EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij toch de bevestiging dat we niet ek worden. Verdedigend al zo hard af zien tegen spelers waarvan bijna niemand ze kent.
Ons middenveld met Tielemans en Dendoncker kreeg hier lof soms maar voor dit niveau komen ze toch serieus tekort, verdedigers vinden de middenvelders niet en als het snel moet gaan zijn ze de bal kwijt. Deze Mertens erbij helpt natuurlijk ook niet, als Martinez dat nu nog niet door heeft. Hopelijk Witsel terug in vorm erbij, hij en KDB kan tenminste de bal bijhouden en verdediging helpen. Aanval met KDB en RL komt wel goed, maar zou daar toch graag Doku bij zien.

Nogmaals, toch niet vergeten dat dit een uitmatch was, in een relatief vol stadion, waar iedereen dan ook nog eens emotioneel geladen was o.w.v. Eriksen. (Trouwens, met Eriksen erbij was dit Denemarken echt wel een heel gevaarlijke ploeg om tegen te spelen)

Toch echt niet. Een KBD, eden of witsel laten invallen kan zelfs een 6 jarige he.

Martinez heeft maar weer eens getoond dat hij gaat mogen blij zijn dat er maar ook 1 ploeg hem wilt komen weghalen bij de RD.

Tactictisch weer maar zwakjes en keuze Denayer was ook maar raar.

Denayer is al de hele kwalificatiecampagne lang een vaste keuze, dus wat daar raar aan is weet ik niet.

Tegen Rusland Boyata opstellen, dat was raar en niet nodig (maar had wel een reden).

E4GgqS8XwAcT5i9

:clap:
Bedankt aan Mourinho die een potentiële zot gestoorde Chelsea ploeg helemaal verkloot heeft. Stel je dat eens voor en nog eens een kante daarbij. 🤤🤤🤤🤤🤤

Ik denk dat ik van heel die ploeg een truitje zou kopen. Hoeveel geld hebben die eigenlijk niet misgelopen door die halve zot.

Vooral van kdb heb ik het nooit begrepen want Mourinho zei altijd dat hij een speler die MOTM was nooit ging benchen. Kdb was MOTM en de week erna zat hij op de bank. En dat was het moment dat ze hem kwijt waren.

Amai, domme Mourinho om Lukaku en De Bruyne niet direct basisspelers te maken. De week nadien speelden ze allebei bij Barcelona, Oh nee wacht.

kan toch nie zijn dat Mertens start tegen finland.2 complete flut matchen
Overdrijft anders eens een beetje. Tegen Rusland geeft hij de assist voor de 1-0 en bij de 2-0 trekt hij 2 verdedigers weg zodat Meunier quasi vrij kan inschieten. Vandaag eerste helft idd niet gezien, net zoals die andere 10 veldspelers. Dan is hij gewisseld...

Amai, domme Mourinho om Lukaku en De Bruyne niet direct basisspelers te maken. De week nadien speelden ze allebei bij Barcelona, Oh nee wacht.
Lukaku speelde de pannen van het dak bij west brom en daarna bij everton en debruyne domineerde de Bundesliga bij Wolfsburg. ..

Als hij zo een topcoach was dan herken je het talent en ga je ervoor zorgen dat ze niet vertrekken. Ook al moet je ze uitlenen.

Toch echt niet. Een KBD, eden of witsel laten invallen kan zelfs een 6 jarige he.

Martinez heeft maar weer eens getoond dat hij gaat mogen blij zijn dat er maar ook 1 ploeg hem wilt komen weghalen bij de RD.

Tactictisch weer maar zwakjes en keuze Denayer was ook maar raar.
Denayer speelt bij Lyon, top 4 normaal in Frankrijk + CL Enzo

Den andere speelt bij een middenmoter langs onder in Duitsland.
Was dat niet het jaar dat hem ontslagen is?
Lukaku speelde de pannen van het dak bij west brom en daarna bij everton en debruyne domineerde de Bundesliga bij Wolfsburg. ..

Als hij zo een topcoach was dan herken je het talent en ga je ervoor zorgen dat ze niet vertrekken. Ook al moet je ze uitlenen.
Idd

Nogmaals, toch niet vergeten dat dit een uitmatch was, in een relatief vol stadion, waar iedereen dan ook nog eens emotioneel geladen was o.w.v. Eriksen. (Trouwens, met Eriksen erbij was dit Denemarken echt wel een heel gevaarlijke ploeg om tegen te spelen)
Ik denk dat de denen toch de eerste helft uit wilskracht en voor Eriksen speelden. Met hem zou het toch anders zijn geweest. ( als en als )

Wat 1 verse speler op de juiste positie al niet kan doen zeg :love: KDB. Tielemans wel een absoluut non-EK tot nu toe zeg. Tijdens de eerste helft leek Denemarken zelfs niet geïnteresseerd om hem te dekken, zo zwak was ie. Volgende match mss De Bruyne naast Witsel laten starten en geef Doku dan maar eens een kans naast Lukaku (/Benteke).

Van mij mag je tegen de Finnen echt wel wat spelers wisselen.

Vermaelen voor Vertonghen, Chadli voor Thorgan. Witsel en Praet op middenveld en Eden en Doku op de flank en Benteke in de spits.

Na 60-75min kan je dan Witsel eraf (dendocker erop), Eden eraf voor Kevin (Doku naar links) en Meunier eraf voor Thorgan/Carrasco (en Chadli naar rechts).

Heb je nog 2 wissels over. Eventueel Trossard er dus op voor Doku en Vanaken voor Praet.

Maar als hij wisselt zal hij wel met Batsman starten en die legt er wss nog wel 2 in :p

Deze week twijfelden mensen hier nog wie ze er zouden uithalen bij Frankrijk ipv De Bruyne.
De Bruyne speelt echt bij om het even welke ploeg altijd.

Van mij mag je tegen de Finnen echt wel wat spelers wisselen.

Vermaelen voor Vertonghen, Chadli voor Thorgan. Witsel en Praet op middenveld en Eden en Doku op de flank en Benteke in de spits.

Na 60-75min kan je dan Witsel eraf (dendocker erop), Eden eraf voor Kevin (Doku naar links) en Meunier eraf voor Thorgan/Carrasco (en Chadli naar rechts).

Heb je nog 2 wissels over. Eventueel Trossard er dus op voor Doku en Vanaken voor Praet.

Maar als hij wisselt zal hij wel met Batsman starten en die legt er wss nog wel 2 in :p
Als ge het zo leest is 5 wissels echt wel een stoelendans hé... tijdens de match voelt dat ook aan alsof het een cafécompetitie is.

Ben het er wel mee eens om Kevin niet in de basis te zetten. Kwestie van hem wat te sparen voor de serieuze matchen waar we hem nodig hebben.

Wat 1 verse speler op de juiste positie al niet kan doen zeg :love: KDB. Tielemans wel een absoluut non-EK tot nu toe zeg. Tijdens de eerste helft leek Denemarken zelfs niet geïnteresseerd om hem te dekken, zo zwak was ie. Volgende match mss De Bruyne naast Witsel laten starten en geef Doku dan maar eens een kans naast Lukaku (/Benteke).
of Praet...

Ik vind het ondertussen trouwens echt wel duidelijk dat Mertens voorbij zijn top is.

KDB gewoon zelf vragen wat hij wil. Misschien laten starten en na een uurtje wisselen ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan