EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd. Geen plezier meer op training, harde arbeid! Trainingskamp van Tubize naar Siberië verplaatsen, dat ligt ook niet zo ver van Sint-Petersburg
Dollen en plezier mogen ze genoeg hoor.
Maar als ge dan zo'n ingestudeerde fases afgeeft, dan hebt ge niet voldoende gestudeerd lijkt mij

Het steekt hier sommigen toch hoog hé dat knielen. lol

Er valt genoeg echte kritiek te geven op de belgen zonder zo zielig laag te moeten vallen hoor.

Ik heb niets tegen die statements en het applaus was mooi. Maar Lukaku is daar een hele week al over bezig. Ze zijn meer met randfactoren bezig dan de match zelf. Trouwens die Denen, de Hollanders zijn met die standpunten al gestopt.

Wie hier over geschoffeerd is jullie probleem.

Het voordeel is dat dit nu gebeurt, tijdens de 2e match in de groepsfase.

Het kalf is bijlange nog niet verdronken.
Maar als ze weer tegen Italie of Frankrijk uit komen krijg je weer dit hoor die gaan de Belgische zwaktes nog veel meer uit buiten dus voor Belgie om EK te worden nee gaat niet gauw gebeuren

Ik heb niets tegen die statements en het applaus was mooi. Maar Lukaku is daar een hele week al over bezig. Ze zijn meer met randfactoren bezig dan de match zelf. Trouwens die Denen, de Hollanders zijn met die standpunten al gestopt.

Hamilton is daar al jaren mee bezig, rijdt al jaren de tegenstand naar huis. Dat heeft echt 0,0 impact op sportieve prestaties. Enkel op supporters die wat gewrongen zitten met hun politieke overtuiging.

Imagine dat ge uw wekker hiervoor gezet hebt en u eigen met veel moeite uit uw bed hebt kunnen sleuren. :unsure:

Kan voorlopig nog geen Jupke verdragen, dat had het al wat draaglijker gemaakt.

Ja voila. Al een hele week bezig erover (en dat zal idd wel inbeuken als je je teammaat zo ziet) wat je gaat doen als eerbetoon..

Maar dan wel de foute schoenen aandoen. Want als het gesproeid is is het voor iedereen gesproeid

Het punt dat wordt gemaakt, klopt ook gewoon niet. Want zelfs al had Lukaku niets aandacht aan voetbal gegeven, dan is dat er niet aan te zien want aan hem ligt het absoluut niet.

Het steekt hier sommigen toch hoog hé dat knielen. lol

Er valt genoeg echte kritiek te geven op de belgen zonder zo zielig laag te moeten vallen hoor.
Als je knielt kan je al niet heel laag meer vallen natuurlijk.

Politieke statements horen niet thuis op een veld. Politieke statements daar vraagt niet naar van voetballers. Van voetballers vraagt men dat ze goed voetballen. En dat is het tegendeel van wat ze aan het doen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan