EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hamilton is daar al jaren mee bezig, rijdt al jaren de tegenstand naar huis. Dat heeft echt 0,0 impact op sportieve prestaties. Enkel op supporters die wat gewrongen zitten met hun politieke overtuiging.

Dit dus.

Dat je vindt dat 'politiek' niet op een voetbal thuis hoort, is je goed recht uiteraard.

Maar uitspraken doen dat dat knielen effect heeft op de prestaties, is gewoon al te belachelijk. Er is genoeg terechte kritiek te geven op het spel van de Belgen, als je een beetje moeite wil doen hoor

Die dokter met de defibrillator stond in paniek in onze kleedkamer voor Mertens maar Martinez heeft hem moeten uitleggen dat Dries gewoon zo slecht is tegenwoordig.

Ben ik paranoïde of delusional als ik echt denk dat deze game ene van te gooien is voor een beter parcours naar de finale? :unsure:

Lijkt precies dat ze niet eens moeite willen doen?

Je weet dat die de volgende keer hij start ook gaat knielen he?
Gaan we der mee stoppen ja?

Nee, ik ben geen fan van dat politiek gedoe en desondanks kan ik 't van mij af zetten en supporteren.
En zelfs Lukaku hier net bejubelen. Mooi toch? :rolleyes:

Ben ik paranoïde of delusional als ik echt denk dat deze game ene van te gooien is voor een beter parcours naar de finale? :unsure:

Lijkt precies dat ze niet eens moeite willen doen?
Dat is serieuse paranoia kunnen niet veel beter tegen een sterk gemotiveerde tegenstander

Het punt dat wordt gemaakt, klopt ook gewoon niet. Want zelfs al had Lukaku niets aandacht aan voetbal gegeven, dan is dat er niet aan te zien want aan hem ligt het absoluut niet.
Nee inderdaad, is een topmatch aan het spelen...
Is pas just in de kleedkamer uit die verdediger zijn achterzak gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan