Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij moet er geen herkeuring gebeuren omdat je in het groencertificaten stelsel valt, zolang je onder een bepaald vermogen blijft. https://www.fluvius.be/nl/thema/zonnepanelen/omvormer-vervangenMijn defecte omvormer is vervangen door een omvormer van dezelfde sterkte.
Fluvius wil een nieuwe ARAI-keuring hiervoor.
Ben ik hiertoe verplicht?
Ik val nog in het stelsel van de certificaten, mocht dat iets uitmaken.
Merci voor het idee, ie gaat effectief eens prijs maken voor sandwichpanelenknal er dan gewoon wat sandwichpanelen tegen
nee, geen idee. Maar lijkt me wel dat de afwerking net het prijsverschil zal maken.

Je hoeft ook alles niet ineens geschilderd te hebben he. Begin met de grootste/moeilijkse ruimte (meestal living) en verhuis al naar daar. Verdieping en andere kamers kunt ge dan doen nadat ge verhuisd zijt.Amai 20 dagen is toch wat langer dan we dachten. We willen graag schilderen voor we verhuizen en weten niet goed wanneer we best de huur opzeggen. We zijn gaan ook nagenoeg alles zelf verhuizen. De woning wordt normaal begin april opgeleverd maar we hebben geen datum gekregen aangezien het nog enkele weken zou kunnen opschuiven als er leverproblemem zijn. Ik kan enkel per maand opzeggen, dus we twijfelen tussen eind mei en eind juni om te verhuizen. Vind het ook wat gevaarlijk om de huur al op te zeggen als we nog geen opleveringsdatum hebben maar wil ook geen 3 maanden voor niks huren...

Hier heb ik de living laten herschilderen (dus geen primer nodig) en daar zijn ze met 2 man +- 6u bezig geweest (60m2) Om alle muren + plafond 2 lagen te geven.Amai 20 dagen is toch wat langer dan we dachten.
Mag ik vragen wat dat ongeveer gekost heeft? Wij willen hier ook een deel laten herschilderen.Hier heb ik de living laten herschilderen (dus geen primer nodig) en daar zijn ze met 2 man +- 6u bezig geweest (60m2) Om alle muren + plafond 2 lagen te geven.
Was 1200 euro met de vloer reinigen (speciaal product + huur schuurmachine) erbij. (7u voor 2 man) Zwaar opgelicht want ze hebben fucking 400 euro "materiaalkosten" aangerekend voor het schilderen, das 400 euro voor 10l Levisverf en wat borstels+ rollen.Mag ik vragen wat dat ongeveer gekost heeft? Wij willen hier ook een deel laten herschilderen.
Merci voor het idee, ie gaat effectief eens prijs maken voor sandwichpanelen![]()

Gohja als ik het zelf doe ist 21% voor materiaal ook, ben nu Nie zo super goed in alles wat met recht zagen en dergelijke te maken heeft :')Daar zijn vrij propere profielen in hoor. Uiteindelijk is dat vrij simpel en wel 'afgewerkt'. Is dat super residentieel? Nee wellicht niet, maar als je aangeeft dat dat ook niet hoeft maar louter functioneel moet zijn is dat zeker te bekijken.
Kan je eigenlijk stom gezegd ook zelf. Gezien je job zal je vermoedelijk geen 2 linker handen gekregen hebben he![]()
Herschilderen is wel een pak makkelijker/sneller. Een verse gyproc met pleister tegen gesmeten heeft wat meer aandacht/tijd nodig. Natuurlijk hangt er ook veel vanaf hoeveel hoekskes en kantjes je hebt, en of er verschillende kleuren gebruikt worden.Hier heb ik de living laten herschilderen (dus geen primer nodig) en daar zijn ze met 2 man +- 6u bezig geweest (60m2) Om alle muren + plafond 2 lagen te geven.
Hier hebben we voor een 600 m² in 1+2 lagen (primer+muurverf) met "ecologische" pro verf (Copperant) voor net onder de €2000 al het materiaal gekocht, dus inclusief borstels, verlengsteel, emmers, afplaktape, en dit allemaal geleverd aan huis. Wel nog raamplastiek met zo aan 1 kant tape gaan halen in de dhz voor enkele tientallen euro's.das 400 euro voor 10l Levisverf en wat borstels+ rollen.
.Maar is dat inclusief of exclusief btw?Ik heb eens geinformeed bij Colora voor de prijs van een schilder, misschien ook interessant voor anderen. Ze hebben het dus over m2 muuroppervlak.
"Indien je een primer plaatst met daarop een afwerklaag mag je rekenen op ongeveer 9.00 euro/m². (product)
Indien je de werken laat uitvoeren met de verf inbegrepen moet je rekenen tussen de 17-23 euro/m²
De prijs varieert naargelang de tijd dat in de voorbereiding wordt gestoken, bvb veel plamuurwerk of niet, kan de schilder zonder hinder van andere stielgroepen doorwerken, is het huis bewoont etc."
Stond er niet bij, zal het eens vragen.Maar is dat inclusief of exclusief btw?
Met afbraak/afvoer platen, en dan vervangen door pannen. Er moet al sowieso een balk vervangen worden wegens waterschade. Ook de hoge asbesten schouw zal verwijderd worden.
Zelf doen met niets van ervaring, nee zo ga ik echt geen asbest van mijn dak halen. Dat kot is ook 4 meter hoog ongeveer en het dak helt. En dan moet ik natuurlijk nog iemand vinden om er een dak op te leggen, vandaar dat ik het liever door dezelfde laat doen.
Houten constructie er onder?Wij hebben een warmtepomp die op ons plat dak staat. Ik vraag mij af of het normaal is dat ik deze hoor? Weet niet goed hoe ik het lawaai moet omschrijven. Maar vind het eigenlijk wel storend als je in bed ligt.
akupanel.nl
Nee geen houtHouten constructie er onder?