EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen de Denen verliezen kan ik nog tegen. Maar ik maak me zorgen dat onze zwaktes weer mooi getoond worden aan de moeilijke tegenstanders.
Ik maak me zorgen of we überhaupt wel tegen moeilijke tegenstanders gaan spelen.
op deze manier komen we zelfs de 8ste finale niet in.

Ik kan wel genieten van de denen eerlijk gezegd. Toch al een leuke match van hun.

0 kansen op 45 minuten, dat moet je kunnen. En nee, dat halve schotje/voorzet die daar dan nog over Mertens zijn hoofd gaat noem ik geen kans. Hoop en al een halve. Zwak spel, geen bezieling, geen intensiteit, slechte passes, etc. Valt gewoonweg niets goed over te zeggen. Je mag van geluk spreken dat die Deen die bal niet breed legt of je gaat 9/10 met 2-0 de rust in.

Mis, niks. Maar als ge al belachelijk gemaakt wordt door ne spits die maar 2 keer scoort bij een Italiaans middenmotorke, dan vind ik dat beschamend voor onze Duivels.
ghoh ja, die is nog maar 20 jaar en staat daar toch in de basis, die zou bij ons wellicht ook opgeroepen worden. Onze 2 reservespitsen zitten bij Crystal Palace en dan hebben we nog spelers van Club Brugge, Rennes, Brighton, Wolves, Basaksehir, Vissel Kobe en Hertha Berlijn, dan mag Sampdoria daar gerust tussen staan.

Ik snap echt de haat hier niet tegen Carrasco. Ik zag Mertens in de 43ste minuut voor de eerste keer de bal raken. Carrasco is tenminste gevaarlijk, maar die kan er niet aan doen dat net als bij Tielemans er direct drie Denen op hem plakken. Vertonghen ook wel dramatisch bezig.

Na de 1-0 dacht ik nog leuk, we gaan eens getest worden. Ja amai.

Heb het na onze laatste oefenmatch hier nog al gezegd.. stoppen met die onnozel insta of tiktok filmpjes of devilchalanges. Train die tijd gvd eens op tactiek en vooral stilstaande fases, dat was toen ook al nul komma nul

Het valt amper op omdat ze allemaal zo slecht zijn, maar Carrasca is echt aan een verschrikkelijke match bezig.

Bon, maakt niet zo heel veel uit maar vrolijk word je hier niet van.
Ik zei hier net nog bij die vrije trap: zou ideaal zijn voor De Bruyne, Carrasco trapt die toch 5m naast...
Carrasco: Trapt 5m naast 😅

Ik wil geen excuses zoeken, maar het thuisvoordeel van de Denen speelt hier toch ook wel een rol denk ik.

En we staan ook wel gewoon achter door een persoonlijke fout, he.
Al moet het echt een pak beter. Is KDB al fit ondertussen? :p

Misschien moeten ze zich eens concentreren op hun match en voorbereiding? In plaats van al die politieke statements en knielingen en die applausjes...

We missen ook gewoon taktiek, blijft pijnpunt na zoveel jaar. Geen looplijnen...

Heb het na onze laatste oefenmatch hier nog al gezegd.. stoppen met die onnozel insta of tiktok filmpjes of devilchalanges. Train die tijd gvd eens op tactiek en vooral stilstaande fases, dat was toen ook al nul komma nul
Idd. Geen plezier meer op training, harde arbeid! Trainingskamp van Tubize naar Siberië verplaatsen, dat ligt ook niet zo ver van Sint-Petersburg.

Misschien moeten ze zich eens concentreren op hun match en voorbereiding? In plaats van al die politieke statements en knielingen en die applausjes...

We missen ook gewoon taktiek, blijft pijnpunt na zoveel jaar. Geen looplijnen...
Ja, al die uren dat ze op die knie hebben zitten oefenen hadden ze beter aan tactische richtlijnen kunnen spenderen.

Idd dacht net 't zelfde.
Dacht dat 't vuur aangewakkerd was maar 't was nog ni eens een stekske.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan