EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een betere ploeg , denemarken was gewoon een topploeg nu hoor 😀
Klopt, Denemarken is sowieso al een goeie ploeg (staan niet voor niets 10des (!) op de FIFA ranking) en stegen - vooral in de 1e helft - dan nog eens enorm boven hun niveau uit. Dus ja, het was in de 1e helft vooral alsof we tegen een absolute topploeg speelden. (Wat niet wegneemt dat we zelf enorm ondermaats waren)

Toch al bij al een zielige vertoning, gelukkig hebben we een de bruyne / lukaku / hazard nog rondlopen.

Alles ging veel te traag, niet durven passen en slechte passen.

Gebuisd:
- Mertens
- Tielemans
- Carrasco

Topploeg weet ik niet, maar die hebben in ieder geval een heel goeie match gespeeld.

Sowieso wel een goeie ploeg, denk dat ze wel wat onderschat worden soms. De meesten spelen ook bij heel goeie clubs.
Ja de Denen hadden in normale omstandigheden echt nooit verloren van de Finnen. No way ..

Maar als ze zo spelen als vandaag tegen de Belgen, dan zie ik ze nog winnen tegen Rusland.
Ik zie Denemarken dus ondanks hun 0/6 nog steeds de volgende ronde halen.

Toch al bij al een zielige vertoning, gelukkig hebben we een de bruyne / lukaku / hazard nog rondlopen.
Lukaku de enige op niveau in de eerste helft vond ik. Maar ja hij stond op een eiland.
Hazard was ook wel in orde (de broer van dan). De rest was gewoon kak.

Wat hebben we vandaag geleerd volgens BG forum? De Russen gaan de finale spelen tegen de kroaten want die knielen niet. :unsure:

Tielemans is toch echt wel een klasse lager dan kdb, hazard, Lukaku.. Ze proberen hem wel op dat niveau te laten uitschijnen in de media, maar op het veld zie je wel een enorm verschil. En hij zal ook nooit zo goed worden.

Geen verrassing dat Mertens opnieuw speelt al hoop ik dat hij tegen pakweg minuut 60 gewisseld zal worden door Doku of evt. Hazard. Of de Kevin natuurlijk.

Die zien we na, voor de verandering, nogmaals een snertvertoning hopelijk niet meer terug.

Meunier toch ook geen al te deftige indruk nagelaten deze match.

Die acties van Lukaku en KdB, manman.
Na de eerste helft dacht ik dat het er vandaag niet inzat, maar enkele flitsen van die mannen zijn tegen zo’n tegenstander genoeg.
En daar stopt het dan ook. Tniveau mag per ronde wel wat omhoog na de groepsronde of tzal rap gedaan zijn.

Wat hebben we vandaag geleerd volgens BG forum? De Russen gaan de finale spelen tegen de kroaten want die knielen niet. :unsure:

Tielemans is toch echt wel een klasse lager dan kdb, hazard, Lukaku.. Ze proberen hem wel op dat niveau te laten uitschijnen in de media, maar op het veld zie je wel een enorm verschil. En hij zal ook nooit zo goed worden.
Dan zie je hem niet spelen bij Leicester.... Speelt wel wat op een andere manier. Maar is er ook maar een KDB

E4GgqS8XwAcT5i9

:clap:

Man van de match: Martinez
Toch echt niet. Een KBD, eden of witsel laten invallen kan zelfs een 6 jarige he.

Martinez heeft maar weer eens getoond dat hij gaat mogen blij zijn dat er maar ook 1 ploeg hem wilt komen weghalen bij de RD.

Tactictisch weer maar zwakjes en keuze Denayer was ook maar raar.

Na de corona statistieken en tabellen nu ook EK tabellen :unsure:
Speciaal voor jou eentje extra:

1623954596615.png

Winner Group B: Belgium
3rd Group A/D/E/F: TurkeySwitzerlandWalesCroatiaScotlandCzech Rep.PolandSwedenSlovakiaGermanyPortugal
Winner Group A: ItalyWales
Runner-up Group C: NetherlandsUkraineAustria

Winner Group F: FrancePortugal
3rd Group A/B/C: TurkeySwitzerlandWalesDenmarkFinlandRussiaUkraineAustria
Runner-up Group D: EnglandCroatiaCzech Rep.
Runner-up Group E: SpainSwedenSlovakia

