EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Denen gaan nog onterecht verliezen. Een gelijkspel was correcter geweest. Toch een verdienstelijke match van hun.
Maar als Denemarken wint van Rusland en België wint van Finland dan gaat Denemarken ook nog verder denk ik naar de volgende ronde?
Of hangt het dan van het doelsaldo af of zo?
4 beste 3e gaan door dus hangt ervan af maarwinnen tegen de russen zoi genoeg moeten zijn

4 beste 3e gaan door dus hangt ervan af maarwinnen tegen de russen zoi genoeg moeten zijn
Ja op sporza staat dat de Denen al zijn uitgeschakeld. Das wéér fout hé :)

Nog 5 minuten volhouden voor de Belgen, want Denemarken is duidelijk van plan om zijn vel duur te verkopen. De 0 op 6 en de uitschakeling komt steeds dichterbij. :unsure: mmm ok sporza bedoelt waarschijnlijk het niet zo, maar ik lees dit als, ze zijn uitgeschakeld als ze vandaag verliezen.

Nog 5 minuten volhouden voor de Belgen, want Denemarken is duidelijk van plan om zijn vel duur te verkopen. De 0 op 6 en de uitschakeling komt steeds dichterbij. :unsure:
Ze moeten toch gewoon winnen tegen de russen?

Nog 5 minuten volhouden voor de Belgen, want Denemarken is duidelijk van plan om zijn vel duur te verkopen. De 0 op 6 en de uitschakeling komt steeds dichterbij. :unsure:
Was wel vergeten dat de Finnen ook al 3 punten hadden dus als Finland, Rusland en Denemarken allemaal 3 punten halen dat hangt het van doelsaldo af maar weet niet of die match tegen Belgie dan meetelt of het onderling doelsaldo is

Denemarken kan nog gewoon 2e worden afhankelijk van het doelsaldo

Het had een fraaie oefening in nederigheid kunnen worden, maar 'k heb zo'n scherp vermoeden dat ze er geen fluit van geleerd hebben.

Als België wint tegen Finland en Denemarken wint van Rusland hebben ze juist een beter saldo om dan 3e te zijn (vergeleken met Rusland). Ik denk dat het dan zo zal zitten? Een gelijkspel België-Finland zou voor hen ook al goed zijn.

Hoe die derde ploegen worden uitgekozen is ook ingewikkeld, dat is alle groepen vergelijken.

Is KDB al fit ondertussen? :p

Het antwoord is dus ja. Assist+doelpunt, allebei schitterend :love: En wat Lukaku doet bij de 2e goal is ook straf. Vol in de dekking aangespeeld worden, en de bal zo bijhouden...

Trouwens, hopelijk blijft E. Hazard op deze manier verder evolueren. Zo gemakkelijk de bal bijhouden, en indien nodig net dat tikkeltje sneller tikken.

Op het einde waren ze wel met vuur aan het spelen vond ik. Tielemans bij momenten toch te slordig.
Verdedigend zijn we zeker niet de sterkste ploeg op dit EK.

Rusland 3 punten +1
Finland 3 punten 0
Denemarken 0 punten -1

Stel dat Belgie dus wint van Finland en Denemarken wint van Rusland met 2-0 dan wordt Denemarken gewoon 2e want eerst wordt naar het onderlinge doelpunten saldo gekeken

Voor de finnen ziet het er eigenlijk het slechts uit die moeten echt hopen op de Russen om zo als 3e te eindigen en misschien nog verder te kunnen als beste 3e MAAR voor de beste 3e telt het gewone doelpunten saldo dus de Finnen krijgen er best niet teveel binnen van de belgen aangezien ze momenteel al aan een saldo van 0 zitten

Zwakste helft die ik in jaren van België gezien heb. Niveau Wales- Japan. Totaal geen ruggengraat in de ploeg, ook niet van de ervaren mannen.

2e helft ook matig en puur teren op individuele klasse aan de bal.

Tactisch klopte het wel voor geen meter. Ons middenveld van 2 wordt onder druk steeds overspeeld. Met De Bruyne en co erin worden we tegen een betere ploeg ook gewoon overklast op deze manier.

Zwakste helft die ik in jaren van België gezien heb. Niveau Wales- Japan. Totaal geen ruggengraat in de ploeg, ook niet van de ervaren mannen.

2e helft ook matig en puur teren op individuele klasse aan de bal.

Tactisch klopte het wel voor geen meter. Ons middenveld van 2 wordt onder druk steeds overspeeld. Met De Bruyne en co erin worden we tegen een betere ploeg ook gewoon overklast op deze manier.
Een betere ploeg , denemarken was gewoon een topploeg nu hoor 😀

Die acties van Lukaku en KdB, manman.
Na de eerste helft dacht ik dat het er vandaag niet inzat, maar enkele flitsen van die mannen zijn tegen zo’n tegenstander genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan