
En geef me van die 6 landen eens de ploegen die terug kunnen vechten omdat ze aanvallend een enorme weelde hebben om erop en erover te gaan eens de Deense storm wat ging liggen? Duitsland heeft enorme problemen met scoren, de Spaanse brei-club geraakt tot aan de 16 en dan is het ook gedaan, Nederland had gisteren ook belachelijk veel kansen en een penalty nodig om 2 keer te scoren tegen een zwak Oostenrijk. En Engeland lijkt te teren op Sterling, wiens foto je ziet staan in het woordenboek als je wisselvallig opzoekt.
Ik zet ons nog altijd bij de beste ploegen van dit EK, samen met Frankrijk en Italië. Akkoord dat onze defensie minder is dan die van Frankrijk en Italië maar ik vind onze voorlijn dan weer sterker dan de Italiaanse en we zijn het er allemaal over eens dat Frankrijk maar van 1 ploeg kan verliezen en dat is Frankrijk zelf dusja...
Eventueel kan Engeland hier ook nog bij, al hebben die hetzelfde probleem als wij, een mindere defensie. Toch zeker als zoutpilaar Maguire terugkeert uit blessure.
IK WEET HET! Maar daarom moet ik er nog ni mee akkoord gaan. Regels zijn er om te veranden en dat is ne stoeme regelLukaku neemt op dat moment niet deel aan het spel. Mertens past eigenlijk naar de Russische verdediger die hem daarna doorkaatst naar Lukaku. De verdediger heft dus zelf het buitenspel op. Regels van de UEFA zelf, die mannen zullen het wel weten zeker?