Winner Group E: SpainSwedenSlovakia
3rd Group A/B/C/D: TurkeySwitzerlandWalesDenmarkFinlandRussiaUkraineAustriaCroatiaScotlandCzech Rep.
Winner Group D: EnglandCzech Rep.
Runner-up Group F: FranceGermanyPortugal

Winner Group C: NetherlandsAustria
3rd Group D/E/F: CroatiaScotlandCzech Rep.SwedenPolandSlovakiaGermanyPortugal
Runner-up Group A: ItalySwitzerlandWales
Runner-up Group B: DenmarkFinlandRussia

Wat nu voor België in de volgende wedstrijd:
  • Winst: reekshoofd
  • Draw: reekshoofd
  • Verlies: dan hangt het af van Rusland
    • Verliest Rusland of speelt het gelijk, dan zijn we 2e (Finland heeft dan de H2H met België gewonnen)
    • Wint Rusland, dan hangt het af van hoe groot ons verlies is:
      • Verliezen we met 1 goal, dan zijn we reekshoofd (Finland 2e, Rusland derde)
      • Verliezen we met méér dan 1 goal, maar minder dan 6, dan zijn we 2e (Finland eerste, Rusland derde)
      • Verliezen we met 6 goals of meer, dan zijn we derde (Rusland 2e, Finland eerste)

We hebben de eerste helft geen enkele patron op het veld staan. Wie vindt dat de prestaties van bepaalde spelers niets afdoen met de rand factoren, droom verder. Trek het maar in het belachelijke, dat ze niet veel meer bezig zijn met rand factoren dan effectief op de match zelf.

Gelukkig kunnen we rekenen op geweldige klasse van Debruyne en ook wel Hazard dank aan hen. Maar wederom is het enkel maar hopen die klassenflitsen, ik snap niet wat die video analisten doen bij ons? Er zit geen enkele lijn in geen enkel tactisch vernuft en ja dat valt niet op tegen Janneke en Mieke in de voorbereiding.

En nee, in een nationale ploeg kan er wel degelijk gewerkt worden aan een spelsysteem zie Nederland, zie Denemarken vandaag, zie Italië hoe die zijn omgeschakeld. Dat het niet altijd in functie is van de tegenstander kan ik ergens wel nog begrijpen maar op zijn minst een idee hebben, wie doet wat in balbezit.

Laat die media gekte maar even en laat ze zich nu maar concentreren op Finland en komende matchen. Ik moet niet weten wat voor faciliteiten ze hebben in hun hotel, ik moet niet weten in welke kamer wie slaapt of andere randanimatie. It's too much.
Misschien moeten we de uitdaging eens omdraaien, win het EK en dan zullen we wel belachelijke acties doen door het rood te laten kleuren.

Ach ja, reekshoofd of niet, in de achtste finales zijn er géén slechte tegenstanders meer. Dan is het gewoon 4x winnen en klaar. Amen!

Als we het toernooi winnen zal het niet dankzij Martinez zijn maar dankzij een paar klassespelers. Die mannen hebben we echt nodig willen we een kans maken. (Ik ben géén Martinez fan, al geef ik toe: Wilmots was nog een gradatie erger in mijn ogen)

Nu de ergste uitspraak ooit komt nog altijd van de BESTE trainer van de Rode Duivels ALLERTIJDEN :rofl:
Werk bij Rode Duivels was zo goed als klaar

Wel grappig om zo de laatste 15blz hier te lezen na de match. Eerst iedereen afbranden en 45 min later de hemel in prijzen :laugh: De waarheid zal eerder in het midden liggen denk ik.

Ze hadden gewoon pech dat ze direct een goal pakten denk ik. Als je daarmee aan de wedstrijd moet beginnen, wetende dat je eigenlijk met een veredelde B-ploeg speelt, zal niet goed geweest zijn voor het vertrouwen. En dat zag je aan elke bal waar ze telkens 1 voet te kort kwamen, elke pass die aarzelend werd gespeeld.

Het probleem met de startende elf was dat daar ook geen echte patron bijloopt. Tielemans kan dat in principe, maar het komt er momenteel nog niet uit. 2de helft zag je duidelijk de meerwaarde van onze topspelers. Niet alleen bij zichzelf maar ook voor het vertrouwen van de ganse ploeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan